Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وابستگی نوزاده یه ساله
سلام آقای دکتر دخترم دوازده ماهش تازه امروز تموم شدجدیدا من روزانه دوساعت خونه نیستم دخترمو پیش پرستار میزارم تا الان سه تا پرستار عوض کردم حتی تا دوازده روز پیش یکیش نگه داشتمش ولی با این حال توی این دوساعت یه نفس گریه میکنه اصلا با هیچ کدوم انس نمیگیره نگرانشم چاره هم ندارم باید سرکاربرم چی کار کنم راهی نداره دیگه گریه نکنه ؟واسش خطرناک نیست ؟ تا منو میبینه اروم میشه هیچ کدوم از خانوادمم پیشم نیستن بچمو پیششون بزارم دخترم خیلی وقتی من نیستن گریه میکنه اطرافیان میگن بچه با گریه چیزیش نمیشه ولی دوساعتی که من نیستم به طور مستمر داره گریه میکنه یه راهنمایی کنین
- قرمزی نوک دماغ
سلام خسته نباشید شیر خوار یک ماه دارم از بدو تولد نوک دماغش صورتی رنگ بود فکر کردم این قرمزی از عرق یاموارد دیگر هست اما الان وارد دوماه میشود هنوز نوک دماغش لکه صورتی هست خیلی نگرانم همینجوری باقی بماند جکار باید انجام بدهم تا خوب بشود
- سرفه نوزاد ۷ماهه
سلام آقای دکتر دخترم ۷ماه ونیم است چند روزه که سرفه خشک میکند تب نداره بنده سر خود بهش آموکسیسیلین میدم اشکالی نداره
- گردن نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم سه ماهشه یهو گردنش اومدجلو یکم گریه کرد ولی الان خوبه امکان داره آسیب دیده باشع
- سوپ دادن
سلام خسته نباشین ممنون از جواب هاتون به سوالهای مکررمون .میتونیم تو سوپ بچه هفت و خورده ی قلم گوسفند استفاده کنیم بجا مرغ؟
- عوارض جنتومایسن
سلام دکتر فوق تخصص نوزاد برای دختر پنج ماههی من آمپول جنتومایسن سه تا تجویز کرده ماهم تزریق کردیم الان از موقعی که زدیم دخترم وقتی توی خواب هستش به صورت تیک انگشتان دست و انگشتان بزرگ پاشو شو تکان می دهد البته در خواب و در طول خواب یعنی هر چقدر که بخوابه در طول خواب این طوری میکنه ممکنه از عوارض جنتومایسن باشه ؟آیا خود به خود خوب میشه ؟چیکار کنیم حالا لطفاً راهنمایی کنین ممنون؟در ضمن این آمپول رو واسه تبش نوشته بود آبی که ادامه دار بود
- کیست در گردن نوزاد
سلام پسر3 ماه ام روی گردنش کیست داره باید به چه دکتری مراجعه کنم متخصص اطفال یا متخصص غدد یا .... لطفا راهنمایی بفرمایید
- درباره شامپو وصابون بچه
سلام آقای دکتر میشه یه شامپو وصابون بدن برای دخترم معرفی کنید که هم چشماش نسوزه خیلی حساسه چشماش وهم بعداز حمام دست میندازه موهاش میخاره متثن از شامپو فیروز استفاده میکنم
- سرماخوردگی نوزاد
پسرم ۵ماهشه وزنش ۸ کیلو تب میکنه و خیلی کم سرفه میکنه دکتر سفکسیم ۱۰۰ داده مقدارش چقد باید باشه؟هرچندساعت؟
- پا گرفتن
سلام اقای دکتر ببخشید نوزاد لز جند ماهگی میتواند زیر بغلش را بگیریم وزنش را تحمل کن
- لرزش پا
پسرم دوماه و نیمه هست از یک ماهگی متوجه شدم بعضی مواقع در حد چند ثانیه پاس و میلرزونه با دست نگه میدارم آروم میشه خیلی نگرانم
- تیروییدکودک
با سلام ،آقا ی دکتر نوزاد من آزمایش تی اس اچ در سه روز اول 1.7بود ، الان در اوایل پنج ماهگی که آزمایش چک آپ دادیم، تی اس اچ عدد 4.1بود آیا نیاز به پیگیری داره و یاطبیعی هست؟ چون آزمایشگاه نوشته دوباره تکرار بشه
- سرماخوردگی
تا چند دقیقه بعد مصرف آزیترومایسین نوزاد۲ماهه میشه شیر بدیم بهش؟متشکر
- ناف
سلام نوزاد من ۱۴ روزشه از نافش خیلی وقته افتاده ولی الان ازش خون میاد
- پاسخ بهشیر خشک
سلام دکتر پسرم باوزن۳کیلو به دنیا اومده الان ۳۵ روزه هست وزنش۳۸۰۰شیر خودم خیلی کمه ومیخوام بهش کمکی بدم شما چه شیر خشکی را پیشنهاد میکنید؟
- یبوست
سلام دختر9ماهه ای دارم یبوست شدید داره مدفوع سفتی داره هرروزتقریبا اجابت مزاج داره ولی چون سفته خیلی گریه میکنه دفع کردنی یه بارهم دکتربردم شربت لاکتولوز داده باقطره بی بی کردادم تغییری حس نکردم من سه شنبه میخوام برم مسافرت ممنون میشم راهنمایی کنین برای شل شدن مدفوعش چی بگیرم؟
- لرزش پای نوزاد
سلام خسته نباشید من پسرم ۲ماه و۲۶روز داره دوسه روزه سرما خورده دیروز بردمش دکتر برای گلو درد وگرفتگی بینی زیمکسیر۱۰۰ روز اول چهارساعتی روز دوم۲ساعتی_با قطره پلارژین ۸ساعتی ۱۰قطره_با قطره سدیم کلرید واسش نوشته میدمش..اما دیشب در حد چند ثانیه پای چپش لرزید امروزم دوبار هرکدوم چند ثانیه؟ تبشم دیشب۳۷/۴ بود الان۳۶/۸ بنظر شما چکارکنم لرزش پاش چجوریه؟ببرمش پیش متخصص؟
- دو ناحیه کلسیفیکاسیون پارانشیمال در کبد جنین قابل درمانه ؟
- نوزادم ۱۵ روزداره
نوزادم ۱۵ روزداره وخواهرشوهرم چهارروزتمام دودتریاک میداده طرفش وحالا اوردمش خانه همش بیحال واسهال وخم نیازه میکشه
- حساسیت
سلام آقای دکتر پسرم حساسیت به پروتیین گاوی داره صورتش اگزما شدید داشت به توصیه شما بهش پپتی جونیور میدم به نظرم اگزما صورتش همونطور مثل قبل بهتر نشده و به نظر میاد بیشتر هم شده البته دوروز پپتی جونیور بهش میدم آیا همچنان این شیرو بهش بدم یا قطع کنم

