Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ویتامین دی
سلام. پسرم نزدیک سه سال داره. تا بحال چکاپ نبردمش. از دوسالگی به بعد هم مولتی ویتامین نخورده. لازم نیست مکمل ویتامین دی بهش بدم؟ اگر لازم داره چه شربتی و چه اندازه باید بهش بدم؟
- پوست
سلام آقای دکتر پسر من پانزده ماهش دوروز بدنش حساسیت پوستی مثل جای نیش پشه میزنه چه دلیلی میتونه داشته باشه ممنون
- تغییرشیرخشک
سلام آقای دگتر پسر سه ماهه دارم . شیر ببلاک1 استفاده میکنه شیرخشک رو چندروزه سخت میخوره و اینکه مقعدش کمی زبر شده و سفیدک زده دکتر پوست بردم گفت درماتیت پوشته میخوام بدونم بنظرتون شیرخشکش رو تغییر بدم؟چه شیری بخرم؟
- سرما خوردگی و سرفه زیاد تا بالا آوردن
سلام.
دختر 1 سال و 4 ماهه ام شبا اونقدر سرفه میکنه که بالا میاره. سرما هم خورده چکار کنم؟ - دندان
سلام دکتر عزیز دخترم متولد ۱۶خردادد۹۷ هست دندونای بالاش دوتادندون جلوش فقط یه ذرش بیرون بود بقیش تو گوشت بود ورنگ کدر ی ذره لق شده بود ولی جای دست گرفتن نداشت برادرآوردن خودم چون دستام ظریف بود تونستم ودراوردمشون براش ولی حالا بعد یکماه و نیم جاشون دندون تازه رشد نکرده حتی سر هم نزده برا دراوردن
- تب کودک
دخترم ۲۲ ماهشه و دوروزه تب داره،فکر کنیم گلوش عفونت کرده و بهش شربت استامینوفن و سرماخوردگی به همراه آزیترومایسین دادیم ولی چون اشتها نداره و چیزی نمیخوره شربت رو استفراق میکنه،لطفا راهنمایی کنید چگار کنیم
- آمپول برای التهاب گلو
دخترم دو سال و نه ماهه نسبت به فصل سرما حساسیت نشون میده و نسبت به دارو دیر واکنش نشون میده آمپول به چه دوز و اندازه آیی مناسب هستش براش ۱۱ کیلو و ۷۰۰ گرم
- معرفی شربت براکودکان
سلام خسته نباشید.. یه دختر ۲سال ونیم دارم که دندون هاش پوسیدگی پیدا کرده.. میخاستم یه مولتی ویتامین خیلی خوب ک بیشتر حاوی کلسیم و ویتامین دی باشه و برای سلامت دندون هاش موثر باشه معرفی کنید ممنون و مچکر
- ابریزش بینی سبز
سلام دخترم ۸ماهشه بعد دوروز ابریزش بینینیش سبز شده و بعد اون تب هم شروع شده،قبلا ابریزشش شفاف بود و تب نداشت. سرفه هم داره لطفا راهنمایی کنید
- کتوتیفن،پدیزان
سلام وقت بخیر عذر خواهم پسرم سه سال و نیمشه با وزن ۱۶ سرما خورده و سرفه داره شربت کتوتیفن و پدیزان گرفتم چقدر باید بهش بدم و چند ساعتی؟
- انگل
سلام اقای دکتر پسر 20 ماهه دارم میتونم همینطوری شربت انگل بهش بدم برای پیشگیری یاخیر؟ اگه میتونم چه شربتی چقدر؟
- پرخاشگری
و یک سوال دیگه ام اینه ک خیلی پرخاشگر شده چیزی بهش میگیم یا میگیم اون کار و نکن یا بلند باهاش حرف بزنیم اونم بلند داد میزنه و هرچی تو دستشه یا کنارشه پرت میکنه و جیغ میزنه این طبیعیه؟ قبلا این۹وری نبود یه ۳،۴ ماهیه اینجوری شده کاری ک نمیخواد انجام بده رو اینجوری میکنه
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- دو روز اسهال کودک دو ساله
سلام
کودک من دوسال و دوماهشه. الان دو روزه روزی چهار بار اسهال میکنه. متونم شربت بدم؟
- عفونت آنفولانزا
آها درسته خیلی ممنون آقای دکتربابت پاسختون
- عوارض واکسن 18 ماهگی
3 روز بعد از تزریق واکسن 18 ماهگی فرزندم دچار بثورات پوستی قرمز رنگ و خارش دار شده است آیا طبیعی و از عوارض واکسن است یا حساسیت به چیز دیگری است؟
- شربت سفیکسیم ۱۰۰
باسلام. دکتر برای سرماخوردگی پسر ۸ ماهه م با وزن ۹ کیلوگرم هر ۱۲ ساعت ۲/۵ سی سی شربت سفیکسیم تجویز کرده، چه مدت باید دارو رو مصرف کنم؟ همین که علائم برطرف شد قطعش کنم یا دوره درمانی خاصی داره؟
- سرما خوردگی کودک
سلام خسته نباشین دخترم ۴ سالست سرفه و آبریزش بینی داره دکتر بردم واسش دکسترومتورفان پی وایبوپروفن پودر چرک خشک کن نئوتادین نوشت بعد از مصرف داروها دست و پاهاش ونوک بینیش خیلی سرد میشه چون دیگ تب نداره دیگه ایبو پروفن نمیدم بهش از مصرف دارو هستش یا سرماخوردگی
- وزن و قد
باسلام پسرم با قد ۵۱ و وزن ۳و۲۰۰ به دنیا امده الان ۱۸ ماهشه وزنش ۸و۴۰۰ هست و قدشم ۷۱ بیماری خاصی نداره فقط خیلی بد غذا هست خواستم بپرسم میتونم بهش شربت ایمونیس یا ویتا گلوبین بدم که اشتهاش باز بشه قبلا براش سانستول زینک پلاس .پدیا بست .ویتوکید .ویوا کید .نئو زینک و نیتروژن و فولیمکس استفاده کردم فایده ای نداشت طبق ازمایشی که دوماه پیش ازش گرفتیم کم خونی داشت و کلسیم بالایی داشت .
- مقدار مصرف سفکسیم برای کودک۷ساله
مقدار مصرف

