Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تیرویدلب مرز
سلام پسرمن دوسال شش ماه داره آزمایش گرفتم میگن تیرویدلب مرز وکم خونی وکمبودویتامین دی داره بایدچکارکنم برای تیرویدش شربت ویتامین دادن نمیخوره چکارکنم
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر ببخشید دخترم ۴سال و سه ماهشه تازه سرما خورده کمی حدیثه میکنه و آبریزش بینی با رنگ سفید داره میخواستم شربت پدیزان بهش بدم نمیدونم چند میل بدم بهش ممنون میشم راهنمایی کنید
- سویق
سلام آقای دکتر خسته نباشید میخوام برای افزایش قد پسرم سویق سنجد بدم باعرض معذرت باعث یبوست میشه ؟و بنظرتون تاثیری داره؟قد یکسالگی ۷۳
- از شیر گرفتن کودک
با سلام و عرض ادب پسرم ۲ سالش و شیر خشک اپتامیل مصرف میکنه..و اصلا طعم شیر گاو رو دوست نداره برای گرفتن از شیر ابتدا شیر شیر گاو رو کم کم به مخلوط شیر خشک و آب جوشیده اضافه کنم تا عادت کنه و کامل جایگزین بشه مشکلی داره؟؟؟با تشکر از شما
- واکسن
سلام خسته نباشید. من دخترم دیروز واکسن یک سالگی خورده امروز تب 37/2درجه اسهال و استفراغ و آبریزش بینی و سرفه های خفیف و خیییلی بی قراره.... عوارض واکسن هستش یا خودش مریض شده
- نخوردن شیر مادر و شیر خشک نوزاد ۳ ماهه
سلام خسته نباشین دخترم ۳ ماهو نمیشه.تا الان کلا کم شیر میخورد ولی میخورد سینمو ، شیشه شیر اصلا قبول نکرد چند مدل امتحان کردم نخورد.ولی وقتی با سرنگ میدم تا حدودی میخوره.با سرنگم ۵۰ سی سی یه ساعت طول میکشه تا بخوره.الان دو روزه دیکه سینمو هم قبول نمیکنه.چه پیشنهادی دارین بخدا دیگه خسته شدم کارم همش شده گریه کردن انقد شیر نخورده که شیرم داره خشک میشه
- بی اشتهایی بلند مدت بعد از دریافت واکسن ۶ ماهگی
- آب
سلام آقای دکتر از چند ماهگی باید اب لوله بدیم و آب رو نجوشونیم؟ماست رو چند ماهگی میدن؟
- سفکسیم ۱۰۰ وشربت سرماخوردگی
باسلام وخسته نباشیدبه نوزاد ۶ ماهه که یک هفته مونده بشه ۷ ماهه سرماخورده چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ وشربت سرماخوردگی می توان داد؟ باتشکر از شما
- شیرخشک
سلام اقای دکترخسته نباشید..دخترم ۲سال نیم دارد شیرخشک گیگوزمیخوره شیرهنوزهم خیلی دوست داره میخواستم بدونم تاچندوقت دیگه بایدشیربخوره حتما براش لازمه یابراش ضرره.
- سرفه نوزاد زیر یک ماه
نوزاد بیست روزه ای دارم سرفه های شدید وپی درپی میکنه دکتر براش سفالکسین تجویز کرده ولی آرام نمیشه لطفا کمک کنید
- کولیک
سلام اقای دکتر خسته نباشید.داخل سایت فرمودید کولیک نباید سبزیجات حبوبات خورد این روند باید تا کی ادامه داشته باشه من نوزادم ۳ ماه و ۲۰ روزشه تا کی نباید بخورم؟اینم بگم هنوز دل درد داره و خیلی غذاها حذف کردم .و سوال دومم اینکه میتونم نبات داغ بدم.یعنی میشه تو این سن داد چون مادرم میگه بهش بده
- سلام پسرم ۴۰ روزشه چند روز بوی مدفوعش خیلی تند
سلام،پسرم ۴۰ روزش بوی مدفوع خیلی تند ترش هستش باید چکار کنم.روزی چند بارم مدفوع می کنه وهمش بوش بد
- وزن گیری نوزاد
سلام من نوزادان ۵ ماه دو هفته داره از زمانی که پنج ماهش کامل شده و رفته تو ۶ ماهگی خیلی کم شیر میخوره وزن بدو تولدش ۳/۸۰۰بوده ووزن گیرش هم در این مدت عالی بوده به نظر شما چرا الان شیر خوردنش کم شده
- ادرار
سلام کودک من ۲سالشه چند ماه پیش دیگه پوشک نمیشد ولی الان ۳ روز که ادرار نکرده و میگه ندارم به نظر شما چکار کنم
- قطره رینو سالین 65%
سلام دکتر خسته نباشید، نوزاد دو ماهه گرفتگی بینی دارد وقتل قطره بینی داخل بینیش می ریزم خوب نفس میکشد ولی اگر قطره داخل بینی نریزم نفس تنگ میشود می خواستم بپرسم تا چه مدت باید از قطره استفاده کرد و چند بار در روز باید داخل بینی بریزیم ممنون
- چرک خشک کن
سلام بچم ۱۰ ماهشه من دچار عفونت شدم میتونم از کپسول کلزاسلین استفاده کنم
- دل درد کودک ۸ ساله
سلام وقت بخیر ببخشید دختر من ۸ سالشه و چند روزی است دل پیچه همراه با استرس و اضطراب داره میتونم قرص کلیدینیوم سی بهش بدم ؟؟؟
- زینک
با سلام دختر من نارس به دنیا اومد با وزن 1/800 . الان یکسالشه با وزن 9/500 و قد 72 . میخواستم بدونم قد و وزنش نامناسبه و اینکه شربن نیوزینک بهش بدم و به چه میزان در روز با تشکر
- دوز دارو
سلام برای نوزاد 44 روزه با وزن 5 کیلو چند سی سی شربت آموکسیسیلین بدم؟

