Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
سلام وقت شما بخیر...پسر۶,ساله ای دارم که براثرتب تشنج کرد دکترمغزواعصاب بردم نوارمغزش سالمه...ارثی نداریم سابقه ای هم نداره...فقط یه قرص دیازپام ۵,دادتادوروز موقع تب بدم تاده سالگی خیلی نگران ومضطربم....میترسم یه موقع مدرسه باشه تب کنه وتشنج کنه چیکارکنم.
- لرزش نوزاد
سلام اقای دکتر وقت بخیر دخترم چهار ماهشه ولی تا الان خیلی بدنش تکون میخوره یعنی ثابت نیس انگار تحکمی نداره رو بدنش به نظرتون مشکل ممکنه چی باشه ؟؟
- عفونت گلو
سلام با عرض پوزش که الان سوال میکنم.به دلیل شرایطی نتونستم بچم رو دکتر ببرم. گلوش چرک کرده وآبریزش بینی وعطسه داره. میترسم تب کنه، فقط میخوام یه دارو برای عفونت گلوش بگین . آزیترومایسین ۲۰۰ بهش بدم فقط بگین چندسیسی باشه دخترم ۶سالشه و ۱۸ کیلو هستش
- نفخ شکم
سلام پسرم اروین پیش شما پرونده داره ، هر چند وقت برای روتین میارم پیش شما،، الان ک مطب تون بسته ست شما فرمودین ک بعد عید تشریف میارین ،، پسرم بعد غذا دل پیچه میگیره چون خیلی جست وخیز داره ومتاسفانه غذا نمی جوه میشه تا بعد عید ک شما بیاین یه شربتی واسم تجویز کنین؟؟ دوسال و هشت ماهشه و وزنش ۱۴ ونیم کلو هست ،، مرسی
- درد شدید هنگام مدفوع
کودک دوساله دارم موقع مدفوع درد شدیدی داره ک خیلی گریه میکنه یبوست هم نداره
- سلام خسته نباشید دختر من ۴ ساله هست دوهفته ای میشه میگه دور نافم درد میکنه حالت تهوع هم داره البته دوهفته پیش فست فود بهش دادیم استفراغ کرد و اسهال هم داشت متخصص بردیم شربت دی سیگلومین تجویز کرد دادیم ولی الان هم بعضی موقع ها میگه دلم درد میکنه حالت تهوع دارم علت از چیست ممنون
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام خدمت شما دختر 2 ساله ای دارم که یه هفته است دل درد و دلپیچه داره همراه تب بود کهدوروز اول اصلا پی پی نکرده بود و روزسوم اسهال فقط ابکی بود و یه بارم با شیاف اسهال کرد ودکتربهش شربت سفیکسیم داد ولی خوب نشد همش گریه و بیتابی میکردشدیدشد بعدش خودم بهش شیاف گلیسیرین دادم پی پی کرد فرداش بازم بدون شیاف پی پی کرد ولی همش درد میکشید دوباره ازشیاف استفاده کردم بازم دفع داشت وسونو گرافی کامل شکم همش سالم بود بیشتردورنافش میگه درد میکنه تبشم روز پنج قطع شد ولی همش دلپیچه داره گریه میکنه حالت تهوع و استفراغم داشت که بعد دارو بهترشد و خیلی بی اشتهاشده و اکثرا هرنیم ساعت میگه شکمم درد میکنه و بیقراره و اینکه مدفوعش چسبناکه و حالت چرب داره و یکبارم توش دونه های سفید خیلی ریز چندتا مشاهده شد
- درمورددانه های ریز بعدازتب
سلام دختر۶سالهام بعدازدوروزتب واحساس دلدرد شدید فقط روی شکم وپشت دانهای ریز درآورده است این دانها از پایین گردن تا آلت تناسلی هست. والان هیچ مشکلی نداره .من بهش فقط شربت استانین فن دادم
- فراموش کردن دوز قطره باکتی برای کودکم
سلام اقای دکتر کودک من دختر یکسال و هشت ماهه هست چشم چپش قی میکنه نمیدونم چقدر دوز این قطره باید مصرف کنم راهنمایی کنید لطفا
- اسهال کودک
سلام دخترم ۳سال و۴ماهش هست از دیروز ، تعداد دفعاتی که مدفوع کرده زیاد بوده یعنی ۵،۶بار در روز ، مدفوعش آبکی نیس ،شل هست وداخلش کف دیده میشه رنگ مدفوعش زرد و گاهی به سبز میزنه ،میشه راهنمایی کنید چکار باید بکنم
- درمان
باسلام دخترم چهارسالشه و ۱۸ کیلو وزن داره حدودا ده روز پیش بیمار شد دکتر براش اموکسی سیلین ۲۵۰ هر ۸ ساعت ۱۰سی سی نوشت ولی با مصرف این دارو خوب نشد و دوباره سرفه های شدید و خشک داره با ابریزش بینی خواستم بدونم اگه بخوام سفیکسیم ۱۰۰ به دخترم بدم مشکلی نیس ؟ وابنکه به چه میزان و با چه فاصله زمانی؟
- شربت اسپکتورانت برای فاویسم
سلام. آیا مصرف شربت اسپکتورانت برای نوجوان 14 ساله مبتلا به فاویسم مجاز می باشد؟
- دوز مصرف آزیترومایسین
سلام مقدار مصرف آزیترو مایسن 200 در کودک 6 ساله و 16 کیلو چقدر است؟
- آزیترومایسین ۲۰۰
دخترم باید ۵ روز پیش آزیترو مایسین ۲۰۰ رو شروع میکرد اما به خاطر اشتباهی استفاده نکردن الان بعد از ۵ روز جواب گو هست بخوام استفاد بکنم؟
- سلام وقت بخیر من پسرم ۶ ماهشه وقتی ب دنیا اومد بیضههاش موی زرد رنگ داشت ریز بودن اصلا دیده نمیشدن اما الان سیاه شدن میتونه علتش استفاده از پماد ان ان باشه؟ اگر علتش پماد هست خودش ب مرور برطرف میشه؟
- آنفولانزا
سلام آقای دکتر دختر شش ساله ام سه روزه بیماری آنفولانزا گرفته تب سرفه وبی حالی بستریش کردیم بیمارستان چون دچار خون دماق شدوتبش کنترل نمیشدامادکترش براش پلاکت خون تزریق کرد وگفتن دچار کمبود پلاکت است ومرخص شدامادوباره خون دماق شد وبی حال وتب داردوکم اشتهااست نظر شمادرمورداین موضوع چیه
- عطسه
سلام، خسته نباشید. پسر 3ساله من روزی 4 و5بار عطسه میکنه وهیچ علائم دیگری ندارد. خواستم بپرسم چیز خاصی نیست؟
- سرفه
شرمنده آقای دکتر که اینقدر مزاحم میشم دخترم از دیروز آبریزش بینی هم پیدا کرده سرفه هم هنوز میکنه فقط ازیترو بهش میدم با شربت پلارژین این آزیترو که امروز روز پنجم که میدم بهش پلارژینم از پنج شنبه شب دانش تا چند روز خوبه پلارژین بدنش ؟ اگه چه علاعم دیگه ای دیدم دوباره ببرمش دکتر؟ممنون ازتون ،🌷
- آزیترومایسین
سلام آزیترومایسین ۲۰۰ برای بچه ۶ ساله با وزن ۱۸ کیلو چقدر بدهم ؟ داروخونه نوشته روزی یک قاشق شما بفرمایید چند سی سی باید بدم و تا چند روز؟ خیلی سپاسگذارم از الطاف شما دکتر خدا شناس اجرتان با آقا اباعبدالله
- میزاندادندارو
نوازدامنششماهتمومشدهوخدودششونیمکیلووزندارهچقدرشربتسفکسیمبدم

