Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ساعت خواب نوزاد یازده ماهه
سلام آقای دکتر خیته نباشید دختر من یازده ماهشه توی ۲۴ ساعت ۱۳ ساعت میخوابه کلا سوالم ابنه که شبا راس ساعت یازده خوابه ولی خواهرم خیلی تاکید میکنه که هورمون رشد از ساعت نه تاده ترشح میشه ومن تازه ساعت یازده بچم میخوابه آیا این درسته و میزان خوابش و ساعت خوابش رو تغییر بدم ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر🙏
- استفاده از قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک ۶ساله برای چرک گلوسینوزیت سرفه
- سلام خسته نباشی پسرم 8 ماه داره دوره ربت اموکسی کلاوو سفکسیم چند روز هست
- مقدارمصرف سفکسیم۱۰۰
انگشت اشاره پسر ۸ سالم شکسته و زخم شده دکتر آتل بسته و سفکسیم۱۰۰ نوشته ۱۲ ساعت ولی مقداری را ننوشته وزن ۲۵ کیلوگرم است
- سلام وقت بخیر دخترم وقتی که دراز میکشه و بعد از اینکه می خواد پاشه قسمت راست کمرش خیلی درد میگیره در حدی که نمیتونه پاشه
- پسرم ناخن هاش از ریشه میاد بیرون
- سلام بچه من سه ماه شربت کواموکسی کلاو ضرر نداره چند سی سی بدم
- سرما خوردگی نوزاد 2 ماهه
سلام و وقت بخیر نوزاد دوماه دارم برا ختنه اش پنج روزی هست اموکسی سیلین دارم بش میدم الان خواهرش سرما خورد فقط عطسه بود الان نوزادمم گرفته عطسه میکنه تک سرفه برام مقدور نبست ببرمش دکتر چیکار کنم؟ممنونم
- سلام اقای دکتر نوزاد از چن ماهگی میتونیم بشونیم
- اطفال
اگربچهمشکلادرارداشتهباشدچهبایدکرد
- اسهال و سوختگی ناشی از آن
سلام. پسرم ۱ونیم سالشه بخاطر دندون در آوردن اسهال شده و مقعد و ران هاش سوختن بهش موز دادم ساشه پدی لاکت دادم و برای سوختگی پاهاش پماد ان ان استفاده کردم کمی خوب شد ولی زیاد فایده نداشت از داروخونه پماد کالاندولا وهیدروکورتیزون گفتن قاطی کنین و بزنین وقتی زدم خیلی گریه کرد و میگفت میسوزه پاهام ب نظرتون پماد هایی ک استفاده کردم درستن؟
- کودک ۲ساله با وزن ۱۳كيلو حقدر شربت اموكسي ٦٤٣بعش بدم براي سرفه
سلام بچه م خيلي زياد سرفه ميكنه شربت اموكسي ٦٤٣جقدر بهش بدم
- مدت استفاده از قطره بینی
سلام آقای دکتر دخترم ده ماهس همزمان با قطره چشم قطره بینی هم باید استفاده کرد؟تا یکسالگی بایدصبر کنم .سوالم اینه که قطره بینی تاریخ اعتبار داره آخه بیشتراز یکماهو نیم شده تموم نشده میشه همچنان استفاده کرد ؟م
- یبوست
سلام یک کودک ۳ساله دارم وتقریبا یک ساله یبوست داره مدام دکتر وازمایش ولی تعییری نکرده وقتی مدفوع داره از صبح اون روز شکم دردومقعد درد داره تاوقتی میره توالت مقعدش قرمز میشه وبه سختی مدفوع می کنه علتش چی می تونه باشه باسپاس
- سرما خوردگی و تب
سلام وقت بخیر پسر۲۱ماهه رو بردم دکتر همراه تب سرفه خلط دار دکتربهش سفکسیم ۱۰۰ وآموکسی سیلین ۱۲۵داده آیا لازم این آنتیبیوتیک ها رو باهم مصرف کنه ؟برای تبش هم شیاف ۳۲۵تجویز کرده
- ترشح بینی
سلام آقای دکترخسته نباشید پسرمن دوسال ونیمه ست وهیچ علاعم سرماخوردگی نداره ولی همیشه وقتی گریه میکنه بیشترتوبینی ش ترشح جمع میشه که رنگش گاهی سفیدیازیادبمونه سبزهم میشه البته ابریزش نداره اصلافقط گاهی بینی ش داخلش ترشح جمع میشه خواستم ببینم واسه سرماخوردگی یااینکه ترشح عادی بینیش هست ازبچگی همین بودیعنی خیلی وقته
- قرص یدوکینول برای کودک یکساله بریم یانه
سلام بچمون یکسالشه و حدودا دو هفتس که تب و اسهال داره دکتر برای اسهالش قرص یدوکینول داده هر وعده نصف قرص این قرص خطرناک نیس ؟ عوارضش خیلی زیاد بود بدیم بهش یانه ؟
- واکسن چهارماهگی
آیا با وجود سرفه بدون تب میشه واکسن چهارماهگی رو تزریق کرد
- سلام پسرم 21ماهشه خیلی لاغره میتونم از شیر خشک براش استفاده کنم قبلا از شیرخودم استفاده کرد
- تب
سلام اقای دکتر. نوزاد شش ماهه من کلا هیچ طعمی از استامینوفن نمیخوره. به دهنش که میخوره بالا میاره. تو بهداشت گفتن شیاف استامینوفن بزن. اونم تا شیاف میزنم روده هاش کار میکنن و دفع میکنه شیافو . چیکار کنم برای پایین آوردن تبش؟

