Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن کودک
سلام آقای دکتر گلاب ب روتون دفع دخترم جذب پوشک ه،ممکنه رو وزنش تاثیر منفی بذاره؟۵ ماهشه
- تعداد قطره آهن
سلام آقای دکتر دختر من با توجه به آزمایشی که داده یک مقدار کمخونی داشت دکتر گفت بجای ۱۵ قطره بیست قطره آهن بده من هم قطره آهنشو عوض کردم و قطره لبپوسفر گرفتم حالا چند میل باید بدم والا یک میل این قطره خودم حساب کردم ۱۵ قطره هم نمیشد
- شربت اشتهاآور
سلام آقای دکتر وقت بخیر....برای پسر هشت ماهمشربتی هست اشتهاآور باشه؟خیلی خیلی کم شیر میخوره غذا هم روزی سه وعده میدم بعضی غذاهاشو هم دوست نداره
- ميزان خواب
سلام و خسته نباشي آقاي دكتر ١٢يا ١٣ ساعت خواب براي بچه ي ٥ ماهه كافي ميباشد؟
- کمبود وزن
باسلام خدمت شما.نوزاددخترمن باوزن ۲۷۰۰وقد۴۷درهفته ۳۸ ب دنیا امد وهمان روز ب علت بیحالی دربیمارستان ۱هفته بستری شد وچون مشکوک ب منژیت بود ۱هفته دوز آنای بیوتیک گرفت وهمچنین آب کمرش گرفتن وخداشکر منفی بود و یک وسروس بود الان ۴ماه ونیم وزنش۴۹۰۰بسیارکم شیرم نیخوره ب تشخیص دکارش شیر آپتامیل pdfهم درکنارشیرخودم میدم امااشتها ب خوردن نداره وخیلی کوچولوئه شب تاصبح اصلا بیدارنمیشه ودرکل خیلی ساکت وارمه.وزنشم کمه .توروخدا راهنماییم کتید
- بیحالی
سلام اقای دکتر بچم بستریه که بچم تب شدید بیحال تمام اصلا تحرک وگریه هم نمیکنه پلاکتشم کمی پایینه حتی رگشم میگیریم بچم عکس العملی نشون نمیده توروخدا کمکم کنین چیکارکنم خواهشن
- قدو وزن
پسرم هفت سالش هست و نسبت به هم سن و سالان خودش کوچکتر هست میخواستم بدانم شربتargitalبدم اشکالی نداره
- عادت کردن گوش
سلام خسته نباشید پسرم دوسال و ده ماهشه برای معاینه روتین تحت نظر شماست از لحاظ شنوایی وقتی به دنیا اومد مشکلی نداره والان هم تمام صداهارو میشنوه حتی اهسته سوالم اینه ک یه دوماهی میشه همش با دوتا دستاش جلوی گوششو میگیره وبازی میکنه خیلی تکرارمیکنه ایا اشکالی داره؟؟ ممنونم
- مطب
سلام آقای دکتر فردا مطب تشریف دارین؟
- واژن
علت سیاهی واژن نوزاد
- اسهال واستفراغ
سلام دختر۵ساله وزن ۱۶کیلوروز اول اسهال ودلپیچه داشت تاشب استفراغ هم داشت دکترانستین روزی ۳بار۳/۵،دی سیکلومین روزی ۳بار۴سی سی،کپسول دیلیست روزی یک عدد،،نیوزینک ۵ سی سی تجویزکرده ،سرم ضدتهوع وضددلپیچه وویتامین ،بعدازیک روزتهوع نداره ولی اسهال خیلی شدیدی داره چه دارویی پیشنهاد میکنین
- شیر خشک
باسلام. من به نوزاده 4 ماهه م شیر خشک ببلاک میدم اما خوب وزن نگ فته میخواستم بدونم چه مارکی خوبه بهش بدم در ضمن نان رو نمیخوره. ممنون میشم جواب بدید.
- سلام چرانوزادیه ماه وچهارروزمن صبح هازورمیزنه انقدکه گریه می کنه وسرخ میشه
- ..
سلام اقای دکتر گفته شده ب غذای نوزاد زیریکسال نمک نزنیم.پس ید بدنشون چگونه تامین میشه؟
- سلام خسته نباشید بچم ۲۵ روزش در شبانه روز سه تا سرفه داره لطفا راهنماییم کنید خیلی میترسم سرما بخوره
- سرماخوردگی و سرفه صدا دار ۳ساله باوزن 13کیلو
درود بر دکتر عزیز... دخترم دوسه روزه سرما خورده امروز دیگه خیلی آبریزش داشت و سرفه کرد یکی دوبار. سفکسیم 100هر 12ساعت میدم ۴سی سی. داروهای دیگه هم دارم. بنظرتون چی بدم دیگه بهش؟ ممنونم ازتون دکتر عزیز
- تغدیه
با سلام اقای دکتر ایا میتوان به نوزاد یازده ماهه به غیر از بیسکویت مادر بیسکویت دیگری هم داد وایا اشکالی دارد به دستش خیار سبز بدهیم با تشکر
- مالیدن پای کودک به هم در خواب
سلام دختره ۵ ساله دارم که اکثرشب هاپاهایش را به هم میمالد بیقراری میکند خواب ندارد لطفا راهنمایی کنید گریه هم در حالت خواب موقع مالیدن دارد ممنون راهنمایی کنید چیکارکنم
- عفونت گوش میانی
سلام خواهش میکنم جواب من رو بدید دکتر.
امروز پسرم رو بردم دکتر و گفتن گوش میانیش عفونت داره و شربت زیتروماکس۲۲.۵بهش داده و هیچ خط نشانگری نداره که بدونم تا چه اندازه آب باید بریزم توش فقط یه سرنگ داره که اونم هیچ ابی توش نیست
ازتون خواهش میکنم راهنماییم کنین
- کرم برای دونه پا
سلام دختر من یک سال چهار ماهه هست و در اطراف پا هاش دونه های ریز زیاد قرمز رنگ هست و بی قراری میکنه چه کرم ای باید استفاده کرد

