Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دونه زدن
سلام نوزاد یک ماهه ای دارم که چند روزی هست سروصورت وگردن دونه هایی زده است که روی یکی از گوش هایش پوسته های زرد رنگی دارد لطفا راهنماییم کنید
- سلام اقای دکتر بچه من 1ماه دارد و شکمش هم زیاد کار میکند هم ریزه ریزه اصلا دائم کار میکنه. میگن به خاطر اسیدی شدن شیرمادر. من پنتو پرازول بخورم یا خیر؟
معده من خیلی ترش میکنه در دوران بارداری هم همش پنتو میخوردم
- بی خوابی و بدخوابی کودک
سلام خسته نباشید پسرم رفلاکس داره دکتر براش داروی اسومراز ک شاسه ای نوشته ک هر 12 ساعت نصف شاسه ..هم. دومتیدون..میخواستم بدونم ضرری برای بچه نداره؟؟ و هم خیلی بی خواب برای خوابش دیفن هیدرامین نوشته
- اعتصاب شیر
سلام دخترم از سه ماه و نیم که شد دیگه توی بیداری شیر نمیخوره .حتما باید بخوابه و توی خواب بهش شیر بدم.دکترش گفت اعتصاب شیر کرده .ایا درسته یا علت دیگه ای میتونه داشته باشه؟
- درمان سرفه نوزاد سه ماهه
سلام اقای دکتر پسرم ۳ ماهش هست وسرفه میکنه دیشب حمومش دادم امروز بیدار شد سرفه میکنه وسرفش خش داره
- آیا شیرخشک برای کودکان فاویسم بداست
- نوزاد
سلام نوزاد دختری دارم متولد ۲۸ ۸ ۹۸ باوزن ۳۴۰۰ که بدون هیچ مشکلی در بارداری وحتی تا چهل روزگی که بعد از چهل روزگی اقدام به سوراخ کردن گوش در خانه اقدام کردیم نوزادم بعد از یک هفته با پرش دست و پا مواجه شد وبا گفته دکتر مشکوک به تشنج در بیمارستان بستری ومورد ازمایش قرار گرفت ولی هیچ مشکلی نداشت فقط به گفته ی دکتران نوار مغزش کمی مشکوک وجای نگرانی نبو ونوزادم راترخیص کردند ونوزادم تا به امروز هیچ گونه مشکلی نداشته ولی الان که شش ماه ویک هفته دارد خیلی شلو ول وهیچ تمایلی به گرفتن اشیا ندارد وچیزی را محکم در دست نمیگیرد ویا حتی نمیتواند پاهای خود را محکم روی زمین نگه دارد خواهش میکنم بگویی طبیعی است یا نه خواهش میکنم جواب دهید
- برآمدگی روی مچ نوزاد
سلام خسته نباشین یه برآمدگی روی دست نوزاد برآمدگی کبود خیلی نگرانم چیز بدیه یا برطرف میشه
- سلام پسرم ۲ماه و نیمشه آلرژی به پروتئین گاوی داره شیرخشک بیومیل آربرا رفلاکسش میخوره عیب نداره؟
خسته نباشید پسرم آلرژی به پروتئین گاوی داره بعد شیر خشک بیومیل آر برای رفلاکس میخوره مشکلی نداره؟
- رفلاکس
سلام دکتر خسته باشید دخترم نارس با ون ۱۴۰۰ به دنیا اومد الان ۵ ماهشه وزنش ۵ کیلو وقد ۵۹ رفلاس شدید داره تازگی شیر نمیخوره طوریه انگار تازه به دنیا اومده نگرانشم شما چی دستور میدید
- سرماخوردگی بچه
بچه پنج ماهه ودوروزشه سرماخورده زیادسرفه میکنه البته سرفه هاش خشک نی بردمش دکترفقط استامینوفن بهش داده بااسپری بینی بهم گفت جوشیده آویشن بهش بده ولی من بهش ندادم سرفه هاش خیلی نگرانم کرده
- یبوست کودک ۳ ماه و ۱۰ روز
سلام آقای دکتر.پسر من ۱۰ روزی یک بار شکمش کار میکنه و اونم با کمک و ماساژ خودم .شیر خشک سوپرامیل روزی یک بار میدم .قطره پدی لاکت دادم بدتر شده دیشب تا حالا هم شربت گریمیچر دادم
- رفلاکس نوزاد
سلام .ببخشید نوزاد دوماه ونیم ه ای دارم که حالت رفلاکس معده دارد .در واقع فقط حالت تهوع دارد اما استفراغ ندارد دکتر برایش شربت رانیتیدین تجویز کرده است .وقتی تهیه کردیم دارو خانه به ما همین شربت های بزرگ رانیتیدین 240 میلی گرم که افراد بزرگسال مصرف می کنند را دادکه روزانه 1/5سی سی اش تجویز شده .ایا دادن این شربت به نوزاد برایش مشکلی ایجاد نمی کند ؟؟
- سرماخوردگی نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماهه من سرماخورده آبریزش و خس خس سینه داره دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ساعت ۱سیسی و شربت گایافنزین صبح و شب یک سیسی تجویز کرده آیا این داروها مضر نیستن؟؟؟
- رگه خون در مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر.نوزاد 15روزه ام از بدو تولد رفلاکس و نفخ داشت.الان دو روزه اسهاله،در مدفوع او رگه خون همراه با خلط دیدم.بهش شیر خودمو میدم و شیرخشک سوپرامیل.بعد از رویت خون شیرخشکش رو قط کردم.شیرخشک ایزومیل ان جی سوکروز فری تهیه کردم.این شیرخشک رو دو سه دفعه بهش دادم،ولی متوجه شدم بعد خوردن این شیرخشک رفلاکسش شدیدتر میشه.چ شیرخشکی مناسب نوزادمه؟ک سبک باشه و باعث اسهالش نشه!دلیل وجود رگه خون در مدفوعش چیه؟
- قطره
سلام دکترواسه پسر۸ماهم واسه رفلاکسش قطره متوکلوپرامیدنوشته میگن بدی به بچه تشنج میکنه چبکارکنم میترسم توروخداکمکم کنیدیعنی احتمالش هست تشنج کنه میترسم بهش بدم
- خواب پیش از حد نوزاد تازه متولد شده در شب
دخترم ۳ روزه هستش اما شبا برای شیر خوردن بیدار نمیشه گاهی اوقات روزا هم اینجوریه میگن باید ۳یا۴ساعت یبار در شب شیر بدم که قندش نیوفته اما من هرکاری میکنم اصلا بیدار نمیشه کف پاهاشم ضربه محکم میزنم بازم بیدار نمیشه
- سرماخوردگی نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد ۲۰ روزه دارم ۲روز میشه سرماخورده روز اول فقط عطسه ابریزش بینی بود الان یه روزه همرا با سرفه خلط گلو (تب نداره ) دکترهم بردم بهش شربت دیفن هیدرامین با قطره بینی داد میتونم از شربت بهش بدم؟ضرر نداره؟
- شیر خشک و یبوست
سلام دکتر دخترم شیر خشک نان اچ ا بود پیدا نکردم عوضش کردم....با شیر خشک جدیدش یبوست گرفته دکتر گفتید عوض کنم تا ببینم چی بهش میسازه الان بخاطر یبوست مقعدش زخم شده موقع دفع گریه میکنه دردش میگیره پمادی هست برای زخم مقعدش؟
- استفاداز قطر چشمی برا نوزاد ۱۰ماهه
سلام من دو پسر دا رم دیشب یکی رو بردم دکتر کلو درد و از چشم چپش عفونت ترشح می کرد حالا پسر کوچیکم هم به این عارضه مبتلا شده دکتر دیشب به پسر بزرگم قطره چشمی باکتری ماید داد می تونم برا پسر کوچکم از اون استفاده کنم

