Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر دخترم شربت کتوتیفن براش تجویز شده اما طعمشو دوست نداره شربت سرما خوردگی داره با طعم تمشک میتونم با اون یکم قاطی کنم بهش بدم
- استخوان
سلام پسری ده ساله دارم خیلی لاغر که استخوان هاش همه مشخصه ۲۷ کیلو قد ۱۴۰ . یکی از دستاش زیر کتف استخوانی داره که اون یکی دستش نیست. اذیتش نمیکنه از بچگی هم بوده. خواستم بدونم باید عکس بگیرم تا مشخص بشه یا به خاطر لاغری زیادشه که اینطوری هستش؟
- قطره بایولاکت
سلام خسته نباشید قطره بایولاکت رو تو یخچال نگهداری کردم خراب شده؟
- تب نکردن بعد از واکسن ها
سلام کودک ۱۸ماهه ام بعد از واکسن ها ۴و ۶و ۱۸ماهگی تب نکرد خیلی خفیف بود ایا این علامت اثر کردن واکسن هاست ؟ ۱
- شیر نخوردن بعد یکسال
سلام اقای دکتر پسرم ازبدو تولدش شیر خشک بیومیل خوردالان 16ماهشه روزا اصلا شیر نمیخوره عوق میزنه فقط شبا 3بار بیدار میشه گریه میکنه منم شیرشو میدم، شیر پاستوریزه هم نمیخوره ناراحتم. چیکار کنم چجوری شیر پاستوریره بدم بخوره کل روزو هیچ شیری نمیخوره
- 💜💜💜
🎁💜💜💜🌷🌷🌷
- وزن کودک
با عرض سلام دختر من هجده ماه هست از موقع تولد شیر خودمو میخوره وزن تولد ۱/۹۷۰ وزن یک سال و نیم ۷/۲۰۰ رزنش کمه . میتونم شیرخشک نیدو قرمز رنگ بهش بدم . برای این که وزن بگیره اهن و مولتی وزینک بهش میدم اصلا وزن نمیگره ازمایشاتش سالم بودره
- سرماخوردگی وسرفه شدید نوزاد
نوزادم ۱ماهشه سرفه شدید وعفونت چشمی داشته دکتر براش آزیترومایسین ۲۰۰ نوشته ولی داروخانه مقدار مصرف روننوشته چند سی سی باید بهش بدم
- سرماخوردگی در دوران شیردهی
سلام آقای دکتر خداقوت تو دوران شیردهی سرماخوردم شدید ۱شیشه شربت آموکسی کلاو و ی بسته قرصشو خوردم الان بعد از ۱۰ روز سرفه نمیذاره بچه مو بخوابونم همش از خواب میپرونمش.میشه ی شربت معرفی کنید ؟سرفه م خشک نیست
- زردی
پسر۶ساله ام زردی شدیدکف پاو گاهادستاش میشه.گاهی اوقات رنگ صورتشم زردمیشه.میتونه مشکل خاصی داشته باشه؟
- سرماخوردگی دخترم
دختر ۴ سالم تب و سرفه شدید داره چند تا دکتر بردم داروهای مختلف دادن هنوز خوب نشده تبش با دارو میاد پایین دوباره میاد بالا چکار کنم
- قرص
سلام قرص آیزن پلاس یوروویتال را دختر ۱۲ ساله میتواند مصرف کند؟ چند بار در هفته؟
- صرع
سلام پسرمن صرع داشت،مدت8ماه قرصاشودکترقطع کرده دوروزپشت سرهم ساعت 5صبح بلندشدفقط میلرزیدکه درجه بدنش 35/5بودبایه اب فندلرزش افتادفرداهم اینطوری شدکه بهش گفتم پسرم به کارت دستوربده لرزتموم بشه که شد البته تواین مدت بشدت ازکروناترسیده بودحالامیشه شمالطف بفرماییدکه مربوط به برگشت مریضیش میباشدیاازاظطراب بیش ازحدکرونابوده ممنون
- درباره ویروس جدید
سلادخترکوچکی دارم یکسال ونیم داره تو ماه گذشته سرما خورده بودبه پزشک مراجعه کردم وازیترومایسین خورد ولی موقتا خوب شد حالا تب هم داره وخیلی زیادسرفه میزنه ابریزش بینی هم داره
- سلام ۱۳ سالمه دیشب یه میخ رفته بود کفه پام نزدیک انگشته وستی پای راستم باید چکار
سلام ۱۳ سالمه دیشب یه میخ رفته بود کفه پام نزدیک انگشته وستی پای راستم باید چکار
- سرفه
سلام اقای دگتر پسر ۵ ساله دارم سرما خورده و فقط سرفه داره تیمکس خوبه بهش بدم؟ یا پلارژین
- تیمکس
سلام آقای دکتر ،ببخشید وقتتون رو میگیرم یک سوال دیگه داشتم .دخترم هم کرونا گرفته دکتر براش بین دارو هاش شربت خلط آور فقط دیفن هیدرامین کامپاند تجویز کرده به نظر شما این کافیه یا توی خونه شربت تیمکس داریم از اون هم میتونم بهش بدم ؟ دخترم ۹ سالشه و ۴۵ کیلو هست .
- سلام پسرم سرفه شدیددارد چکار کنم ممنون دکتر
سلام آقای دکتر خسته نباشین پسرم ۸سالشه زود ب زود مریض میشه واکسن آنفولانزا هم زدن بهش ولی یه ماه نمیشه سرماخوردگی شروع میشه و سرفه های شدید داره دکترا میگن آسم خفیف داره دو روزه سرفه هاش شروع شده امروز ب تجویز پزشک آموکسی کلا۶۴۳دادیم براش ولی سرفه هاش شدید شده ممنون میشم راهنماییم کنین چی براش خوبه؟؟
- زردی دست و پای کودکان
- مصرف قرص کلیدینیوم سی
آیا کودک۹ ساله می تواند قرص کلیدینیوم سی مصرف کند؟

