Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آزمایش مدفوع
دخترم ۴ سالشه آزمایش مدفوع wbc مشاهده نشده ، rbc 0-1 و occult blood*1 مثبت هستش، راهنمایی میفرمایین؟
- تب
سلام وقت بخیر دخترم یکسال و یک ماهشه سه هفته است که مریض شده آبریزش بینی سرفه اسهال و استفراغ و تب چهار بار بردم دکتر اسهال و سرفه و استفراغ وآبریزش بینیش خوب شده ولی یه هفته است تب کرده قطع نمیشه تا 39هم میره تبش سفکسیم مصرف کرده الان هم دکتر براش آزیترومایسین تجویز کرده به نظرتون علت تبش چی میتونه باشه بالاتنه اش تب میکنه و چکارش کنم
- تب
سلام آقای دکتر وقت بخیر ،پسرم دوسالشه دوروزه تب خفیف داره البته طی شب بیشتر بدنش گرم میشه دیروز فعالیتش خوب بود و با قطره تبشو کنترل کردم امروز کمی بیحال شده قطره استامینوفن میدم بهش دستور شما چیه
- کپسول امپرازول
سلام اقای دکتر،دختر8ماه ام به مدت 4ماه عصرها نصف کپسول امپرازول 20بامعده خالی واخرشبها دو ونیم سی سی رانیتیدین میخورد وزن 6ماهگیش هشت ونیم بوده حال باتوجه به قضیه رانیتیدن آیا ادامه بدم ومیتوان امپرازول را قطع کرد؟باتوجه به شیوع بیماری کرونا که بیرون امدن مشکل شده ممنون از لطف شما
- معاینه
سلام اقای دکتر شما چه روزهایی مطب تشریف دارین؟ واینکه اگر مورد اوراژنسی باشه صبح ها هم معاینه میکنید؟اگر بله کجا مراجعه کنیم؟
- شربت کید هلیکس برای کودکان چهار ماه مجاز است
شربت کید هلیکس برای کودکان چهار ماهه مجاز است
- کودک
سلام دختر من یه هفتس اسهال داره وخوب نمیشه تو مدفوع به گفته دکتر گلبول سفید داره، خیلی خطرناکه؟ w. B. Cبین 2_3هستش
- سلام پسر من پنج ماه هست شب تا صبح برای شیر بیدار نمیشه روز هم خیلی زیاد نمیخره اشتهارش کنه چیکار کنم
- پمادوقطره چشمی
سلام واحترام. پسرم 14 ماهشه چشمش عفونت کرد بردمش چشم پزشک پمادجنتکس وقطره باکتی ماید وتیرلوز داد. یک هفتس ک استفاده میکنم والان الحمدالله خوب شده.. باید تاچندروز استفاده کنم. کافیه یا ادامه بدم.؟ وزنش 10 کیلو. قطره هاشو سه روزاستفاده کردم قطع کردم ولی پمادش ی هفته
- وزن کودک و مشکل گلو
سلام، دختر ۵ ساله ای که یه مدت هست مدام در حال صاف کردن گلوش هست ۲ دوره آزیترومایسین دریافت کردند و اسپری بینی کمی بهتر شد اما کامل خوب نشده خودش میگه حس میکنه حباب تو گلوشه شبها مشکلی ندارند در طول روز بیشتر این حالت صاف کردن گلو رو دارند اوهوم اوهوم میکنند مشکلشون از چیه؟۴ کیلو کمبود وزن دارند بدغذا هستند برای وزن گیریش چکار کنم؟ تشکر از راهنمایی
- مولتی
سلام.پسرم دوسال وسه ماهش بدغذاوبداشتهاست ولاغر. واینکه موادضروری به بدنش نمیرسه.اشکالی نداره بهش مولتی ویتامین بدم وشربت آهن ؟چون تادوسالگی میگن بدین
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰
مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۴/۶۰۰ چقدر است؟
- واکسن
سلام آقای دکتر وقت شما به خیر . پسرم دو سال و هفت ماه دارد . چهار هفته ی پیش واکسن انفولانزای فرانسوی تزریق کردیم براش. الان که باید دوز دوم را تزریق کنه ، متاسفانه داروخانه ها میگن که واکسن هاشون تموم شده و فقط واکسن ایرانی دارن. ما هم براش وامسن ایرانی نزدیم. آقای دکتر از اونجایی که کودکان زیر نه سال برای بار اول باید دو دوز واکسن تزریق کنند ، الان پسر من با یه دوز تزریق تکلیفش چی میشه ؟ بدنش حتی کمی هم ایمن نشده؟ باید صبر کنیم تا سال دیگه دوباره دو دوز تزریق کنیم؟ شما جایی رو نمیشناسید که واکسن فرانسوی داشته باشند پسرم از بدو تولد تحت نظر شماست با افتخار برای ما یک دنیا سپاس و قدردانی از شما دکتر محترم و دلسوز
- احتقان بینی و آلرژی
دختر سه ونیم ساله چند روزی علایم احتقان بینی و حالت آلرژی فصل بهار داره، چه دارویی باید بدم؟ممنونم ازتون
- کودک ۲ساله
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم دیروز دوسالش تموم شد طبق دستور شما فقط قطره آدزیر بهش میدم روزی یک سی سی شیر خشک نان میخوره دستور شما چیه همین روند ادامه بدم قطره آدزیر و شیرخشک ممنون
- مصرف قرص سفکسیم برای اطفال
سلام پسرم از سه هفته پیش سرفه با خلط و ابریزش بینی داره روزهای اول چند بار تب کرد بردم دکتر شربت کوریزان سرما خوردگی و سرفه و سیتریزین و سوسپانسیون ازیترو مایسین دکتر تجویز کرد داروها تمام شد اما هنوز سرفه و آبریزش بینی داره چکار کنم آنتی بیوتیک داروخونه پیدا نمیشه قرص سفکسیم ۵۰۰ خونه دارم نصف کنم بهش بدم؟
- سایز سینه کودک
باسلام جناب آقای دکتر سایز یکی از سینههای دختر یک ونیم ساله خودم بزرگتر از دیگهای مشکل خاصی هست؟
- سرماخوردگی وسرفه خلط دار باتب
دوروزه دخترم سرفه های خلط دار شدید داره از دیروز ظهر هم تب بالای ۳۸ داره آبریزش بینی اش شفافه کمه .عطسه نداره براش تب بر هر ۴ ساعت میدم بینی اش هم با سرم میشورم آنتی بیوتیک میتونم بدم مثبت سفیکسیم ۱۰۰
- سرما خوردگی
سلام اقای دکتر بچه ام سرما خورده عطسه و ابریزش بینی داره سن ۲سالو ۸ماه وزن ۱۱یا۱۲ کیلو چ اسپری بگیرم تا خوب شه عطسه و ابریزشش واسه درمانه سرفه شربت پلارژن گفتین باید همون ۸ ساعت بدم یا ۶ ساعتم میتونم بدم تا زودتر خوب شه
- چرک خشک کن
دختر ۳ ماهم ۵و نیم کیلو، سرفه داشت دکتر آزیترومایسین ۱۰۰ روزی ۲و نیم سیسی تجویز کردن حالا سرفه ش خلط دار شده،میزانش رو زیاد نکنم؟

