Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوپ
باسلام ووقت بخیر خدمت آقای دکتر آیااضافه کردن عدس وماش درسوپ کودک 9ماهه به طور همزمان ایرادی دارد؟وچه نوع سرلاکی برای کودک رفلاکسی مناسب است ؟ممنون از لطف شما
- دندان
سلام آقای دکتر.دخترم ۱۰ ماه و نیم اش هست هنوز دندون در نیاورده.معمولا زمانش تا کی هست؟
- دندان درد نوجوان مبتلا به فاویسم
سلام . برای درد دندان نوجوان 13 ساله مبتلا به فاویسم مصرف چه انتی بیوتیک و مسکنی مجاز است ؟
- سرفه
برای نوزاد ۳ماهه چه شربت ضدسرفهای میتوان استفاده کرد
- شربت
اقای دکتر برای دختر ۲۱ ماهه بجز شربت ایمونس که روزی پنج سی سی میدم، آد یا آهن هم نیاز هست بدم؟ چه مقدار روزانه؟ ممنون
- فرزندمن بیماری ٤sمبتلا شده اما الان خوب شد وموقع واکسن ٤ماهگی هست ایاواکسن ضرری دارد
- شیر خشک
سلام دخترم اخرای پنج ماهه آلرژی پرئتین داره ببلاک اچ ا استفاده میکنه یک ماهی میشه ولی الان داخل بازار گیر نمیاد چون رفلاکس پنهان داشت به اجبار اینکه ببلاک اچ ا نبود ببلاک ای ار گرفتم تا الان واکنشی نشون نداده به نظر تون چه شیر خشکی استفاده کنه خیلی نگرانم ممنون میشم راهنماییم کنید
- بوی بددهان
باسلام من یه پسرسه ساله دارم دوهفته پیش سرماخوردولی سرماخوردگیش بیشترشبیه سرماخوردگی آلرژیک بودشربت آزیترومایسین دادم بهش خوب شدولی الان یک هفته هس دهنش بوی بدی میده بامسواک زدن خوب نشددندون خراب یا لثه عفونی هم نداره فقط توخواب مدام آب دهنشا قورت میده بدنش طوریه که همینکه هواسرد بهش بخوره زود سرمامیخوره ممنون میشم راهنماییم کنین به خاطرچیه
- وزن و قد
باسلام پسرم با قد ۵۱ و وزن ۳و۲۰۰ به دنیا امده الان ۱۸ ماهشه وزنش ۸و۴۰۰ هست و قدشم ۷۱ بیماری خاصی نداره فقط خیلی بد غذا هست خواستم بپرسم میتونم بهش شربت ایمونیس یا ویتا گلوبین بدم که اشتهاش باز بشه قبلا براش سانستول زینک پلاس .پدیا بست .ویتوکید .ویوا کید .نئو زینک و نیتروژن و فولیمکس استفاده کردم فایده ای نداشت طبق ازمایشی که دوماه پیش ازش گرفتیم کم خونی داشت و کلسیم بالایی داشت .
- بی اشتهای
سلام خسته نباشید.نوزادنه ماهه ای دارم باوزن ۷۵۰۰.باوزن ۲۹۲۰وقد۵۰سانت متولد شده.نوزادم ب هیچ عنوان غذای کمکی نمیخوردچیکارکنم دهنشومیبنده .
- گردن نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم سه ماهشه یهو گردنش اومدجلو یکم گریه کرد ولی الان خوبه امکان داره آسیب دیده باشع
- اسهال کودک
سلام چند روزیه ک دختر هفت ماهم اسهال چرب داره قطره مولتی ویتامین کولیف و اهن بهش میدم نمیدونم دلیلش چیه
- قطره آهن
سلام آقای دکتر . پسری دارم هشت ماهه که از خوردن قطره ی آهن سر باز می زند و اگر هم بخورد بالا می آورد . نظر شما چیست ؟ با توجه به طعم بد قطره آهن فربولین و مکمل غذایی آمی ویتال ( ویتامین آ د ) لطفا قطره آهن و ویتامین جایگزین معرفی کنید. سپاس .
- برآمدگی استخوانی پشت سر
نوزاد ۱۴ روزه ام از بدو تولد پشت سرش یک برآمدگی استخوانی و سفت دارد،طبیعی و نرمال است یا خیر؟ پزشک اطفال نشون دادم گفت اشکالی ندارد.
- سلام کودک من هنوز شیش ماه نشده شیر خشک استفاده می کند اما خیلی اسهال دارد باید چ کار کرد
- بروکلی
سلام دکتر از چند ماهگی میتونم به دخترم بروکلی بدم
- واکنش نسبت به صدا کردن نوزاد
سلام
نوزادم 6 ماه و 18 روزشه تا الان رو زمین میغلطه، میتونه بشینه، سینه خیز میره، برای گرفتن اسباب بازیاش تلاش میکنه، ارتباط چشمی داره، تازگیا به یه سری صداها یا کلمات یا حتی صدای آشناها حساس شده بشنوه به طرفشون برمیگرده، به طرف صداهای مختلف برمیگرده، اگه وسیله ای که دستشه بگیری گریه میکنه، به آهنگها هم گوش میده دو دوسشون داره، ولی وقتی اسمشو صدا میزنم برنمیگرده، یا اگه خیلی سرگرم بازی بشه هر حرفی که بزنم برنمیگرده. به نظر شما مشکل خاصیه و باید پیگیری بشه! - خرمالو
سلام،کودک یکساله دارم که خرمالو دوست داره،یه جا مطلبی خواندم که خرمالو انسداد روده میاره،میدونم که بسیار مفید است و واسه سیستم ایمنی خوبه،نظر شما چی هست بدم بهش یا نه
- سلام پسر ۴ سال و نیم دارم ی ماه هست که چند بار مریض شد و چندین جور دارو گرفته دو روزه سرفه بی وقفه خیلی اذیتش نیکنه
- سرفه نوزادسه ماهه
سلام آقای دکتر دخترم ۳ماهه و۵روزش هست سرفه شدید میکنه سینش هم هست هس میکنه چیکارکنم

