Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- معده درد و استفراق
سلام خسته نباشین آقای دکتر دختر یک سال ونیم دارم ازصبح همش میگه معدم درد میکنه و بالا هم میاره.میخواستم بدونم چه دارویی بهش بدم و میزانش هم لطفا بگین چون این چند روز تعطیل هم هست گفتم ازشما سوال کنم دخترم پیش شما پرونده هم داره.ممنونم میشم راهنمایی کنیم.
- علت گریه کودک ۹ ماهه در خواب حدود ۶ ماه هست که هر نصفه شب در خواب گریه میکند
- اسهال و دل پیچه شدید
با سلام.پسر دوسال و نیم دارم که چهارروزه مریض شده .دوروز اول که تب شدید.ولی درکنارش اسهال ژله ای سبزرنگ و دل پیچه شدید هم داره .دوبار دکتر بردم فایده نکرده آیا خطرناک نیس.
- لیوان
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم از چند ماهگی باید با لیوان به کودک آب بدهیم؟
- سلام اقای دکتر دخترم 6ماهش تمومه بینیش خر خر میکنه چه دارویی بهش بدم
- سرماخوردگی کودک سه ماهه
سلام من بچه ام الان پنج روزه ک سرما خورده و سرفه های خیلی شدید داره ک نمیتونه بخوابه و استفراغ میکنه بردمش پیش دکتر اطفال یه قطره بینی داد و یه شربت برا تقویت سیستم ایمنی بدنش و یه شربتی ک چرک خشک کن هست ولی اصلا فایده نداره باید چ کنم
- تب
سلام آقای دکتر نوزادم 6 ماهشه بهش مولتی ویتامین دادم چند ساعت بعدش تب کرد چرا؟؟
- رژیم ضد رفلاکس
سلام آقای دکتر تا چند ماهگی باید رژیم ضد رفلاکس رو رعایت کنیم؟ ممنون
- تب پسر 13ماهه
2شبه تب بالای38 داره بهش آستامینوفن میدم بعد دو روز تب قطع نشده براش آموکسیسیلین125 گرفتم نمیدونم بهش بدم یا نه ممنون از راهنمایی شما
- سلام دختر برادرم ۳ ماهشه تشنج کرده و لکه های سفید روپوستش افتاده دلیلش چیه ایا درمان میشه
- سیاهی مقعد کودک ۴ساله
- سفکسیم و لبله
سلام خسته نباشید من ۳۲ سال و آبله دارم برای خشک شدنش لازمه سفکسیم ۴۰۰ مصرف کنم؟
- قرص ترانزامیک اسیدومفنامیک درشیردهی مجازه؟
سلام دکترمن پریودشدم حجم خونریزیم زیاده دکترزنان بهم ترانزامیک اسیذومفنامیک اسیددلده هرهشت ساعت بخورم بچه شیرمیدم الان ده ماهشه خطرنداره توشیردهی باتشکر
- واکسن و ..
سلام دکتر من واکسن ۱ونیم سالگی دخترم زدم بعد دوماه تاخیر چون نبود روز چهارشنبه صبح و آبریزش داشت اونروز تب و...نداشت الان تبش دیگه قطع شده ولی همچنان بینی هاش کیپ هست از دهن نفس میکشه ایا میتونم دارو بدم و چی بدم؟؟گفتم شاید واکسن زدم نتونم دارو بدم فقط بینی هاش گرفته و از دهان نفس میکشه و میریزه بیرون عطسه میزنه ۲روز پیش واکسن زدم
- روش درست غذا دادن به کودک
سلام و روزتون بخیر سوال بنده درمورد میکس یا له کردن و یا نکردن غذای کودک است. اکثریت نظر به این دارن که غذارو نباید له کرد میکس که اصلا، ولی دختر یازده ماهه من که فقط دوتا دندون جلو داره چطوری باید بجوه؟ غذایی هم که جویده نشه تو معده هضم نمیشه و به همون شکل دفع میشه و هیچ چیزی بدن دریافت نمیکنه. ممنون میشم از پاسخگویی
- امدن مطب
سلام اقای دکتر شما گفتین امروز مطب میاین،،من هرچی زنگ زدم انگار مطب شما بسته ست،،من از قبل عید منتظر هستم شما بیاین؛؛ کی تشریف میارین؟؟
- اترزی مری
سلام اقای دکتر پسر من دو سال دو ماهش هس بدو تولد ب دلیل اترزی مری ک داشت جراحی شد دو ماه پیش هم اندوسکوپی شد ولی خیلی تب و سرفه داره یعنی ماهی ی بار با این علائم و استفراغ بستری میشه میشه لطف کنین بگین باید چ کارهایی انجام بدم ک سیستم ایمنی بدنش قوی بشه ؟؟؟؟؟؟؟
- چك كردن ماهانه
سلام.آقاي دكتر خسته نباشيد.كي برميگردين كه من پسرم براي چك ماهانه بيارم پيشتون؟
- درمان سرفه نوزاد ۵ماهه
باسلام نوزادمون بردیم دکتر ازیر توماسین واسپری برای تنفس داده ولی اصلا بهتر نشده مدام سرفه میکنه ولی تب نداره
- سنجش تب
سلام. برای سنجش تب نوزاد عدد تب سنج دیجیتالی که در زیر بغل قرار داده می شود، درست است؟ یا اینکه باید با هشت دهم جمع کرد؟

