Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز دارو و شربت
سلام بچه با وزن ۲۲ چقد شیاف استامینفون در زمان تب استفاده شود ؟ شربت پروفن چند سی سی ؟ با تشکر
- جوش زدن سینه کودک
دختر م کنار نوک سینه جوش داره مدام چرک که خالی شد باز پر میشه دخترم سه سالش
- شربت اموکسی کلاو فاویسم
سلام دخترم ۱۳ سالشه وفاویسم داره شربت آموکسی کلاو ۴۰۰ برای گلو دردش خوبه ؟ این شربت ضرری داره برای فرد فاویسمی؟
- کتوتیفن
سلام اقای دکتر دخترم ۵سال و ۷ ماهه ۱۸ کیلو سرما خورده دکتر کلاریترومایسین و کتوتیفن داده بعد تو دستور کلاریترومایسین نوشته ۴ ساعت با کتوتیفن فاصله داشته باشه بعد نمیتونم ساعتشا تنظیم کنم کتوتیفن هم گفته هر ۱۲ ساعت ۳ سی سی میشه ۱ بار در روز ۶ سی سی بدم بش . نئوتادین و مونته لوکاست هم میخوره
- سرماخوردگی
سلام واحترام پسرم یک سال و۱۰ماهشه.وقتی میخوابه همه سرش عرق میکنه بیشترهمون قسمت ک روی بالش یاتشک.. خیس میشه.علتش چی میتونه باشه
- جواب آزمایش
سلام وعرض ادب بابت تب پسرم آزمایش خون دادیم میخواستم جواب آزمایش رو بخونین ممنونم
- حرف زدن کودک
سلام خسته نباشید پسر من ۲سال و پنج ماه دارد.تعداد زیادی کلمه بلد است بیش از ۱۰۰ ولی جمله فقط آب بده را میگوید.فعل هم مثلا بیا برو بده نیست.چند کودک هم سن او در فامیل جمله بندی خوب دارند.پسرم باهوش است و دستوراتی مثل برو دم دستشویی یا لیوان را بیار و مشابه اینها را انجام می دهد.این که نسبت به کودکان فامیل هنوز جمله بندی نمی کند جای نگرانی دارد؟با سپاس از شما
- کهیر
سلام آقای دکتر یه لکه قرمز کوچیک رو صورت کودک هم کهیره؟
- سلام دخترم ۱۰روز وارد ۵ماه شد آموکسی کلاو ۴۵۷ دمتر براش ۳۰سی سی آیا خطر نداره
- غده پشت گوش راست کودک یک سال ودوماه
ده روزه دخترم سرماخورده دوشبه متوجه غده ای اندازه تقریبانخود کمی کوچیکترشدم پشت گوش راستش ونگرانم میشه راهنماییم کنید
- پلک زدن مدام کودک
دختر ۸ساله ام مدتی هست مدام پلک میزنه حتی عضلات صورتش هم درگیر هستند خیلی تلاش میکنم هیچ استرسی نداشته باشه اما خوب نمیشه لطفا راهنمایی کنید چکار کنم
- لاغری کودک پنج ساله
سلام خدمت شما جناب آقای دکتر کرم بین دخترم پنج سال و شش ماهشه با وزن ۱۸ کیلو و قد ۱۱۰ که کمبود وزن داره اما قدش خوبه خیلی دکتر تغذیه و اطفال بردم و همش ویتامین میدن که تاثیر چندانی هم نداره دخترم هم همش میل به تنقلات مغازه داره و غذا در حد ۷ یا ۸ لقمه میخوره به نظرتون چیکار کنم که وزنش بیشتر بشه و غذا بخوره ؟اگر هم ویتامینی مد نظرتون هست ممنون میشم بفرمایید وزن تولد ۳۴۰۰
- شربت کید هلیکس برای کودکان چهار ماه مجاز است
شربت کید هلیکس برای کودکان چهار ماهه مجاز است
- فاویسم
پسرم ۳سال و ۹ ماهش فاویسم داره دکتر قبلیش میگف نمیتونه ویتامین های ک زینک و ویتامین سی داره بخوره . ولی امروز یه دکتر بردم ک واسش مولتی ویتامین شربت زینک دکتر کیدز نوشته ک ویتامین c.k2.d3.. و ب کمپلس داره میتونم بدم . دکترش ک گفت میتونی بدی ربطی ب فاویسم ندارن
- زهرا
سلام اقای دکتر خسته نباشین دخترم ۵ سالشه تقریبا ۸ روزه تب داره اول شربت سفالکسین دادم با دیکلوفناک ۵۰ خوب نشد بردم دکتر گفت چرک خشک کن نده شیاف بزن تا ۵ روز دایم شیاف زدم براش شربت سرماخوردگی با شربت برو نتیف داد با شیاف دیکلوفناک دوروز دادم صبح دیدم دندونش ابسه زده بهش چرک خشک کن مترو نیدازول با اموکسی سیلین دادم با ایبو پروفن تبش ۳۷.۵ شده شیافو نصف کردم براش استفاده کردم میتونم همراه داروی سرماخوردگی و برونتیف اون چرک خشک کن هارو بدم اخه دندونش عفونت داره فقط ی نوبت دادم ؟تا چن روز میتونم شیاف دیکلو فناک ۵۰ استفاده کنم ؟
- سلام وقتتون بخیردخترم یازده ماهشه هرچی غذامیدمتف میکنه بیرون بجزهیچی نمیخوره چمارش کنم
- ریزش آب دهان
سلام خسته نباشید پسر من بیست ماهشه از دو ماهگی آب دهان میریخت تا چند ماه پیش خوب شده بود ولی یک ماهه که دوباره شروع شد و شدید هست خیلی نگرانم که نکنه مشکلی باشه شیرخشکی هم هست و ریفلاکس هم داشت
- دوز مصرف شربت سفکسیم برای نوزاد دوماهه
برای نوزاد دوماهه چ مقدار باید مصرف کرد
- مرکبات
سلام آقای دکتر میخواستم بپرسم بچم 7 ماه و 10 روزشه میتونه آب مرکبات یا موز بخوره ؟چقدر میشه در روز؟
- سلام آقای دکتر پسرم 10سالشه گلو درد و سردرد داره بهش آموکسی کلاو643و پلارژین کیدز دادم موردی نداره،برای سردرد میتونم قرص استامینوفن نصف بدم وزنش 30کیلوعه

