Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال نوزا ۵ماهه
سلام اقای دکتر من پسرم ۱۲روز پبش سرما خرد اسهال شد در روز سه با اسهال کلا ابکی و کمی مخاط داره اول بهش رامنو فلور دادم چند روز بعد دکتر گفت کیدی لاکت همراه شیر مخلوط کن بده روزی سه ساشه هر هشت ساعت الان دوروزه میدم جواب نداده بعد تو نت نوشته بود کیدی لاکت برای دوسال به بالا نگران شدم دیگه ندم دکتر بهش؟!؟ایا ازمایش لازمه؟؟
- پا گرفتن نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم چهارماهش هست چرا نمیتونه پا بگیره ایا زود است از چندماهگی باید پا بگیزه
- کبودی روی دست نوزاد تازه متولد شده
سلام فرزندم 16 روزه است از بدو تولد روی دست راست کبودی داشت هنوز هم هست علت آن چیست؟
- درد شکم نوزاد
سلام نوزاد من ۲۸روزشه شیرخشک نان۱میخوره کامفورت بلافاصله بعد شیر گریه میکنه و باد معده داره چه شیرخشکی بهش بدم که این حالت و نداشته باشه
- کم خونی
پسرم یک سالشه یک ماه پیش بردم متخصص گفت کم خونه یک ماه قطره آهن رو دو برابر تجویز کرد حالا بعد یک ماه برای ترس از کرونا نبردیم آزمایش آیا لازمه که بعد یک ماه باز هم قطرش رو دو برابر بدیم
- جوش
سلام دخترم کنار سینه ش جوش سفید رنگ از اول تولدش داره علتش چیه
- شربت زینک پلاس
سلام من دخترم رو دو هفته پیش بردم دکتر متخصص اطفال که دکتر فیروز آبادی بود ایشون بعد از وزن گیری دخترم گفتن یک کیلو وزنش کمه شربت زینک پلاس دادن گفتن بعد از یک ماه دوباره بیارش ببینمش با اینکه دکتر متخصص اطفال هستن از بهداشت شنیدم که باعث بلوغ زود رس میشه یعنی من دیگه بهش ندم نگران شدم میشه راهنمایی کنید ممنون
- درمورد سرماخوردگی نوزادان
دختر پانزده روزه ام سرماخورده و چشم سمت چپش عفونت کرده چیکار باید بکنم
- آزیترومایسین
سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهشه وزنش هم هشت کیلو نیم است سرما خورده چقد شربت ازیتروماسین ۱۰۰ بهش بدم چند ساعتی؟؟
- شیر
نوزاد ۴ ماهه هر چندساعت باید شیر بخورد؟نوزاد گاهی اوقات تا ۴ ساعت شیر نمیخورد
- عکس باریم انما
سلام دختر ۱۹ ماهه دارم که به خاطر یبوست داروپیدرولاکس استفاده می کردودکترش هم گفت بعداز دوماه دارو روقطع کنید واگر خوب نشد عکس بگیریدوبعداز قطع دخترم دچار یبوست شدومجبورشدیم عکس بگیرم خداروشکر مشکلی نداشت وبعداز گرفتن عکس دارو پیدرولاکس روقطع کردم وروزی یک قاشق روغن زیتون وخاکشیر با اب ولرم بهش می دهم ودرحال حاضر۵روز می باشدبدون دارو روزی یک بار دفع دارد می خواستم بپرسم روغن وزیتون روادامه بدهم واینکه به خاطر عکس رنگی ومواد ی که به داخل روده هدایت شده دفع دارد
- شیر جوشیده
سلام اقای دکتر برای تهیه فرنی نوزاد ۷ماهه از شیر گاو چقدر باید جوشانده شود .نوزادم با شیر خشک تغذیه میشه ممنون از لطف شما.
- ابریزش بینی
سلام نوزاد 6 ماهم دچار ابریزش شدید بینی و گلو درد شده از چه انتی بیوتیکی استفاده کنم بهتره سفیکسیم 100 یا اموکسی سیلین 125
- شیردهی
سلام آقای دکتر
نوزاد ۸۱ روزه ای دارم. قبلا شبی یک یا دوبار شیر میخورد اما الان از ساعت یک شب تا ساعت ۸ صبح شیر نمی خورد و می خوابد و در طول روز هم خیلی کم شیر میخورد. اصلا در مقابل شیر خوردن مقاومت میکند و سمت سینه می آورم گریه میشود. خواهشا راهنمایی بفرمائید خیلی نگرانم. - نفخ و شیر خشک
سلام آقای دکتر. نوزاد ۲ ماه ای دارم که شیر خودم رو میخورد و داخل مدفوعش رگه های خون بود که با تغییر رژیمم مشکل حل نشد، به توصیه شما چند روزیه که شیر خشک HA میدم. مشکل خون حل شده اما به شدت نفخ پیدا کرده، ممکنه این هم از علائم آلرژی به شیر خشک باشه؟ باید شیر خشکش رو عوض کنم؟ شما چه شیری پیشنهاد میدین؟
- شیرخشک
وقتتون بخیر ..دختر من یکماهو ۲۶ روزشه تاحالا بهش شیر خشک ندادم ..رفلاکس داره ..بنظرتون چ شیرخشکی بدم بهش ک راحت بگیره و برای رفلاکسش خوب باشه؟؟
- شروع غذا کمکی
سلام جناب دکتر.خسته نباشید.پسرم وقتی به دنیا اومد ۳۳۰۰ وزرن داشت.تا چهارماهگیش که رفتیم برای ولکسن وزنش شده بود ۷۸۰۰.سه چهار روز دیگه میشه پنج ماه تمام.من از کی میتونم بهش غذای کمکی بدم.
- سرفه های خلط دار و تنفس صدادار
با سلام خدمت آقای دکتر و سپاس فراوان بابت تمام زحمات بی دریغ تان آقای دکتر دختر نه و ماه و نیمه ای دارم که مدت یک هفته است دچار سرفه های خلط دار و تنفس صدادار شده بصورتی که وقتی دستم توی کمرش است خس خس سینه را احساس میکنم گاهی اوقات هم آبریزش بینی سبز رنگی دارد اما آبریزش بینی خیلی کم است اما باعث کیپ شدن شدید بینی اش میشود به حدی که شیر هم نمی تواند بخورد ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید
- مدفوع
نوزاد14روزم 8روزه مدفوع نکرده
- سلام پسر۴ماهه واکسن زدم وهر۴ساعت یکونیم سیسی پاراکید دادم ایازیاد دادم باوزن ۸و۲۰۰کیلو

