Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره اینفاکول
سلام اینفاکول که از سیسمونی فروشی تهیه شده و اصل هست میشه استفاده کرد برای نوزاد؟
- آمپول 18ماهگی
سلام آقای دکتر ببخشید پسر من آمپول 18ماهگی روزده الان بعد از دو سه روز اسهال شده آیا نیاز هست دکتر ببرمش؟
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام وقت بخیر من نوزاد دوماهه دارم سه روز بعد از واکسن ۲ماهگی به مدت ۵روز هست که مدفوع نکرده هم شیر مادر میخوره و در روز ۲بار شیر خشک میخوره اصلا هم اذیت نشده گریه هم نمیکنه چکار باید انجام بدم آیا این اتفاق طبیعی هست؟
- عرق زدن
سلام جناب دکتر من دخترم ۶ماهش یک هفته میشه که تموم شده کلا از بچگی خیلی گرماییه و زیاد عرق میزنه سرش خیلی عرق میزنه به خصوص هنگام شیر خوردن پشت سرش هم زیاد عرق میزنه اشکالی نداره؟؟
- برآمدگی روی مچ نوزاد
سلام خسته نباشین یه برآمدگی روی دست نوزاد برآمدگی کبود خیلی نگرانم چیز بدیه یا برطرف میشه
- کاهش ادار و مدفوع
سلام اقای دکتر دخترم ۱۱ ماهشه ۲ ماهه روزی دو بار ادار میکنه و بعضی وقتا ۵ یا ۶ روز یبار مدفوع میکنه ازمایش ادار گرفتیم گفتن سالمه مشکل از کجاس؟؟؟
- تکان دادن دست و پا
سلام و عرض ارادت خدمت دکتر نوزاد دو ماهه من خیلی دست و پاهاش رو تکون میده و گاهی موقع شیر خوردن هم همینطور گاهی موهای خودشم میکشه. آیا اینا رفتارهایی طبیعیه یا اینکه میتونه نشانی از مشکلی باشه؟ سپاس و خدا قوت
- توده در ریه
سلام من ۳۶ هفته هستم دکترا تشخیص دادن یه توده حدودا ۲/۵ سانتی کنار ریه جنین هس میخواستم ببینم مورد اینجوری این توده نیاز به جراحی دارد یا بعد از تولد ممکنه چه اتفاقاتی بیافتد
- واکسن و ویروس
با سلام دو هفته هست پسرم ویروس گرفته و با تب و استفراغ شروع شد و اسهال و سرما خوردگی و سرفه هم اضافه شد با مراجعه به دکتر تب و استفراغ قطع شد اما اسهال و علائم سرماخوردگی سرفه خلطی و آبریزش ادامه دارد بعضی روزها هم داغ میشود که استامینوفن میدهم با این شرایط و مصرف انتی بیوتیک تا یک هفته دیگر آیا واکسن یک سالگی که باید یک هفته دیگر تزریق شود انجام بدهم یا صبر کنم تا بهبودی کامل ممنون
- گریه و بیقراری زیاد و آب دهان زیاد
سلام .خسته نباشید آقای دکتر.نوزاد من سه ماه و نیمه.حدود یه هفته پیش ختنه کردیم.الان دو سه روزی هست خیلی بیقراره و نق نق میکنه.دکتر معاینه کرده اما ظاهراً محل ختنه خوبه اما خیلی زیاد آبریزش دهان داره و مدام نق نق میکنه و دستش رو میخوره.از ابتدای نوزادیش رفلاکس پنهان داشته یه ماه است امپرازول ساشه استفاده کرده بیقرارتر میشد دارو رو قطغ کردم.چطور میتونم متوجه بشم این بیقراری به خاطر درد لثه هست یا رفلاکس.اگه رفلاکسه میتونم شربت موتلیوم بدم و اگر درد لثه هست میتونم پماد دنتی کیدی باریج بزنم؟خیلی کلافه ممنون میشم کمک کنید.ببخشید سوالم طولانی شد.
- یبوست نوزاد 2ماهه
- ریفلاکس یا سرماخوردگی
با سلام، نوزادم 1 ماه و 1 هفته سن دارد. از ابتدای تولد عطسه میکرد، اما دوسه روزی است احساس میکنم بیشتر شده. دچار گرفتگی بینی (بینیش صدا میده اما میتونه نفس بکشه و شیر بخوره) هم شده و گهگاه سرفه هم میکنه اما روی سینش صدا نمیکنه. بعضی اوقات بین شیر خوردن سینه رو ول میکنه و باید آروغشو بگیرم که دوباره شیر بخوره. اکثر اوقاتم بعد شیرخوردن سکسکه میکنه. موقع خواب بودن یا بیداری گاهی شیر به گلوش میاد و بازم سرفه میکنه. گاهی هم بالا میاره پرفشار. میخواستم بدونم نوزادم ریفلاکس معده داره یا سرماخورده یا هردو؟ چکار باید بکنم؟ باتشکر
- تند تند نفس کشیدن
با سلام خدمت شما اقایی دکتر نوزاد نه ماهه ای دارم که صبح که از خواب بیدار شد خیلی تند تند نفس میکشید و بعد هم تب کرده میتوانید علت تند تند نفس کشیدن وتب او را معلوم کرد با تشکر
- سرفه نوزاد۴ماهه
سلام آقای دکتر دخترم از دیروز سرفه میزنم صرفش مثل کسی که خروسک گرفته هست وبینیش هم خور خور میکنه امکان داره آنفلوآنزا گرفته باشه خواهر آنفلوآنزا داشته
- نوزاد
سلام دخترم دوروز بود به دنیا اومده بود برای نافش گفتن پماد بتامتازون بزن تا اذیت نشه منم زدم بعد از چند روز دیدم خشک نمیشه دیگه نزدم الآن 26روزشه نافش خشک شده ولی هنوز نیافتاده میشه کمکم کنین آیا چیزی هست که بزنم ونافش بی افته
- گریه شدیدنوزادهفت ماهه
بچه ام هفت ماهشه یک هفته درمیون اسهال وچندشبی ک از خواب بیدار میشه وجیغ میکشه وگریه میکنه ب زور ساکتش میکنم لطفاراهنماییم کنیم ک چه کاری باید انجام بدم
- قطره پدی لاکت
دختر ۴ماهش هست به خاطر ورم کلیه شبی ۲،۵ سی سی انتی بیوتیک میخوره. اشتهایی خیلی کم شده هر ماه یک کیلو اضافه میکرد ولی الان نیم کیلو اضاف کرده. گاهی اوقات آب دهنش رو دور دهنش میاره و قورت نمیده و استفراغ میاد تو دهنش بعد قورت میده . نیاز هست پدی لاکت بدم؟ تو یک ماهگی هم پدی لاکت مصرف میکرد خیلی خوب بود البته خودم خیلی ترش میکنم
- پسرم بعد تب دونه های قرمز زده و جاش زخم شده
- مدفوع کودک
ایامدفوع کودک۷تا۸روزطبیعیاستیانه؟؟
- سلام اقای دکتر نوزاد ۲۶ روزهام زیاد سرفه میکنم چه دارویی مصرف کنم

