Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اعتصاب شیر و وزن کم
سلام خسته نباشید دخترم وقتی دنیا اومدسه کیلو بود تا دوماهگی وزن خوب میگرفت ولی به بعد اعتصاب شیر کرد وبه زور بهش شیر میدادم اونم تو خواب تا پنج ماهگی همین بود تا اینکه شیر خودم خشک شدمجبور شدم شیر خشک بهش بدم همینم بزور میخوره الانم نه ماهشه و هر چهار پنج ساعتی دو یا سه پیمانه میخوره شباکه اصلا نمیخوره.غذاهم یه هفته میخوره.بیست روز نمیخوره باید کجا ببرمش پیش کدوم متخصص واینکه خیلی زرنگه و همه کاراش معمولی هست هیچ مشکل دیگه ای نداره ممنون از شما
- اسهال نوزاد
سلام آقای دکتر وقت بخیر ببخشید دخترم ۴ماه و بیست روز است یه هفته میشه که مدفوع آبکی و بوی خیلی بدی داره تب نداره شیر خودم رو میخوره از اول مدفوع زیاد میکرد ولی این دفعه حجمش زیاد و بوی بدی میده دو تا دکتر بردم یکیش سرم و شربت مترونیدزال نوشت سرم رو نزدن دکتر دیگه براش پودر orsنوشت این پودر رو اصلا نمیخوره به نظرتون چیکار کنم
- کیدی لاکت
سلام اقای دکتر برای نوزاد سیزده ماهه میشه پودر کیدی لاکت برای اسهال ناشی از دندان درآوردن استفاده کرد؟
- پسته برای کودک 26 ماهه
با عرض سلام و خسته نباشید.
من یک دختر 25 ماهه دارم که البته چند روز دیگه میشه 26 ماهه و عاشق پسته است. هرشب 10 الی 15 دونه پسته بهش میدم. البته بعد از یک ساعت ماستی پنیری و … که طبع سرد دارند بهش میدم. آیا دادن پسته بهش کار درستیه یا غلط؟ اطرافیانم میگن بهش نده - سرماخوردگی کودک
سلام و خسته نباشید پسر ۱۰ساله ام از دیروز سرماخورده ابریزش شدید بینی همرا ه عطسه داره گلوشم میسوزه فقط شربت کوریزان بهش دادم ولی بهتر نشده تب نداره فقط ابریزش بینی و گلودرد داره و بی حاله چه شربتی یا قرصی حالشو خوب میکنه ؟ممنون میشم راهنماییم کنید سرفه هم نداره
- تب
تب بدون هیچ علام سرماخوردگی در کودکان
- سلام امشب میخواستمدبخورم زمین پسرم از کمر خم شد عقب یکم گریه کرد براس
ش اتفاقی افتاده الان م خوابه
- مقدار مصرف ستادین دی چقدره برا بچه ۲،۵ساله
- شیر خشک
سلام اقایه دکتر من بچم ۴۰روزشه هفت ماهم به دنیا امده شیر خودمم کم شده بچم سیر نمیشه باید چه شیر خشکی براش بخرم
- سلام اقای دکتر پسرم یه ماهشه مدفوع سفتی داشت بردم دکتر بی بی کر داد روزی ۶ قطره بعد از سه روز شکمش راه افتاد روزی پنج بار هم مدفوع داره سه روزه قطع کردم قطره رو ولی هنوز مدفوعش ادامه داره به نظرتون اثر قطره هست یا اسهال گرفته
- تاول
باسلام دختر ۱۹ ماهه هم ک انگشت شصتش تاول زده پاره شده و میسوزد،از داروخانه پماد گرفتم و مصرف میکنم ،چندروز طول میکشد تا سوزشش قطع شود،ایا حمام ببرمش اشکال دارد چه کنم یا دستش زیراب برود؟
- خس خس کردن گلو
سلام آقای دکتر پسر سه ماهه ام گاوس خیلی هس خس میکنه دکترم بردمش ولی الان تقریبا دوهفتس فرق نکرده شربت پدیا کافی واسش ضرر داره ؟ میشه راهنماییم کنین
- سلام پسرم ۲ روز تب کرده علائم ندار دکتر بردم استامینوفن داد فقط
سلام صبح بخیر پسرم یکسال و یکماهش دو روز تب کرده علائمی ندار دکتر بهش استامینوفن داد فقط نمیدونم چکارکنم
- گرفتگی بینی و سخت نفس کشیدن
وقت بخیر آقای دکتر دختر من ۱۰ماهشه موقع خواب بد نفس میکشه و اکثرا موقعی که پستونک در میاره از دهان نفس میکشه دلیلش چیه؟قطره بینی هم میزنم اما فایده نداره و جدیدا در داروخانه ای نمیشه پیدا کرد😐
- سوزش ادرار
سلام دختر من 4سال و نیمشه یه مقدار واژن و مقعدش قرمز و ملنهبه و موقع ادرار میگه سوزش دارم. چه نوصیه ای دارید .چکار باید بکنم ممنونم
- خون در مدفوع نوزاد
سلام پسر سه ماهه ام از دو ماهگی رگه های خیلی ریز خون میدیدم در مدفوعش دکتر بردم ازمایش مدفوعو ادرار و سنوگرافی از کلیه ها نرمال بود فقط ریفلاکس داشت دکتر گفت حساسیت به پروتین گاویه من الان از اون موقع اصلا لبنیات و تخم مرغ و گوشت مصرف نکردم ولی باز بعضی مواقع رگه خون میبینم ممکنه از بستنی یا چیزهای دیگه که توش شیر دارن باشه؟ یک بار هم وقتی تن ماهی خوردم رگه خون زباد شده بود به نسبت ممکنه از اون هم باشه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
- دانه های قرمز
سلام دخترم 8 ماهه تب کرده الان بدن و دست و پاهاش دانه های ریز قرمز زده چیکار باید بکنم
- علت سرد بودن پیشانی نوزاد سه ماهه
پسر سه ماهه دارم ازمایش دادم آهن خونش ۱۰/۴ هستش حالش خیلی خوب بود بیرون باد می وزید از وقتی اومدیم خونه حالا دوروزه رنگ پریدگی داره ومن دوبار استامینوفن دادم هیچ یک از علائم سرماخوردگی رو نداره و در این دوروز پیشانیش سرد هستش چی کار کنم و علائم سرماخوردگی رو نداره علت رنگ پریدگیش چیه تا حالا ۳ بار یکبار یک روز دومین بار ۵ روز و سومین بار دو روزه که رنگ پریدگی داره چه ویتامینی بدم ضمنا شیر خشک آپتامیل اچ آ می خوره
- عرق کف دست
سلام اقای دکتر دختره من ۲۲ماهشه ویه ۴.۵روزه ک کف دستش عرق میکنه زیادم مشتاق غذا خوردن نیست با کلی سرگرمی بهش عذا میدم میخوره
- بیقراری بی اشتهایی
سلام خسته نباشد دخترم یک روز مونده بره تو نه ماهش سه چهار روزه دندون دراورده اما از دیروز شیر عقب میکشه غذاهم نمیخوره خیلی خیلی هم بیقرار شده ممنون میشم بگید چه کارکنم تشکر

