Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دور سر کودک
آیا بین اندازه دور سر کودک با قد کودک هم ارتباطی وجود دارد؟یعنی باید اندازه مشخصی باشند مثلا اگر قد کودکی در یکسالگی 73باشد دورسرش باید 46باشد یا48؟لطفا به هردو سوال پاسخ بدهید
- شربت اشتها اور
سلام میتوان شربت راسیپ را به نوزاد هفت ماهه داد دختر من اصلا اشتها ندارد نه شیر خوب میخورد نه غذای کمکی.لطفا کمکم کنید
- ناف نوزاد
سلام دخترم ۴ماه و ۷ روز داره نافش زود افتاد چیزی براش نگذاشتم ولی همیشه از نافش آب درمیاومد وقتی گریه میکرد میاومد بیرون نافش الان مدتیه التهاب داره خشک شد چند روز پیش الان دوباره التهاب داره و دونه های ریز دورش زده چکار کنم لطفا پاسخ بدین
- پروبیوتیک
سلام آقای دکتر ببخشید دفع بچه ۵ماه م یا آبکی یا کمی خلط دار ولی بدون قوام میشه یه قطره پروبیوتیک معرفی کنید رفلاکس و آلرژی داره
- دانه های ریز
پسرم ۱۷ روز پس از واکسن یک سالگی بدنش دانه های ریز زده و امروز که روز ۱۸ ام میشه تعداد دانه بیشتر و اندازه شون بزرگتر شده. از عوارض واکسن این مشکل پیش اومده یا نه؟؟
- بالا بودن کلسیم
با سلام. دخترم تقریبا نه سالشه ویه مدتی بود که میگفت قفسه سینه ام درد داره دیروز بردیم دکتر .گفت که ازمایش بگیرید و گفت که خوبه که پیشرفت نکرده و بعدم گفت کلسیم همینقدر که پایین بودنش بده بالا بودنشم بده و هر چی سوال کردم دیگه جواب نداد الان تا میره جواب آزمایش بیاد من با خانمم دیوونه میشیم خواهشا سوالم را جواب بدید
- نزول بیضه
باسلام و خسته نباشید من یک پسر۱۵ ماهه دارم ک بدو تولد بیضه هاش نزول کرده بود ولی بعد از مدتی بیضه ابعضی وقتا بیرون بود وبعضی وقتا کیسه بیضه کاملا خالی بود والان دیگه بیرون نمیاد،البته چندماه پیش به علت تب دربیمارستان بستری بود ک اونموقع دوباره بیضه ها داخل کیسه بودن ولی الان دیگه سرجاشون نیستن،میخواستم بدونم این حالت تاکی ادامه داره وباید پسرم رو به متخصص ببرم یا به مرور زمان خوب میشه. باتشکر
- واکسن ۱۸ ماهیگی
سلام از اون روزی که واکسن زدم پسرمو خیلی سخت نفس میکشه انگار پلیپ داره دماغش
- دندان در آوردن
سلام.ببخشید دختر من چهارده ماهشه هنوز هیچ دندونی نداره اثری از دندون هم تو دهانش نیست .دکتر که بردم گفتن می تونی براش شربت کلسیم بگیری می تونی هم ببری ازمایش به نظرتون چیکارش کنم .حدود بیست تایی هم قرص ویتامین دی دکتر داده بهش که خورده تا الان.
- شیر نخوردن دخترم ۴ماهه و بیش از حد بی قراره و وقتی مخوام بهش شیر بدم
- اسهال کودک17ماهه
پسرم قبلا روزی دوبار شکمش کار میکرد اما الان حدود 1ماهه روزی 4بار کار میکنه خیلی ابکی نیست اما سفتم نیست وزنش 15کیلو و غذا هم خوب میخوره .میترسم گوارشش مشکل نداشته باشه.ایااین اشکالی نداره
- قطره امپرازول
سلام آقای دکتر. برای نوزاد ۵ ماهه با ۶ کیلو و نیم وزن که ریفلاکس دارد، چقدر باید قطره امپرازول بدهم؟
- گریپ میکسچر نرس
سلام. نوزاد ۲۵ روزه دارم. شب خیلی دلدرد داشت شربت گریپ میسچر نرس وارویز رو ۲ سی سی بهش دادم. الان دیدم روش نوشته زیر یک ماه استفاده نشود . تاثیر بد رو بچم داشته؟
- کم خوابی نوزاد
سلام دکترجان خوبی نوزاد دختر ۴۹ روز داریم شربت آموکسی کلاو بهش میدیم کم خواب شده
- انزیم کبدی
سلام نوزاد ۴۲ روزه دارمAst59وALt30.هستش زردی ۵/۷هستش بقیه ازمایشات خوب بود لطفا جواب بدین
- ویتامین دی
با سلام و عرض ادب کودک من سیزده ماهگی ویتامین دی ۱۲ داشت که دکتر گفت هفته ای یک عدد قرص ویتامین دی ژله ای ۵۰هزار بهش بدم و بعد از ۴ هفته آزمایش را تکرار کنم من آزمایش را تکرار کردم و این بار ویتامین دی شده بود ۱۱۲!! خیلی نگرانم باید چیکار کنم؟
- عرق کردن زیاد پسر چهار ساله
سلام
پسر ۴ ساله دارم که خیلی عرق میکنه، چه کار کنم؟
- پسر۲ماهم شیرخشک نان کمکی میدم سه روزه مدفوع نمیکنه وبیقراری میکنه چه کنم
- واکسن یکسالگی
سلام پسرم الان یک سال و 50روزشه به دلیل سرماخوردگی هنوز واکسن یکسالگیش رو نزدم هنوز هم آبریزش بینی داره چه کارکنم میشه تالان بزنم باعث تشدید بیماری نمیشه ممنون میشم راهنماییم کنید خیلی نگران هستم
- سرماخوردگی نوزاد ۵ ماهه
پسرم ۵ ماهه هست و کمی سرفه میکرد ولی الان سرفه های اون زیاد شده و گاها انگار خلط داشته باشه و همش میخواد بیاره بالا و نمیتونه ،بسیار هم لثه های اون میخاره و آب دهان زیادی هم میریزه ،خیلی ها هم میگن آب دندونش ریخته توی سینش و سرفه میکنه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

