Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خس خس سینه نوزاد شش ماهه
سلام آقای دکتر پسر من بعداز واکسن شش ماهگی تک سرفه ای که به نظر با خلط همراه بود میزد با مراجعه به پزشک اطفال و معاینه ایشان گفتن که عفونت ندارد و پلارژن تجویز کردن بعد از آن هر از گاهی سرفه میزند و صدا دار است و سینه اش هم خس خس میکنه میخاستم ببینم آیا به نظر شما گلوی پسرم عفونت دارد با نه تب هم ندارد
- رفلاکس
سلام برا رفلاکس نوزاد پنج ماهه دکترش شربتدمپریدون دادا...میخاستم ببینم عوارض نداره؟ بهش بدم؟ غذای کمکیش شروع بشه رفلاکسش کمتر نمیشه؟ تشکر
- دندان
سلام آقاي دكتر دخترم ٨ ماهست دوتا دندون پايين و ب تازگي دوتا دندون ديگه بالا درآورده و چند روزي ميشه دندوناشو بهم ميكشه و فكشو مياره جلو آيا دوباره داره دندون درمياره علت چيست و غذا هم نميخوره اصلا فقط شير خودمو روزي ٨ بار ميخوره ممنون ميشم راهنماييم كنيد با تشكر
- پزشک اطفال
بچه ام از سر شب شیر میخوره هم شیر خودم هم شیر کمکی بازم بی تابی میکنه و گشنست و گریه میکنه
- شیرخشک ببلاک ای ار
سلام اقای دکتر دخترم یک ماه و 23روزشه گفتید هر 3ساعت90تا بخوره ولی یک ساعت و نیم بعد گرسنه میشه وددستشو میخوره هیچی بهش ندم تا راس3ساعت؟
- بچمون 9روزشه زردی داره بعد هم فاویسمی چی نوع شیری استفاده کنه؟
- نشستن
سلام وعرض ادب آقای دکتر پسرم دقیق هفت ماه وپانزده روزهاست امابدون حمایت فقط چندثانیه میشینه وسینه خیز به عقب میره وتقریبا برای حرکت خودش غلت میده آیابرانشستنش وچهاردست وپادیرنشده
- رگه هاي سياه در مدفوع نوزاد
- بیماری تنفسی کودک
سلام آقای دختر دخترم هشت ماه و ۱۵ روزشه .شب که میشه خیلی بی قراری میکنه به فاصله نیم ساعت بیدار میشه و حالتی شبیه گریه .انگار دماغش کیپه اما هیچی داخلش نیست نگاه میکنم و قطره میندازم دماغش احساس خوبی داره و آروم میشه دوباره یه ربع بعد بیدار و حالتی مثل جیغ و گریه؟
- ضربه به سرنوزاد
سلام آقای دکتر دیشب حواسم نبود دستم به سرنوزادم خورد ولی گریه نکرد اصلاآسیبی بهش وارد نشده بعدش در مدفوعش رگه خون بود
- سلام دخترم فکر کنم سوزن خیاطی خورد الان چکار کنم
سلام دخترم فکر کنم سوزن خیاطی خورده الان چکار کنم
- با سلام دخترم ۳ ماهه هست الان روزی ۶ الی ۷ بار مدفوع میکنه آبکی چه دارویی بهش بدیم تب نداره شیر خشک نان میخوره از بدو تولد.ممنون
با سلام دخترم ۳ ماهه هستن و ۴ روز هست که اسهال آبکی روزی ۶ الی ۷ بار به مقدار کم داره تب نداره و شیر خشک نان ۱ میخوره چه دارویی بهش بدیمممنون
- باد معده
سلام آقای دکتر نوزادم بیمار شماس رفلاکس داشته شیر خشک ببلاک arبراش تجویز کردین آقای دکتر دخترم عجیب باد معده داره.از نظر شما مشکلی نیست
- شیرخشک
بچه من 11ماهشه اول بهش شیرسرخودبهش دادیم گریه میکرد شکمش رد بردیمش دکتر ازش ازمایش گرفت گفت تومدفوعش خون دیده شده گفت به شیرگاوالرژی داره بعد گفت اپتامیل پپتی تایک سالگی بهش بدین بعدا شش ماه به دلیل نداشتن پپتی 1بهش2دادیم اشکالی نداره بعدم الان که11ماهشه پپتی هردو نداشتن بهش جونیورمیدیم الان جونیورهم تموم شده چه شیری باید بهش بدم یکباراپتامیل خالی بهش دادم اشکالی نداره
- کبد
سلام ببخشید آزمایش دخترم که نه ماهشه شده ۴۶ برای کبد
- پریدن در خواب
سلام آقای دکتر. پسرم تو ماشین روی صندلی کودک میشینه. ده ماهشه. تو ماشین خوابش میبره. اما اغلب اوقات که تو ماشین خوابه هی تو خواب تکون میخوره و میپره. تو خونه موقع خواب اینجوری نیست. تو ماشین داخل شهر هم اینطوری نمیشه. تو اتوبان و بیرون شهر اینجوریه. علتش چیه؟
- خوردن اشتباهی روغن بنفشه
سلام من اشتباهی روغن بنفشه به نوزاد 8 روزه ام دادم خورد خیلی نگرانم لطفا کمکم کنید چه اتفاقی میوفته؟
- غذای کمکی
سلام خسته نباشید میتونم به نوزاد 8 ماهه ام زرده تخم مرغ با ماست مخلوط کنم ؟؟ زرده تخم مرغ با چیز دیگری نمیخوره ،،ممنون
- تب و استفراغ
سلام دخترم دو هفته است استفراغ شدید وتب شدید داره سه دفعه بردمش دکتر براش دارو نوشت اصلا فرقی نکرده خواهشا کمکم کنید
- آقای دکترپسرم سه ماهشه و گلودرد داره سرفه همراه باخلط ودرد میکنه
آقای دکتر پسرم سه ماهشه بیماری خودم گرفته خودم گلوم درد میکردو سرفه همراه بادرد سینه داشتم و تب ولرز اینم همیجور شده نمیدونم چ کنم میخواستم شربت آیورامی بهش بدم؟

