Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب بالا
سلام پسر من ۵سال و نیمشه. ۲۵ کیلو و الان سه روزه تب داره ۳۹ درجه تا ۴۰ .دستو پاش سرده ولی دمای داخل بدنش زیاد
- برفک زبان نوزاد 5ماهه
باسلام پس از 5ماه فهمیدم نوزادم به دلیل برفک زبان ودهان شیر نمیخوره کلا هم شیرخشکی هست سرلاک هم نمیخوره فکرکنم به خاطر دهانش من چیکار کنم؟مرسی
- اسهال
با سلام.پسر من سه ماه و ۱۲ روزه هستش. دو هفتس اسهال میره که تقریبا ده روز رگه های خون توش بود بعد اون دیگه ندیدم.ولی اسهال خوب نمیشه.از کیدی لاکت و شربت زینک سولفات هم بهش دادم. در دهمین روز ۱۱crpبود.میخواستم بپرسم داروی دیکه ای نمیشه بهش داد؟
- تغدیه
با سلاماقای دکتر از چند ماهکی میتوان به حریره ی نوزاد پسته وکردو اضافه کنیم ایا این دو برای خطخس سینه مناسب هستند یا نه
- زورزدن
سلام خسته نباشید.بچه من یگماهه هستش.والان همیشه زورمیزنه.دکترم بردم چندتا قطره دادکه هیچ فرقی نکرد بدترم شد
- مدفوع ابکی وزرد رنگ.بی اشتهایی
سلام خسته نباشید.دخترم دوماهشه الان دوروزه در حد دوسه بار مدفوع میکنه زرد رنگ و ابکیه و گاهی بویی بد میده.کمی هم بی اشتها شده به زور شیر میخوره. شیر خودمم سیرش نمیکنه گاهی شیر خشک میخوره اونم به زور.از روز اول که بدنیا اومد سرفه و عطسه داشت الان یکم بیشتر شده گاهی هم انگار یه چیزی تو دهنش مزه مزه میکنه.دکتر زیاد بردم جوابی نگرفتم ممنون میشم کمکم کنید.
- فاویسم
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم برای کودک فاویسم شربت بروفن ممنوع است؟
- بدخوابی نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم چهار ماهش شب که میشه نمیخوابه و گریه میکنه الان شش صبح هنوز نخوابیده باید چیکار کنیم؟
- وزن کودک
دخترم رفته تو هشت ماهگی وزنش ۷۵۰۰ ایا کمبود وزن داره ؟
- اگزمای نوزاد سه ماهه
سلام ببخشید نوزادم یکماهه که اگزمای شدید گرقته صورتش و پاهاش از ران تا مچ پاش صورتش ملتهب و خشک و ترک میخوره و اب زرد و خون میاد بیرون دکتر بردم یه کرم دستساز داده میزنم پوستش خیلی نرم شده ولی همچنان خون و اب زرد و قرمز قرمزه علت چیه چرا خوب نمیشه ۱۲ روزه دارم پمادش میزنم سه بار در روز خواهشا بگید اب زرد ها چیه عفونته دکترش میگفت چون اگزمای شدید داره اینجوریه خیلی نگرانم حدود دو هفته پیش دکتر رفتیم و این کرم داد ولی بهبودی حاصل نیمشه پاهاشم اینجوریه
- شیر خشک
سلام ،خسته نباشید پسر 7 ماهه ای دارم برای مراقبت تحت نظر شماست ،از زمانی ک واسش غذای کمکی میدم دیگه شیر خشک نمیخوره ،پسرم شیر خشک نان 2 مصرف میکنه ،خیلی کم در روز شیر خشک میخوره ،بیشتر غذای کمکی میخواد ،وزن و قدش هم نرماله ،نگرانم ،به نظر شما چیکار کنم ؟!؟!
- گلو درد
سلام دکتر عزیز دخترم تقریبا همیشه سرما خورده س یکم داشت خوب میشد از دیروز یکدفعه تب ۳۹درجه کرد وگلو درد شدید
۵سالشه ۱۵کیلو بردمش شبانه کلینیک گفتن ویروسیه و احتیاج به انتی بیوتیک نیست بروفن و استامینفن و سیتریزین دادن ولی هیچکدوم اثر نکرده ۴۸ساعته بعیر از دارو هیچی نمیخوره میگه گلوم درد میکنه داروها خوب نبوده؟ دوباره بردم داروخونه بهش اموکسی کلاو دادن ولی کلو درد اصلا خوب نمیشت و بخاطرش هیچی هم نمیخوره خیلی نگرانم کرده - قطره بی بی سد
با سلام نوزاد من دو ماهه است و بسیار بی خوابه با توجه به داشتن فابیسم میشه از بی بی سد استفاده کرد؟
- اختلال خواب
با سلام. نوزاد ده ماهه ای دارم که از بدو تولد خواب منظمی نداشته هر نیم ساعت با گریه بیدار میشه و تو خواب همش غلت میزنه و بیقراره تا حالا درمان خاصی نگرفته فقط تازگیا دکتر بهش پودر ایامپرازول داده با قطره کولیکز که فعلا بی تاثیر بوده. وزن گیری و تغذیه خوبی داره. لطفا راهنماییم کنید
- اندازه دور سر نوزاد پسر
سلام. نوزاد پسر ۶۲ روزه ای دارم.وزن تولدش ۳ کیلو و ۱۴۰ و قدش ۵۲ و دور سرش ۳۴ و نیم بود. الان وزنش ۵ کیلو و ۷۰۰ و قدش ۶۰ و دورسرش ۴۱ شده. بهداشت بهم گفتن دور سرش زیاده. نگرانم نظر شما چیه؟تورو خدا زودتر جوابمو بدید؟
- سلام وقتتون بخیر دخترم ۳ سالشه ۴ روزه تب داره با پروفن تبشو میارم پایین دوباره تب میکنه امروز کل بدنش دون دون قرمز زده چیکارش کنم
- سلام خسته نباشید برای سرفه پسرم سه ماه سالبوتامول داده بدم بخوره
- قطره آدزیر
سلام آقای دکتر. میشه قطره آدزیر رو با غذای بچه مخلوط کنیم بهش بدیم؟ چون طعمشو دوست نداره میریزه بیرون
- گرفتگی بینی
با سلام پسر من نوزاد ۱۵ روزه هستش ک بینیش انگار خلط داره ترشح داره با فینگیر هرجقد تلاش میکنم چیزی در نمیاد و خودش از بینیش صدا در میاره ک منو نگران کرده میخواسمبدونم چیکار کنم
- قرص آهن
سلام آقای دکتر من دختر۳ماهه ای دارم قرص هماتینک میخورم برابچه ضرر نداره ممنونم

