Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عکس دست
سلام آقای دکتر گفتین عکس دست دخترمو بفرستم برای کدوم متخصص متوجه نشدم.
- عفونت ادراری
سلام دخترم ۵ماه ونیم داره وزنش ۵/۶۰۰ سفیکسیم ۱۰۰ رو دکتر عمومی هر دوازده ساعت ۲ سی سی تجویز کرده خواستم مشورت بگیرم این تجویز مشکلی نداره به دکتر متخصص دسترسی ندارم ممنون از لطفتون
- دست و پا زدن زياد
سلام.خسته نباشيد.پسرم ٤٠ روزشه.خيلي دست و پا ميزنه اما گريه نميكنه. شكم درد هم ديگه نداره. اما وقتي ميخواد با شيشه شير بخوره با حرص ميخوره و موقع گرفتن شيشه مدام هراسونه. تو خواب هم مدام ترس ميخوره. علت چي ميتونه باشه جناب دكتر؟ خيلي نگرانم😣
- ویتامین دی
باسلام برای کودک ۸ ساله بخاطر پیشگیری از کرونا ماهانه اگر بخواهم قرص ویتامین دی بدهم با چه دوز و چه مقدار لازم دارد؟با تشکر
- شربت آزیترومایسین 200،برای کودک 6ساله 24کیلو چند سی سی چند ساعت یک بار هستش
شربت آزیترمایسین 200,برای کودک 6ساله و 24کیلو چند سی سیو چند ساعت یک بار می توان داد ؟
- سلام برا گرفتگی بینی کودکان قطره ناپریزول خوبه??
- جایگزین کواموکسی کلاو۴۵۷
باسلام دختر۱۵ماهه باوزن ۱۱کیلوسرماخورده وعفونت گوش داره وکواموکسی ۱۲ساعت ۵سیسی دادم که ازروزدوم اسهال شد روزی ۴تا۵بار الان نمیدونم جایگزین چی بدم دکترگفت اگرحساسیت داشت آزیترومایسین بده ولی دوزش و نگفت والان نمیدونم چیکارکنم
- یبوست
سلام اقا دکتر نوزادم تا شش ماهگی در روز چهار پنج بار مدفوع میکرد بعدشش ماه ک فرنی براش شرو کردم ب سه چهار بار وبعد ب روز دوبار یا یک بار مدفوع میکرد بعد یه دوره یه ماهه شکمش همش یبوس میشد دوباره خوب میشد .الان یازده ماهس یک روز درمیان شکمش کار میکنه اول مدفوعش خشک و کمی سفت بقیش ب نسبت خوب و شل تر هسش میخواسم ببینم الان ک شکمش ی روز درمیان کار میکنه براین صورت ایا یبوست هسش؟؟؟.مقاله یبوست خوندم ولی متوجه نشدم این مورد نوزادم را
- تغذیه
سلام دکتر وقتتون بخیرباشه من تو دوران بارداری گوشت قرمز زیاد استفاده میکردم و تو ظرف یکبار مصرف هم زیاد غذا میخوردم پسرم الان دو سالشه من خیلی نگران سلامتی هستم به نظر شما مشکلی پیش نمیاره واسه سلامتیش؟شده یه وسواس واسم نگرانم
- دختر ۵ سالم
سلام خسته نباشید دخترم ۵ سالش است و به دلیل تب بالا که ۴۰/۵ بود بردم بیمارستان و بعد از آزمایش دکتر گفت که گلبولهای سفید دخترم ۱۸۵۰۰ است و دخترم در بیمارستان بستری تست. چقدر میتونه خدانکرده خطرناک باشه؟ و آیا کاملا درمان میشه یا تا آخر عمرش خدانکرده مشکل خواهد داشت؟ تشکر
- خرخر
سلام اگر فرزندم وزن بالایی داشته باشد صدای خرخرسینه اش که از بدو تولد داشته مشکلی ایجاد میکند
- آلرژی
سلام آقای دکتر پسر 9 ساله دارم آلرژی به محیط خانه یا تعویض جامیشه داره بهش سیتریزین میتونم بدم ؟چندساعت یکیار؟
- تاخیردرعملکردها
سلام پسرمن۳۴هفته بدنیااومددوقلوبودن یکیشون ۳روزاول فوت شداین پسرم توعملکردهاتاخیرداره نشستن غلت زدن.چیکارکنمسونومغزی ببرم؟
- شیر خوردن نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم 9 ماه داره از وقتی غذا میخوره شیر مادر کم میخوره شاید 5دقیقه در کل روز شبها هم زمان خواب فقط یک وعده شیر خشک میدم بنظر شما این مقدار شیر کم نیست ؟
- رشته
سلام آقای دکتر از چندماه میتونم داخل سوپ رشته و جوانه گندم بریزم ؟
- مقدار مصرف سفلکسیم برای کودک با وزن ۱۴ کیلو گرم
- گردو
باسلام وخسته نباشید من پسرم یک سال وپنج ماه داره گردو بهش میدم ولی وقتی میخوره لب دندونهاش رنگشون کبود میشه خواستم بدونم دلیلش چیه ممنون میشم زنده باشین
- از پوشک گرفتن
سلام آقای دکتر خسته نباشی میدونم سوالم بی ربط و درست نیس ولی واقعا از سمت بعضی ها تحت فشارم که دخترت یک سالو پنج ماهشه چرا از پوشک نمیگیری بهش یاد بده بلد نیستی خیلی حرفها هست و به عنوان مادر خیلی ناراحت میشم شما که متخصص اطفال هستی از پوشک گرفتن بچه چه سنی باید باشه ؟آخه شنیدم از الان دچار تنش و استرس میشه
- نوزادشیرخوار
باسلام وقت بخیر،نوزادهفت ماهه است مشکلی هم نداردسه ماهی هست که روی زبانش مایل به سبز بده میشودایامشکل براثرشیرخوردن هست یاواقعامشکل جدی هست ازراهنمایتان سپاسگذاریم
- زور زدن نوزاد و مدفوع نكردن در چند روز
سلام
زور زدن نوزاد و مدفوع نكردن در چند روز. كودك ٣٤ روزه ميباشد.
با تشکر

