من براي اينكه زخم بند نافش خيس نخوره و زودتر خشك بشه بيفته، هنوز حمومش نكردم.
متشكرم از شما براي وقتي كه ميگذاريد
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گلودرد
سلام اقای دکتر پسر دوسال و هشت ماهه دارم هفته گذشته سرماخورد و بردمش دکتر گفتن سرمای معمولیه و پلارژین و سیتریزین خورد تب کوچیک هم داشت و سریع هم تب و هم سرماش خوب شد دکتر گفته بود اگه سرما و تبش طولاتی شد میتونی ازیترومایسین بدی که طول نکشیده بود . ولی از امروز صبح دوباره ابریزش گرقته و تب میتونم بهش ازیترومایسین ۲۰۰ بدم چه مقدار نحوه مصرفشه؟
- سلام دکتر به دختر ۸ ساله من شربت اکسپکتورانت داده چون سرفه می کرد آیا برای کودکان زیر ۶ سال منع مصرف داره؟
- یبوست وسرماخوردگی ویروس
سلام خسته نباشید..دخترمن کاملابی اشتهاست ازهمون ابتدا فقط برخی روزها فقط کمی غذامیخوره واکثرروزها کاملااشتهاصفر...ازمایشات نرمال ولی فقط حس میکنم علتش یبوست هست وقتی چندروزپشت هم مدفوع داره روزبعدبهترمیخوره ودیگری اینکه الان گلودرد گرفته وحالت کسلی وخس خس توگلو بایدچه دارویی بهش بدم ممنون
- خوردن مهر و کاغذ
سلام وقت بخیر دختر من یکسالش هر چی میبیننه میزارن دهنش ولی جدیدا کاغذ میخوره و مهر میتونه علتی غیر شناخت داشته باشه؟
- آلرژی
سلام دکتر.دخترم ۷ماهشه وقبلا شیرخشک ببلاک اچ آ به خاطرآلرژی بش دادم الان دوسه هفته است شی خشک معمولی بش میدم .اطراف مقعد وناحیه تناسلی دونه های قرمز زده .کلا دوماهه خیلی بی قراره شبا زیاد ازخواب بیدارمیشه ایا این علایم نشانه حساسیت به شیره یانه.ممنون.
- استفاده ازشربت ستادین جی
سلام آقای دکتر.پسرم 9ماهشه بردم دکترشربت ستادین جی تجویزکردهر4ساعت 15قطره ولی روش نوشته زیر3سال باتجوسزپزشک آیامصرف کنم تب داره سینه اش صداوخلط داره لطفاراهنمایی کنیدسپاسگزارم
- سرماخردگی نوزاد
سلام خدا قوت اقای دکتر من پسرم یک ماهی هست هی سرما میخوره خوب میشه ودوباره همین حالت الان ۴ماهو ۲۸روزشه واکسنشو هم نزده الان سرفه ابریزش و بیحاله و اسهاله که ازمایش دادیم برای اسهال جوابش را نیومده پلارژین دادم دو روز الان سیتیرزین میدم دکتر میتونم جفتشو باهم بدم یا باید یکی از دارو هارو بدم ممنون میشم منو راهنمایی کنید
- علایم دندان در آوردن کودک
کودک ۶ماهه دارم تقضیه شیر خشک نان ۲ الان ۳روز شیر می خوره اصتفراغ بیحالی تب حالت خستگی داره
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر دختر۵ماهه م، رفلاکس پنهان شدید داره ۴ماهه امپرازول میدم ۱هفته س قطع کردم شبا گرفتگی بینی دائمی داره و انگار ی چیزی تو گلوش گیر کرده ک نمیتونه قورت بده، علتش رفلاکسه؟
- قرمزی دور ناف پسر بچه بیست ماهه
با سلام.پسرم چند روزه تا دست ب نافش میزنی عکس العمل نشون میده تازگیا نافش قرمز شده .دفع مدفوع روزی یک بار عادی داره.تو حموم داخل تشت میشینه ممکنه داخل تشت ادرار کنه و عفونی بشه؟با تشکر از پاسختون
- گریه
سلام آقای دکتر پسرکوچولوی من آخرای یازده ماهگیش یه مدت بدخواب میخوابه تند و تند پامیشه و امروز گریه کرد بعدش بازم خوابید میشه نظرتون رو در این مورد بگید ممنون
- دوز مصرف دارو
سلام پسرم هفت ماهشه سرما خورده آموکسی سیلین 250 از داروخانه گرفتم چند ساعت یکبار بهش بدم و چه مقدار لطفا راهنمایی کنید
- سلام پسرمن یک سالو ۵ماهشه
سلام پسر من یک سالو ۵ماهشه چند سی سی آزیترومایسین۲۰۰بدم۹۸
- مقدارمصرف دارو
سلام خسته نباشید پسرم ۳سالشه باوزن ۱۴ کیلو واسش شربت امگا ۳یوروویتال المانی گرفتم واسه تقویت هوش و بدنش ،،فقط میزان مصرفش نمیدونم ، چه مقدارباید مصرف بشه اقای دکتر،، ممنون
- سلام خسته دخترم دوساله هستش
خیلی بی تابی مکنه کمکم سرفه میکنه احساس میکنم خیلی خلت داره
- اقای دکتر من استان فارس هستم اگه دکتری که برا فلج ارب خوب باشه سراغ دارید هرجا باشه ادرسش بدین دخترم رو میبرم
- علت زرد شدن دست و پاهای کودک ۷ ساله چیست؟
بی اشتهایی و بی حالی، مرض شدن های تکراری در یک ماه، استفادهداز چک خشک کن ها
- درمان خلط نوزاد3ماه چه داروی باید استفاده بشه؟
- قدردانی
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر. شما پزشک پسرم هستید و این باعث افتخار و مایه ی آرامش خیال من و همسرم هست. ممنونم از اینکه حتی در سفر هم به سوالات ما پاسخ میدهید . امیدوارم سفرتون به خیر و خوشی بگذرد و هر حا که هستید سلامت باشید. خدا شما رو برای خانواده و برای ما نگه دارد.
- غده پشت گوش
باسلام خدمت آقای دکتر دخترم 2و سال 7 ماهش 8فروردین سرما خورد 24 فروردین داشتم با بچم بازی میکردم یهو دستم خورد پشت گوشش یه چیز گردی احساس کردم مثل غده بود فشار دادم دردش نگرفت حتی وقتی که خواب بود فشار دادم هیچ عکس العملی نشون نداد فقط گوش سمت راستش سمت چپ چیزی نداره دقیقا پشت گوشش هست خیلی نگران شدم خواستم بدونم طبیعی

