Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ریزش مو
دخترم ۱۱سالشه ریزش مو داره میخوام بدونم در روز چه مقدار شربت زینک بهش بدم
- قرص
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم کودکی که کم کاری تیروئید داره و تحت درمانه روزی که قراره ازش آزمایش بگیریم باید قرص را بهش بدهیم یا بعد از انجام آزمایش قرص را بهش بدهیم؟
- سلام پودر بچه برا نوزاد 4ماهه خوبه استفاده کنی
- ادرار
سلام اقای دکتر نوزاد یازده ماهه اگ چن ساعت ادرار نکند غیرطبیعی هسش؟؟؟؟
- ضعف بدن
باسلام وعرض ادب پسر بچه5 ساله ای دارم به وزن14کیلو از نوزادی بسیار ضعیف بود کوچکترین بادی که به آن می خورد تب کرده و مریض می شود تا بستان از حمام بیرون می آید بشدت می لرزد این درحالی است که شبها بدنبال یک چیز خنک می گردد و می گوید درون شکمم داغ است دلم می خواهد درون شکمم کولر باشد یک نوشیدنی خنک بدهید علت آن چیست؟
- بالا میاره دختر یک ماهم کف پاش سرده
سلام دخترم یکماهشه بالا میاره .کف پاش سرده بعضی وقتام اروغ نمیزنه و دل درد میگیره بعضی وقتا تهوع به شکل پنیری هست و بعضی وقتا خود شیر و بالا میاره
- گوش
سلام دخترم ۵ سالشه سرما خورده ومیگه گوشم درد میکنه چ شربتی بدم بهش
- کم خونی مادر زادی
سلام .به بچه یکسال و هشت ماه ام از اول قطره آهن و مولتی ندادم فاویسمی هم هست بخاطر همین ندادم بش کمبود ویتامین دی و کم خونی شدید داره تالاسمی هم هست یه آزمایش گرفتم گفتن از نوع مینور هس دکتر آزمایش مجدد هم داده میشه راهنمای کنید چه دارو های بدم قطره اهن ویتامین دی و مولتی رو بدم مشکلی نداره
- خارش پا
سلام ۲ روزه سرما خوردم الان بهترم تب کردم بعد از تب پاهام کهیر زده
- سلام ووقت بخیرپسری چهارسالونیمه دارم که مدتهاست خلط پشت گلودارن بعضی وقتهاهم حالت خذوپف شدید حتادرحالت عادی احساس میکنم ریه اش صدا میده.چندباردکتربردم فایده نداشته. الان دوباره شروع شده. میگه گوشام هم درد داره که میذارم رومتکا.یه هفته ای هم میشه که احساس میکنم خوب ومیشنوه.حرفی که میشنوه رو چندبارمیپرسه تقریبتا.گلودرد هم داره الان.سری قبل داذوی کواموکسی کلاو دادن که متاسفانه نمیتونه بخوره بالامیاره. حالا میتونم شروع کنم بهش شربت ازیترومایسین بدم؟ ۱۰۰ یا ۲۰۰ باید بگیرم واسش؟ مقدارش چقدر باشه؟یا چه انتی بیوتیکی که طعم میوه داشته باشه و مناسب باشه براش.
چهارسال ونیم وزن ۱۵ کیلو خلط پشت حلق و خروپف داره معمولا یک بار گوشش عفونی شده ماه گذشته که کواموکسی کلاو فارمنتین دو روز خورد و دیگه نخورد.یعنی بالاش میاره. مشکل الانش گلو درد و گوش درد هردو گوش
- دردزیرناف بی اشتهایی تب ولرز
- تداخل دارویی
سلام دخترم 6 سالشه 11 شب بهش کتوتیفن دادم 6 صبح دیفین هیدرامین توروخدا بگیر خطرناکه
- کنده شدن ناخن
پسرم ۶ سالسشه تمام ناخن هایش کنده شدنه
- بی قراری نوزاد
از دیشب که کودک من فتقش زده است بیرون زور زدن هر پنج دقیقه یک بار شده است به نظر شما برای فتقش است یا حیر در قبل خیلی کمتر زور میزد لطفا بگید زور زدنش برای فتق است یا خیر و چکار کنیم
- عفونت گوارشی
سلام دخترم سه ماه و ۲۴روزشه و رفلاکس داره و امپرازول مصرف میکنه چند وقته مدفوعش ژله ای شده آزمایش ادرارو مدفوع دادیم آزمایش ادرار خوب بوده اما مدفوعpus cell :3_4 هست و دخترم موقع خواب خیلی ناارومه و در روز یکی دوبار شیر غلیظ بالا میاره و اشتهاش کمه میخواستم بپرسم آیا نیازی هست دارویی مصرف کنه و اینکه بالا آوردن غلیظ به خاطر چی میتونه باشه؟ایا باید غذای کمکی را از ۵ماهگی شروع کنم؟
- سلام اقای دکتر پسرم ۴۵روزب دنیااومده نافش زده بیرون وقرمزه عفونت نداره چکار کنم پیش چندتا دکتر بردم اما جواب نگرفتم مچکرم
فتق ناف
- تغذیه ی نوزاد
سلام جناب دکتر من تغذیه کمکی نوزادم را ۳ روز بعد از پایان ۵ماهگی شروع کردم و الان ۳روزه است که به نوزادم روزی یک قاشق فرنی میدهم و پشیمانم که چرا تا پایان ۶ماهگی صبر نکردم خواستم بپرسم میشود دیگر از امروز به بعد تغذیه اش را ادامه ندهم ؟ و فقط شیر خودم را تا پایان ۶ماهگی بدهم؟؟مشکلی برایش نیست؟؟ چون ۳روز یک قاشق مرباخوری فرنی دادم و یک قطره چکان آبیاری جوشیده سرد آیا دیگر ندهم ایرادی ندارد؟؟
- ختنه
سلام پسرم رفته تو یک سالو هفت ماه اکثر اوقات یبوست داره دوباری هم دچار عفونت ادراری شده از طرفی داره ب حرف در میاد ما قصد داریم ختنش کنیم شما الان با این شرایط چی صلاح میبینید؟
- ریفلاکسنوزاد
سلامنوزاددوماههایدارمکهدکترگفتهرفلاکسدارهپودراسامپرازولدادهولیبچمدرکلآرامهبنظرتونداروبهشبدمیانه؟
- اقای دکتردخترم دوسالشه مدفوعش خون قرمزروشن ورگ های های سفیدابکی دیدم ک مص نخ ابکی روی مدفوعش بودچندوقتی اینجوری میشه بعضی وقتایبوست داره وپوست بدنش دانه های ریزقرمزمیزنه بیرون باکمی خارش دماغش هم گرفته میشه مدفوعش گاهی وقتاهم مص پوست میزنه بیرون دکترم بردمش قرص Prodigestیاهمون پرودایجست پویابهش داددوهفتست که داره میخوره ولی هنوزاون علائم هاروداره چکارکنم لطفاکمکم کنید

