Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس
سلام دختر ۴ماه دارم با رفلاکس شدید دکتر گفته علتش ریشه الژیک داره نکسیوم موتلیوم وشربت ستریزین داده خوندم زیر ۶ماه نباید ستریزین دادعوارض مغزی داره الان نمیدونم چکار کنم واقعا بدم
- سلاماینشربتبراینوزتدسهماههاستفادهکردیمولیهمیشهاسهالهچهکارکنیم
- جوش قرمز پوست نوزاد
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر من پسرم ۱ماهشه سرماخوردگی داره و دماغ اش بسته است نمیتونه درست شیر بخوره چیکار کنم چه دارویی بدم تا خوب بشه راهنمایی کنید لطفا
- دل درد
سلام خسته نباشید دخترم شکمش کارنمیکنه
- آروغ نوزاد
نوزادم يك ماه را تمام كرده خيلي سخت آروغ ميزنه كه باعث ميشود گريه كند تا آروغ بزند نآن ١ بهش ميدهم از شيرش راضي هستم در ضمن كوليك دارد چي كار كنم راحت آروغ بزند داروي خاصي هست ؟
- خواب نوزاد سه ماهه
نوزاد سه ماهه دارم که نارس بوده ودر هفته 32 به دنیا امده بیشتر از 19 ساعت میخوابد ووقتی که بیدار است فقط گریه میکند .با بغل کردن وهرکار دیگری گریه اش اروم نمیشه چکارباید بکنم
- یبوست شدید
کودک هفت ماه ام یبوست شدید داره این مشکل دوماه است که شروع شده لطفا کمکم کنین
- ازمایش
ببخشید پیرو سوال قبلی ک نوزادم کم وزن بود چ ازمایش اداری مدنظرتون هست ک بدکترش بگم بنویسن؟
- مدفوع نکردن نوزاد ۴ ماهه
- تکرر مدفوع
سلام دخترم نه ماهشه و یک هفته ای میشه که تعداد دفعش زیاد شده ولی به نظر اسهال نمیاد درروز چهار پنج باره دلیلش چی میتونه باشه ؟
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام خسته نباشید ببخشید نوزاد من پنج ماه وشش روزشه از چهار ماه ونیم غذای کمکی براش شروع کردم چون همش گرسنه بود با فرنی آرد برنج که خودم آردش ودرست کردم بعد دوهفته که گذشت از شروع غذای کمکی بهش موز وسیب درختی له شده هم یه کم دادم اوایل همه چی عادی بود روزی دو سه مرتبه مدفوع داشت ولی الان هفته پیش شش روز مدفوع نکرد بعد شش روز مدفوع کرد البته بهش آب انجیر خشک خیس کردم یه قطره چکون دادم وخاکشیر ولی باز الان سه روزه مدفوع نکرده اوناروهم بهش دادم آب گلابی طبیعی هم بهش دادم ولی مدفوع نکرده لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم؟؟
- شیرخشک
میگم ک من پسرم هروقت دلش درد میکرد شیر منو نمیخورد بهش شیر خشک میدادم.شاید دوروز ی بار یا روز ی بار.اتفاقا شیرهم داشتم اما حدودا یک ساعت نک میزد و سیر نمیشد.الان عادت کرده ب پستونک اصلا سینه منو نمیگیره منم هیج شیری ندارم
- افت قندوتشنج
سلام اقای دکتر شب ساعت ۸شب کیسه ابم پاره میشه ۱۵روززودتراززایمانم وبیمارستان فرداظهرش بچرو به دنیامیارن وبچه افت قندداشتش وفرداش که اومدیم خونه شب تاصبح بچه مشکلی نداشت ظهرش تشنج میکنه و۲۰روزبیمارستان نگه میدارن .ام ارای گرفتیم گفتن اسیب شدیدپشت سربخاطرتشنج .میخواستم بدونم میشه مثلامادرزادی بوده یابه دلیل تشنج وافت قندشده اسیب مغزی؟
- با سلام دخترم ۲۰ روزشه و الان سرفه و گلوش چرک کرده و اینو از پسرم گرفته دکتر بردیم هیچی نداد لطفا شما پیشنهادی دارین کمک کنین
- شربت
سلام پسرم ۱۶ماهشه سینش چرک کرده دو ماهه که خوب نمیشه سینش به خزخز افتاده عکس ریه هم گرفت گفت یک مقدار درگیر شده شربت کلاویسیلین۴۵۷( کوآموکسی کلاو) داده اما ننوشته چقدر بدم چند سی سی وچند ساعته؟
- اطفال
موارد مصرف قطره پاراکید
- شیر
سلام پسر من نه ماهشه من تازه سه ماه میام سرکار دیگه شیرا خودم نمیخوره بهش از قبل شیر خشک بیومیل میدانم الان ولی بد میخوره خیلی هم لاغر شده دلم میخواد شیرخشک عوض کنم یه چیز بهتر بدم
- کبد
سلام ببخشید آزمایش دخترم که نه ماهشه شده ۴۶ برای کبد
- کرونا یا سرماخوردگی
سلام اقای دکتر بنده پسرم ۵ ماهشه و از شیر خودم میدم بهش امروز حالم خوب نیس احساس میکنم یا سرما خوردم یا کرونا دارم ایا استفاده شربت ستادین دی سی برای بچم که شیر منو میخوره مشکلی که نداره

