Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آمپول بتا متازون
سلام دختر من ده سالشه سرما خورده بردمش دکتر آمپول بتامتازون داد منم ترسیدم تزریق نکردم آیا مضر نیست این آمپول
- جمع شدن آب دهان در خواب
سلام. پسر ٣ سال و ده ماهه مدتيه هنگام خواب آب در دهانش جمع ميشه جوري كه شروع ميكنه پشت سر هم قورت دادن . قبلا زياد رفلاكس داشت اينم فكر كردم از رفلاكسه يه دوره امپرازول دادم بهش ولي مشكلش حل نشد
- شیر بز
سلام عیدتون مبارک اقای دکتر بدا کودک ۲۲ماهه که الرژی به پروتین گاوی داره و باعث رفلاکس شدید و سرفه کودک شده مبشه شیر محلی بز داد ؟ عوارضی نداره ؟
- تب های مکرر
سلام آقای دکتر دخترم شش سالشه از وقتی رفته پیش دبستانی یعنی چهار ماهه که ماهی یکبار تب میکنه و من نصف شبها متوجه میشم و با صدای نفس نفس زدنش بیدار میشم و میبینم شدید داره ۳۹ درجه. هر بار دکتر میبرم خوب میشه اما باز بعد سهچهار هفته تب میکنه . یکبار گفتن سینوزیت یکبار آنفولانزا یکبار سرما خوردگی و ... لطفا و خواهشا بگید آیا بهخاطر پیش دبستانی رفتنه ؟چون هم کلاسی هاش هم همین طور میشن یا اینکه ویروس جدید اومده این چهار ماه؟ و چه دارویی بدم همه چی دارم توی یخچال لطفا خواهشا به تمام سوالهام پاسخ بدین
- اسهال استفراغ مودم نه ماهه ام
کودگ نه ماهه ام دچار اسهال شدید شده ،اسهالش مثل آب از بدنش خارج میشه چکار کنم
- اسپری فلوکسیتاید
سلام آقای دکتر.خسته نباشید.دکتر برای پسرم که یک سال و نیم هست اسپری فلوکسیتاید ۱۲۵تجویز کرده برای سرفه.ایا این اسپری برای این سن قابل تجویز هست؟
- کوبیدن پا در خواب و بی قراری
- کوبیدن پا در خواب و بی قراری
- سلام دختر من ۲ ساله هست از چشمش چرک میده میشه قطره استفاده کنم چقدر ممنون
- سرفه
سلام اقای دکتر دیروز دخترم ویزیت شدسرما خورده بود با شماره پرونده ۶۴۱۹ شربت پاراکید اسپری دکو سالین شربت سیتریزین و شربت فارمنتین و قرص جویدنی ایروکاست دادین سرفه نداشت الان سرفه هاش زیاد شده میشه ی شربت سرفه بگین زودتر خوب بشه تا بدتر نشده ممنونم
- شیر خشک پر چرب برای وزن دهی
سلام پسرم ۱ سالش هست بهداشت بردم گفتن ۷۵۰،گرم کم وزنه شیر خشک پر چرب برای وزن دهی کدوم خوبه ببلاک ۲ میدادم ببلاک ۳ خوبه یا بیونیل ۳ ؟ یا شیر خشک دیگه ای رو صلاح میدونید
- بیقراری بی اشتهایی
سلام اقای دکتر پسرم ی هفته اس ک وارد ۸ماهگی شده اصلا غذا نمیخوره دهنشو براقاشق بازنمیکنه نگرانشم میشه راهنماییم کنین ممنونم
- د ندون
سلام دکتر دخترم۱۱ماهسه دندون درنیاورده ویتامین دی تزریق کردیم کلا خیلی بی قراره اینروزا نق میزنه غر میرنه اذیت میکنه چکار کنم چی بدم بهش درد لثه اش کم بشه رله حلی دارین اینقدر بی قراره،؟؟
- جوش سرسفید،با ترشح الت پسر بچه
پسر بچه ۲ ساله دارم که چند روز متوجه دمل یا جوش سر سفید زیر پوست ختنه،دقیقا در کاکل آلت بچه شدم،از دیروز این جوش درحال تخلیه مواد سفید خشک هست،موادش مثل چربی یا مثل مواد جوش سرسفید هست،نگرانم آیا خطری پیش اومده براش یا خیر لطفا راهنماییم کنید.ممنونم
- تزریق
فاصله بین تزریق واکسن انفولانزا و واکسن پره ونار چقد باید باشه؟
- الت تناسلی
سلام پسر18ماهه دارم که امروز متوجه شدم الت تناسلیش دقیقه دور اون خطی که ختنه شده بود قرمز شده وقاچ خورده (وقتی که3ماهه بود ختنه شد ومشکلی نداشت بجزاینکه التش پنهان بود که با مشورت دکترگفتند موردی نیست و مدلشاین شکلیه) و یه چیزهای سفید انگار بهش بود بچه نمیذاره اصلا دست بهش بزنی، چه پمادی باید لستفاده کنم؟ لازم دکتر ببرمش؟
- تورم لوزه
سلام پسرم ۷سال دارد ولوزها بزرگ شدن که صداش تعقیر وشب خرخر میکنه الان سفکسیم ۱۰۰ دادیم که ۴روزه تمام ش کرده دکتر داروخانه گفته باید ۷روز بخوره یکی دیگر گرفتیم راهنمای کنید ممنون میشم
- سلام خسته نباشید
سلام خسته نباشید من یه پسر 28ماهه دارم از دیشب تب کرده هر6ساعت یه قاشق مربا خوری ایبوپروفن دادم تا2ساعت تبش پایین میاد ،دوباره بالا میاره به ندرت هم سرفه میکنه ضربان قلبش تنده چکار کنم
- تب طولانی
سلام جناب دکتر پسرم سه ماهه که مدام تب می کنه چیکار کنم؟ به بروفن هم حساسیت داره
- تفسیر آزمایش ،
سلام، میزان RBC(4.43) , MCV(77.4),PDW(9.6),نوتروفیل(۵۱.۲),لنفوسیت(۳۴.۷),D3(44.9), FE(58.46) لطفا تفسیر این آزمایشات را برایمان تشریح بفرمایید ، دختر ما ۵ ساله است.

