Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پرخوربودن نوزاد
باسلام نوزاددوماهه ام خیلی پرخوره بطوریکه ازروزی که متولد شده همینجوری بوده ازبس میخوره فقط بالامیاره وزن موقع تولدش ۳۱۰۰ووزن دوماهگیش ۴۶۰۰میباشد بطوریکه علاوه برشیرخودم آب قندهم به اومیدهم شیرم هم زیاده ولی فقط گریه میکنه مگه خواب باشه که اروم باشه وگرنه فقط میخوره وازبس زیادمیخوره هی بالا میاره
- قطره اد
سلام پسرمن نه ماه داردوشیرخشکی استبخاطرشیرخشککه ویتامیناراداردقطره ادندادم تازگیامتوجه شدم بایدقطره ادرامیدادمچطورمیتوانمکمبودقطره ادراالان جبران کنم
- درمورد سرماخوردگی نوزادان
دختر پانزده روزه ام سرماخورده و چشم سمت چپش عفونت کرده چیکار باید بکنم
- سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه
سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه BEsonE50هم داده
- خلط سینه نوزاد
دکتر سلام پسرم ۵ ماه و ۲۰ روزشه دکتر براش شربت تئوکال داده هر ۸ ساعت چند سی سی بدم
- شربت زینک سولفات
سلام خدمت دکترمحترم روش استفاده ازشربت زینک سولفات واینکه چ مقداربایدبه نوزادهشت ماهه بدهیم وایاتاثیرخوبی برای رشدقدداردتاکی بایدبدهیم
- دفع بعدازشیرخوردن نوزاد
ازتولد تا الان که ۳ماه داره بعدازهربارشیرخوردن دفع داره الان ۲هفته مدفوع آبکی وسبزشده آزمایشات دادم خوب بودن
- واکسن 2ماهگی
سلام دکتر دخترم واکسن 2ماهگی ش رو زد بهش شیر دادم بعدش قطره استامینفون بعد از 5دقیقه چون باد گلوشو نگرفته بودم یکم شیر برگردوند لازمه دوباره قطره بدم یا خیر؟
- یبوست نوزاد
سلام اقای دکتر نوزاد ۵۶ روزه دارم که هم رفلکس داره و نفخ زیاد و روزی یبار شکمش کار میکنه الان سومین روز هست که شکمش کار نکرده ممنون میشم راهنمایی کنید از روغن زیتون هم استفاده کردم
- واکسن
سلام دکتر پسر من ۱۱ ماه و ۳ روزشه و شیر خودمو میخوره و شیر خودمو نسبت به غذا بیشتر می خوره فردا واکسن کرونا میخوام بزنم مشکلی برای پسرم پیش نمیاد اگه میشه راهنماییم کنید ممنون
- قطره آهن آیروفیکس
سلام آیا روزانه یک سی سی قطره آهن ایروفیکس، آهن مورد نیاز در نوزاد ۶ ماهه با وزن ۷ کیلو را تامین میکند؟
- سلام داروی آموکسی سیلین ۱۲۵برای نوزاد ۷ماهه چقدر بدم ؟؟
- پوسته های سر نوزاد
سر نوزاد چهار رو نیم ماه م پوستهای سفیدی داره که وقتی میربزه چند تار مو هم میریزه میخواستم بیینم ریختن مو و وجود این پوسته ها در این سن طبیعی؟؟
- کمک
سلام آقای دکتر ببخشید در مورد شیر خوردن نوزاد پنج ماهه ام سوال کردم فرمودید با آزمایش انجام شود خواهشا راهنمایی بفرمائید من پیش کدام دکتر در استان کرمان بروم که مورد تایید شما باشند ممنون میشوم
- .
سلام اقاي دكتر نوزادم الان ٥ ماهشه يه پنج روزي هست فقط شبا شير خشك كمكي ميدم اپتاميل يك شبا چه ساعتي بهش بدم بهتره؟
- رفلاکس پنهان نوزاد دهماهه
سلام خسته نباشید دخترم ۱۰ماهه هست رفلاکس پنهان داره قطره پدی لاکت مصرف میکنه شیرخشک ببلاک ای ار میخوره ولی هنوز بهترنشده نمیتونه خوب بخوابه محتویات معده میاد تو دهنش ترش میکنه بیدار میشه وزنش ۸کیلو ۳۰۰هست وزن گیری خوبی نداره میخواستم بپرسم دارو واسه رفلاکس چی بهش بدم بهتربشه چون خیلی اذیت میکنه
- واکسن هجده ماهگی و سرماخوردگی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دختری یک ساله و نیمه دارم که سرما خورده است و باید واکسن بزند باید واکسن بزنم یا صبر کنم
- شیر نخوردن و عدم وزن گیری
سلام کودک 14 ماهه دارم از یکسالگی خود ب خود از خوردن شیرم امتناع کرد و الان دچارکمبود وزن هست حدود 8.700 وزن دارد لطفا مرا راهنمایی کنید
- دیرنشستن نوزاد
سلام .من یه نوزاد دختر 8 ماهه دارم که از بدو تولد یک کیلو و هشتصد بوده الان پنج کیلو و ششصد هست . فقط باتکیه دادن میشینه و بعد از بیست دقیقه خسته میشه . غلت میزنه ولی چهار دست و پا راه نمیره . میخاستم بپرسم که دیر نشستنش طبیعیه یا مشکل داره ؟
- گرفتگی صدای نوزاد
سلام دخترم ده ماهشه چند روز قبل تب شدید داشت همره اسهال خیلی ذیت می شد احساس کردم دندان درمیاره حالا تبش قطع شد درد هم ندارد فقط صداش گرفته دلیلش چیست

