Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خون دماغ کردن کودک
سلام پسرم از سه سالگی خون دماغ میشد البته خیلی انگشت تو بینیش میکرد الان 9 سالشه سالی دو سه بار خون دماغ میشه باید چیکار کنم
- شربت بلادونا پی بی
سلام آقای دکتر ببخشید میشه شربت بلادونا پی بی برای دل درد و فلاکس نوزاد 5 ماهه استفاده کرد؟ یا عوارض داره؟
- لکه پوستی
سلام اقای دکتر دختر من ۲ سال و ۹ ماههشه الان ۳ هفتس ۳تا لک سفید کوچیک افتاده روی صورتش بردم پیش متخصص پوست گفت یه چیزی شبیه شوره سر بعد پماد ساختگی کلوتریمازول و گلیسیرین و تریامسینولون داد ۲ هفته زدم ولی تغییری نکرده
- یبوست
سلام پسرم ۴۰ روزشه هر دهشت روزشکمش کار می کنه ودل پیچه داره خیلی گریه وبی قراری می کنه،دکتر بردمش بهش شربت وقطره داده ولی هنوز همنطوره چیکار کنم؟
- تغذیه
سلام خسته نباشین تو هشت ماهو هستش یعنی ۱۸ میره تو نه ماه میتونم اب عدس با تخم مرغ و سیب زمینی بدم
- مقدار سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۷ ساله با ۲۱ کیلو گرم وزن
- منیزیم ۳۰۰
برای بچه ی با وزن ۳۶ کیلو و ۴۵ کیلو ،هردو ۷ ساله چه مقدار پودر منیزیم ۳۰۰ میشه استفاده کرد ؟ باتوجه به اینکه یکی بد غذا هست و یبوست دارد اصلا لازم هست؟ اگر لازم هست چه مقدار؟
- سرماخوردگی نوزاد
سلام داکتر خسته نباشی. بچه م تب داره بینی اش کیپ است
- آزیترومایسین با دستور اشتباه
سلام آزیترومایسین ۲۰۰ برای بچه ۶ ساله با وزن ۱۸ کیلو چقدر بدهم ؟ داروخونه نوشته روزی یک قاشق شما بفرمایید چند سی سی باید بدم و تا چند روز؟ خیلی سپاسگذارم از الطاف شما دکتر خدا شناس اجرتان با آقا اباعبدالله
- استفراغ
سلام اقای دکتر بچم استفراغ زد واینکه همش ترش میکنه چیکارکنم
- سرفه خشک دختر ۴/۵ساله
سلام آقای دکتر وقت بخیر دخترم ۴/۵سالشه هر چند وقت یه بار دچار سرفه خشک میشه پیش چند متخصص اطفال بردم میگن ویروسی شده الان تبدیل به آلرژی شده بهم آنتی بیوتیک دادن آخه من چقدر بهش آنتی بیوتیک بدم از اول مهر تا الان فکر کنم ۱۵تا شیشه آموکسی کلاو ۶۴۳خورده بچه دیگه جون نداره اسپری سالبوتامول و بکلومتازون هم مصرف میکنه مونته لوکاست جویدنی و سیتریزین هم میخوره آخه هیچ راهکاری جز اینا نیست آزمایشی که نشون بده به چه مواد غذایی حساسیت داره وجود نداره؟شما چه راهنمایی میتونید بهم کنید توروخدا به خاطر این طفل معصوم یه راهکاری بهم نشون بدین
- اسهال کودک
سلام وقت بخیر.پسرم ۱ونیم سالشه.تقریبا یه هفته هست اسهال شده.روزی تا ۱۰ بار هم اسهال میکنه.لطفا راهنمایی کنید.ممنون
- مصرف شربت اموکسی سیلین چقدره
سلام آقای دکتر خسته نباشید من دوتا دختردترم یکیشون۵سالش تمام شده واون یکی ۳ساله نیم،بردم دکتر واسه دوتاشون شربت آموکسی سیلین ۱۲۵نوشته ولی مقدارشو ننوشته،سرما خوردن وتب دارن میشه لطف کنید بفرمایید چ مقدارباید بهشون بدم
- نوزاد
شربت آزیترومایسین 100,دکتراطفال برای سرفه نوزاددوماهه داده 3سی سی درروزمیخواستم ببینم زیادنیست دوزش وزن 6کیلو
- ابریزش بینی
سلام آقای دکتر فرزندم بیست ماهه است و مهدکودک میرود، مدتی است روزها همیشه ابریزش بینی شفاف و غلیظ داره، وقتی آشپزی کنم و بوی غذا بیاد میزان آبریزشش بیشترمیشه، آیا نیاز هست دارویی بهش بدم؟ اگر دارو ندم عوارضی در بلندمدت خواهد داشت؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که چه کنم
- زینک سولفات
سلام پسرم ازهفت ماهگی تا الان که یک سالش شده تو ده ونیم کیلو مونده قدشم تغییر نکرده ب نظرتون واسش شربت زینک سولفات بدم ؟اگه اره چ مدت وچقد ممنون.چیا بدمـکه قدش بلند شه؟ممنون
- کمبود هورمون رشد کودکان
سلام دکتر دکتر برای دخترم آزمایش هورمون رشد نوشته جوابش رو گفت که هورمون رشدش کمه ولی قدش مثل بقیه بچه هاست ولی من نگرانم درصد هورمون رشدش رو تو آزمایشش نوشته 166آیا این درصد یعنی کمبود هورمون داره
- خواب
سلام آقای دکتر میدونم سوالم پر مایه نیست ولی همش تو ذهنم میپرسم بچه من ۶ماه و ۲۰روزشه تا همین ۲ هفته پیش هر دو ساعت گاهی هر ۳ساعت خوابش میومد تا میذاشتم رو پام میخوابید الان با اینکه خوابش میاد به شدت مقاومت میکنه متاسفانه باید خیلی تکونش بدم تا خواب بیفته. ۱هفته هم هست چون یبوست شد دیگه قطره آهن ندادم. ببخشید طولانی شد همیشه براتون دعا میکنم
- سرفه نوزاد
سلام دخترم ۱۲ روزه سرفه خشک میکنه متخصص اطفال بردم هیچی نداد گفت حساس شده به نظر شما چیکار کنم
- برون روی شدید
سلام اقای دکتر پسری دارم 7 سالشه رشدش کمه عکس از مچ دستش گرفتبم 2 سال کوچیکتره هر چی میخوره دو دقیقه دیگه دستشویی میره

