Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطربینی
سلام بند قطره چشمی نافازولین برای بینی استفاده میکنم الان ۵سال چون قطره بینی نافازولین موجود نیست مشکلی ندار
- یبوستکودک
سلام پسر یک ساله دارم که ازوقتی غذا میخوره دچار یبوست شده دکتر بردم دارو ندادن گفتن آب وگوجه وانجیر بده ولی خوب نشد هر سه روز دست وشویی میکرد اونم با جیغ، دوباره دکتر بردم قطره پدی لاکت دادن بازم الان دوماهه مصرف میکنه هرروز جیغ میزنه گاهی اوقاتم خون در مدفوعش
- فاویسم پسر یک سال و نه ماهه
سلام خسته نباشید
پسرم یک سال و نه ماهشه و فاویسم داره. دو روزه تب میکنه آزمایش cbc گرفتیم خوبه فقط سرماخورده میشه آزیترومایسین بهش بدم چه اندازه؟ ده کیلو است
- شربت آموکسی سیلین 125
سلام .پسر دوماهه ام یکم سرفه .میکنه وبینیشم کیپ شده اما آب ریزش بینی نداره.موقع نفس کشیدنم یکم خرخر میکنه .البته گاهی اوقات ، کل روز اینطور نیست.دکتر بهش آموکسی سیلین ۱۲۵ داده .هر ۱۲ساعت ۵ سی سی .وزنشم ۵و۶۰۰هست .به نظر شما ۵سی سی زیاد نیست ..لطفاراهنماییم کنید.درضمن تعدا دفعاتی ام که پوشکش را کثیف میکنه زیاد شده اما حجمش کمه.بنظرتون اسهال داره،؟ازصبح تا الان که ساعت ۸هست سه بار با حجم کم.بیرون روی داشته ..حال عمومیش هم خوبه.شیرمادرم خوب میخوره.
- تب همراه ابریزش بینی و سرفه خلطی
اقای دکتر دخترم بیست ماهو نیم سن داره از چهارشنبه شب هفته گذشته تب کرد همراه با سرفه های شدید و آبریزش بینی، پنجشنبه بردم دکتر شربت سفیکسیم داد تا دوشنبه خورد اما بازم تب میکرد، دوشنبه بردم عفونی گفت کروناس امپول دگزامتازون براش نوشت و گفت انتی بیوتیک و شربت سرفه رو قطع کن، دوشنبه سه شنبه تبش قطع شد بواسطه امپول، ولی باز امروز تب کرده، دست و پاش دماش معمولیه و بیشتر گردن و سینه وصورتش خیلی داغ میشه، چه باید کنم دکتر؟ تشخیص شما چیه؟ممنونم
- نوزاد
سلام. سوزاندن ناف نوزاد مشکلی برای نوزاد بوجود نمیاد درآینده هم مشکلی نخواهد داشت بعد از سوزاندن ناف نوزاد درد دارد.
- پسرم 2سال 4ماه داره سینه اش خس خس می کنه سرفه هم داره
- رشد سر کودک
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۳ شهریور ۹۸ به دنیا اومده دور سر ۳۵ .قد ۴۷ .وزنشم ۳۳۰۰ بود که بیمارستان گفت همه چی طبیعی هست .هر با بردمش خانه بهداشت گفتن همه چی نرمال هست تا اینکه بردمش واکسن ۶ ماهگی بزنه که دورسرش ۴۳ونیم بود ترسوندنم گفتن زیادی رشد کرده میخواستم ببینم واقعا زیادی رشد کرده ؟ باید چکار کنم ؟
- با سلان پسرم بعد از عفونت گوش دچار سرما خوردگی شده وسرفه های زیاد داره همراه باکنی خلط چه دارویی براش خوبه .سپاسگزارم
- ختنه کردن واکسن زدن چهارماهگی
ایاواکسن زدن چهار ماهگی وختنه کردن نوزاد باهم مشکلی پیش نماید
- تب
سلام خسته نباشید ، تقریبا یک ماه و نیمه درگیری بیماری دخترم هستم اولش با تب شروع شد چند روز شد و خوب شد بعد دوباره تب کرد سرفه و آبریزش بینی و دل درد دوباره رفتم دکتر گفت آنفولانزا و دارو داد خوب نشد دیدم دست و ماش دونه زد دوباره بردم دکتر گفت ویروس دست دهن پا هست خشک کننده داد چند روزی خوب بود باز سرف شدید داشت بردم گفت ویروسه حلق و پشت گوش و گلو عفونت میکنه و خلط گلو داشت داشت باز دارو داد چند روزی خوب بود الان دوباره تب کرده سرفه شدید و پشت سرهم داره کمی هم خلط داره دیگه نمیدونم چیکار کنم دکتر دوباره گفت همون ویروسه چرا خوب نمیشه؟ دوباره برمیگرده
- وزن
اقای دکتر حالا برای وزن پسرم چیکار کنم هفت ماهس هفت کیلو چطوره؟؟ درضمن واسه کمخونیشم قطره آهن ازخانه بهداشت دادن رو میدم
- ویتامین آد
سلام آقای دکتر. وقتی نوزاد ویتامین آد میخوره مادر میتونه ویتامین D مصرف کنه؟
- قطع نشدن تب بعد از یک هفته
سلام هفته پیش دختر هفت ماهه ام سرما خوردتا سه روز تب ۳۹ درجه داشت که اصلا کنترل نمیشد ایبوپروفن.پلارژین و زیمکسیر استفاده کردم الان بعد یک هفته هنوز تب خفیف داره.ایا نیاز به ازمایش داره؟ممکنه عفونت داشته باشه
- شکمدردوحالت تهوع صبحکاهی
سلام اقای دکتر دخترم پنج سالشه امروز صب از خواب بیدار شد و حات تهوع داشت و استفراغ کرد فقطم اب بود و کف چیز دیگه نبودابشم که دادم دوباره همینحور استفراغ کرد تا اینکه دمیترونش دادم دیگه از صب تا حالا خوب و بهتره تب و بیحالی هم اصلا نداره دقیق دوماه پیشترم همینجور شده بود که با خوردن شربت مترانیدازول بهتر شد ممنون میشم بهم توضیح بدین چیکار کنم
- خارش چشم و بینی کوکان
کودک ۹ ماه دارم که دائم بینی و چشم خود را خارش می کند کم خواب هست .
- اجابت مزاج
سلام دکتر خسته نباشین پسرمن ۲ماه است و تعداد دفعات اجابت مزاجش نسبتب قبل کم شده قبلا روزی ۳ بار بوده و الان دوروزی یک بار مشکلی داره ؟اگ مشکلی هست بهم توضیح بدین درضمن شیرخوردنش هم کم نشده هم شیرخودمو میدم هم شیرخشک... باتشکر اززحماتتون
- لاغر بودن پسر هفت ساله
سلام دکتر
پسر هفت ساله دارم که خیلی لاغره. زیر چشماش گود شده و رنگشم زرده و بد غذاست. تازگی داره دندونای اصلیشم در میاد که خیلی گریه میکنه و میگه درد دارم.
به نظرتون برای اینکه اشتهاش بهتر بشه چه کار کنم؟ شربت اشتها خوبی بهم معرفی میکنین براش تهیه کنم؟
- سرماخوردگی
با سلام پسرم 9 ماهه و18 روزشه سرما خورده شده بینی و گلوش خلط داره تب نداره شربت بنفشه باریج رو چه مقدار میتونم براشون استفاده کنم؟ سوال دوم اینکه پسرم میشینه ولی کامل تعادل نداره و به حالت 4 دست و پا میماند ولی حرکت نمی کنه ، غلط میزنه و سینه خیز م میره وزن تولد2850 قد 49 وزن فعلی9 قد 71 ممنون
- تعویق واکسن ۱۸ماهگی

