Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گریه نکردن
سلام .نوزاد دو ماهه ای دارم که گریه نمی کنه و برای خواسته هاش فقط دست و پا میزنه و نق نق می کنه .می خواستم بدونم طبیعی است .خیلی نگرانم
- کولیک
نوزاد دختربدوتولدبه علت نگرفتن سینه مادر وکفکردن دهان باتشخیص انسداد مری بستری شد ولی خوشبختانه نیاز به جراحی نشد وروز سوم گفتن که مشکل خاصی نبود و الان۴۰روزه ست و هم شیر مادر میخوره و هم شیر خشک ولی از ۱۰روزگی کولیک داره و هی زور میزنه پدی لاکت میدادیم که دیروز اذیت داشت و بیتاب بود گریپ واتر دادیم راحت شد آیا پدی لاکت خودش باعث یبوست و کولیک میشه؟
- سیخ شدن پا
پسرم ۳سالشه داشتم بهش غذا میدادم با گوشی هم داشت فیلم نگاه میکرد فیلمش هم ناخن خانمه قطع میشه وسس ریخته بود که مثلا خونه تا حالا اینو دیده بود همینطور داشت نگاه میکرد غذا هم تو دهنش بود پاهاشو سیخ میکنه و گردنشو کج سریع دست کردم غذاتو دهنشو در آوردم دهنش سفت نشده بود رنگشمسفید شد خودش میگه ترسیدم از خانمه که ناخنش قطع شد حالا تقریبا یه ساعتی میگذره و حالش خوبه میخواستم ببینم چکار کنم چیزی نیست
- سرماخوردگی نوزاد ۷ماهه
سلام بچم تازه رفته تو هفت ماه سرماخورده وسرفه میکنه .آبریزش بینی هم داره .بیقراریاش زیاده رفتم داروخونه بهم این شربت دادن .بهش ۴قطره شربت ستادین دی دادم مشکلی نداره بنظرتون ؟.؟
- گاز گرفتگی
سلام اقای دکتر خدا ازتون راضی باشد ممنون میشم جواب سوال مرا هر چه سریعتر جواب دهید من یه دختر دارم الان ۱۳ ماهشه توی ۵ ماهگیش ما دچار گاز گرفتگی شدیم توسط دود بخاری ما نشسته بودیم گه یهو دخترم یه جیغ خیلی بلند کشیدهر کاری کردم آرام نشد باباش گفت اول بیدارش کن ببین چی شده ولی هرچه سعی کردم بیدار نشد من که دیگه طاقت دخترمو نداشتم دادم به باباش و سرم گیج رفت دیدم دخترم کبود شده سیاهی چشماش رفته بالا ولی دست و پاش نلرزیدانگار داشت میمرد سرش تو بغل باباش افتاده بود بعد باباش از طریق دهان بهش اکسیژن رساند و ماهم یه ماسک نوزادی اکسیژن دار داشتیم زدیم به دخترمون کمی هوش امد و شیر خورد ولی استفراخ نکرد از اون موقغ همش فکرم اینه ایا دخترم تشنج کرد یا داشت میمرد اگه تشنج کرده همیشه تشنج میکند
- شیردهی
سلام آقای دکتر
نوزاد ۸۱ روزه ای دارم. قبلا شبی یک یا دوبار شیر میخورد اما الان از ساعت یک شب تا ساعت ۸ صبح شیر نمی خورد و می خوابد و در طول روز هم خیلی کم شیر میخورد. اصلا در مقابل شیر خوردن مقاومت میکند و سمت سینه می آورم گریه میشود. خواهشا راهنمایی بفرمائید خیلی نگرانم. - ایا این قطره کلوبیوک برای فاویسم صرر دارد
- قطره ویتان
باسلام ببخشید آیا بهکودک زیر ۳ ماه، میتوان قطره مولتی ویتامین ویتان رو داد، با توجه به اینکه حاوی آهن است و توصیه شده به کودک زیر شش ماه آهن داده نشود؟ متشکرم
- سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر من چهارماه ونیمشه مدتیه درست شیر نمی خوره یعنی بعد از پنج شش ساعت تا خوب گرسنه بشه بعد شیر میخوره من چکار کنم تا شیرشو خوب بخوره
- سرما خوردگی
سلام دخترم ۵.۵ ماهشه ۵شتبه هفته پیش تب کرد بردیم دکتر .استامینوفن نئوتادین و آزیترومایسین دادن البته گفتن آزیترو مایسین رو زمانی مصرف کنیم که علائم بهبودی ندیده باشیم.۳ روزه آزیترو شروع کردیم ولی سرفه هاش بیشتر شده تا کی صبر کنیم و مجدد ببریم دکتر ؟ البته نئوتادین رو گفتن چون تداخل دارویی داره با آزیترو بخاطر همین ۳ روزه قطع کردیم و فقط روز اول تب داشت
- سلام دخترم الان چهار ماهش هست 7کیلو ونیم هست ایا وزنش خوبه
- ازمایش
سلام اقای دکتر دخترم ۳ سالشه دکتر براش آزمایش مدفوع وآزمایش تست اسکاج نوشته الان دخترم سرما خورده ومترونیدازول وسرماخوردگی و استامینوفن وشیاف دیکلوفناک مصرف میکنه رفتیم آزمایشگاه سه تا ظرف نمونه دادند گفتند یکیشو فردا بیارین حالا چکار کنم با وجود مصرف مترونیدازول اشکالی در جواب آزمایش پیش نمباد
- دانه زدن بدن
سلام اقای دکتر.دخترم ۲سال نیم داره صبح که از خواب بیدار شدیهو بدنش دانه زددانه ورم میکنه بعدازچنددقیقه کم میشه دوباره دانه میزنه این دانه زیادشدبعضی جاش کم شدبعضی جاش دوباره همونجا میزنه میخواستم بدونم علتش چیه ممنون
- استفراغ
سلام کودک ۹ماهه دارم امشب بعداز اینکه زرده تخم مرغ بهش دادم آخر شب استفراغ کرد بعدش شیر خودم بهش دادم بازم بالا آورد در ضمن از روز قبل هم روی کام بچه مقدارکمی برفک دیدم علت بالا آوردنش چیه احتمال داره تخم مرغ باعث استفراغش شده باشه باید چیکارکنم؟
- پسرم غذا نمیخوره
سلام آقای دکتر پسر من ۶ ماهشه والان یه ۲۰روزی هست که شروع کردم بهش غذا میدم ولی مدام پافشاری میکنه که نخوره دهنشو باز نمیکنه سرشو تکون میده ۸کیلو قدشم ۷۰سانت نمیدونم چکار کنم که غذا بخوره لطفا راه حل بدید
- طرز مصرف
دخترم ۶ سالشه و ۱۸ کیلوگرم وزنش هست شربت آزیترو ۲۰۰ چند سی سی وچندساعت یکبار هستش؟
- ضد عفونی سوراخ گوشواره
سلام دکتر میشه جای الکل به جای سوراخ گوشواره دخترم پماد تتراساکلین بزنم
- کپسول سفیکسیم ۴۰۰
آیامیتوان کپسول سفیکسیم ۴۰۰رانصف کردوبه پسر۹سالم بدم مشکلی ایجادنمیکنه
- سلام قت بخیر آقای دکتر پسر شش ساله ای دارم خیلی سینوساش عفونت داره دماغش کاملا گرفته میتونم قرص سفیکسیم بش بدم کو آموکسی کلاو جوابنداد خوب نشده
- سلام پسرم ۷ سالش هست شب اداری داره خسته شدم چکار کنم

