Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۵ کیلو
- مقدار آموکسی کلاو ۲۲۸ برای کودک۹ ماهه با وزن ۹ونیم کیلو چند بار در روز وحداقل چند روز
باسلام وخسته نباشید پسرم ۹ ماهه است با وزن ۹ونیم کیلو دکتر به خاطر عفونت براثر سرماخوردگی براش آموکسی کلاو ۲۲۸و ۵ سی سی هر ۱۲ ساعت نوشته من دونیم سی سی می دم فکر کردم شاید داروخانه اشتباه نوشته چون پسرم حال نداشت نتونستم دوباره برم از دکتر بپرسم ممنون می شم مقدارو حداقل تا چند روز می تونم این شربت رو استفاده کنم بگید
- تیروییدکودک
با سلام ،آقا ی دکتر نوزاد من آزمایش تی اس اچ در سه روز اول 1.7بود ، الان در اوایل پنج ماهگی که آزمایش چک آپ دادیم، تی اس اچ عدد 4.1بود آیا نیاز به پیگیری داره و یاطبیعی هست؟ چون آزمایشگاه نوشته دوباره تکرار بشه
- سلام خوبید میگم دخترمن الان دوماه دوروز هس هنوزسینش خس خس میکنه دماغش گرفته هس شب ها خوب نمیتوانه نفس بکش ازببینی میگشه خیلی صدا داره
- شیاف استامینوفن
تبش ۳۸/۴ هست. اصلا قطره نمیخوره بالا میاره همه اش رو. دو سال و دو ماهشه و حدود ۱۲ کیلو وزنشه شیاف ۱۲۵ رو هر چند ساعت بذارم؟
- وزن
سلام،
دخترم یازده ماهش است و وزنش 8400 است. موقع تولد 3200 بوده. آزمایش ادرار و کم خونی داده که گفتن جوابش خوب است ولی وزن نمیگیرد و بی اشتها است. لطفاً راهنمایی کنید اگر. اگر داروی نیاز دارد بگویید.
- تاخیر در واکسن یک سالگی
با سلام و عرض ادب با توجه به اینکه فرزند بنده علایم سرما خوردگی داشت و شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفتم تزریق واکسن 1 سالگی رو 2 یا 3 هفته به تاخیر بندازم مشکلی ایجاد میشود؟ ممنون از راهنماییتون
- افتادن ناخن دست وپا
سلام ناخن های پسرم در عرض دوروز لق میشن دوتاش هم افتادن هفت ساله است به نظر شما علت چیه
- داروی متوکلوپرامید
با سلام .دختر ۷ ساله ای دارم که در یک روز ۳ قرص متوکلوپرامید برای تهوع خورد و بعد دچار اسپاسم و کجی گردن شد و بعد از چند ساعت برطرف شد.الان ۴۰ روزه میگذره اما گاهی از گردن درد شکایت داره.چیکار باید بکنم ؟خدایی نکرده مشکل جدی ای داره؟؟ با به پزشک مراجعه کنم؟؟؟
- زیادکارکردن شکم نوزادسه ماهه
- اسهال
سلام خسته نباشید پسر یک ساله ام اسهال شده تب هم دارد متخصص اطفال بردیم سفکسیم وکیدی لاکت واستامینوفن وزینک داده ولی با دادن سفکسیم اسهالش بدتر شده به جای سفکسیم چی برای اسهالش بدهم
- خس خس
با سلام آقای دکتر دختر سیزده روزه ای دارم موقع خواب خس خس میکند ِآیا سرماخورده چکار کنم
- ترک دست
سلام کف و انگشتان دست پسر ۷ ماه و نیمم ترک خورده چه کرمی بزنم خوب بشه
- تب وابریزش بینی وخلط
سلام دخترم ۸کیلو و۹ماهه است سرماخورده خلط داره ابریزش بینی داره تب میکنه چند بار بدمش دکتر اطفال ازمایش خون واداره گرفتن مشکلی نداشت ولی بعداز ده روز هنوز بی قرار وتب وخلط وابریزش بینی داره دارو هم خیلی مصرف کرده تب داره چکارکنیم خوب بشه
- بدخوابی
سلام اقای دکتر بچم 7ماهشه الان دوشبه شب بیدار میشه و یکسره گریه میکنه تا دوسه ساعت بیدار میمونه بعد میخوابه فقط شب . میخواستم بپرسم دارویی تجویز نمیشه که شبها آروم بخوابه؟
- شربت
سلام شربت سیریزینو برای کودک ۳ سال ک عطسه وابریزش داره چند سی سی و هرچند ساعت ۱ بار باید بدم؟؟
- شربت ستادین دی
آیا شربت ستادین دی برای کودکان یکساله ودوساله ضرر ندارد
- دکتر روانشناس
درود، آقای دکتر لطف میکنید یه دکتر روانشناس کودکان معرفی کنید؟ ممنون
- شکم درد دخترم چه میتونه باشه اول صبح
دخترم ۷سالشه شکمش خیلی درد میکنه البته همیشه نه گاهی اوقات صبح ها از خواب بیدار میشه شکمش درد میکنه علتش چیه
- ادرار شیرخوار
سلام اقای دکتر پسر ۱۰ ماهه ای دارم که ادرارش خیلی بو میده و زرد رنگ است گاهی وقتا اینجوری میشه فقط ایا مشکلی دارد نیاز به ازمایش ادرار است؟

