Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زور زدن مداوم نوزاد
سلام.نوزاد پسر45روزه ای دارم که شکمش هر سه روز یانهایتا4روز یکبار کار میکنه ومدام درحالت خواب یا بیداری مشغول زور زدن هست و گاها بس که زور میزنه پوستش قرمز میشه ولی خبری از ادرار یا مدفوع هم نیست.ممنون میشم راهنمایی کنید.شیرمادر میخوره فقط.
- قطره اهن
سلام خسته نباشيد پسرم يازده ماهشه قطره اهن ليپوزوفر روزي ٢ميل دكتربراش تجويز كرده بود اين قطره رو پيدانكردم به جاي اون قطره سان اكتين و قطره ليپيفر دادن اينهارو روزي چند ميل بهش بدم
- تب و سرفه پسر ۸ ماهه و ۸ کیلو
دوروزه تب داره و سرفه میکنه آبریزش بینی هم داره پلارژن و استامینوفن میدم
- دانه های پوستی
با سلام ..بچه ده ماهه حساسیت غذایی داره و بعضی مواقع آلت تناسلی و صورتش جوش میزنه ...چند روزه پشت یکی از دستاش پر از جوش و دانه شده دلیلش چی میتونه باشه آیا برا همون حساسیت هست ..برا درمانش چکار کنیم ؟؟؟
- سرماخوردگي
بإسلام.دخترمن ١٧آذر وارد ٦ماهگي ميشه.٤روز پيش متوجه شدم تب داره.تب ٣٨نزديك ٣٩بود بدون هيچ علامتي.شب هرچقدر قطره استامينوفن ميدادم بالا كي اومدكه ساعت٧صبح تبش نزديك ٤٠بود.بردم دكترشبانه روزي داخلي معاينه كردشربت سفكسيم ١٠٠با ديفن هيدرامين وشياف ١٢٥گرمي داده ٦ساعت نصف شياف.بعد ٣روز دختر من هر ده ساعت تبش نزديك٣٨ميرسه.اين تب تا كي ادامه داره؟و اقاي دكتر سوال ديگم اينه كه دكتر بهش واكسن به رون پاش تزريق كرد براي نوزادي كه ٦ماهش نشده و واكسن ٦ماهگي نزده خطرناك نيست؟ دخترمن تب داره و چشماش قرمز ميشه و نفخ شديد داره.هميشه يبوست داره واي اين چن روز آبكي ميره.يعني سرما خورده با آنفولانزاست؟
- انگل
با سلام .دخترم ۱ سال و ۲ ماهشه .امشب وقتی پوشکش را عوض میکردم متوجه شدم اطراف مقعدش یه چیزهای سفیدی هست که با چشم قابل دیدن هست و چند وقتی که درست غذا نمیخوره البته دندان داره در میاره، .میخواستم بدونم از کجا بفهمم انگل هست یا نه.با تشکر
- سرم خوردگی پسرم سوال داشتم
سلام آقای دکتر پسر من هشت ماهش سرما خورده گی داره آیا من میتونم بهش شربت آموکسی سلین بدم
- نقطه نقطه
سلام آقای دکتر امروزصبح برا بچه یکساله با شیر پاستوریزه و نارگیل حریره نارگیل درست کردم حالا شب ناحیه پوشکش همش دون دون قرمز هستش اما با فاصله یک سانت.چی بهش بزنم؟حساسیت هست
- چجور اسهال نوزاد ۴ماهه رادرمان کنم چ دارویی استفاده کنم
- واکسن یکسالگی
ببخشید برای واکسن یکسالگی هم نیم ساعت قبل تزریق استامینوفن بدیم و بعد هر ۶ ساعت؟ بعد تا چند روز باید بدیم؟
- واکسن نوزاد یازده ماهه
سلاو اقای دکتر نوزاد یازده ماهه دارم واکسن انفولانزا رو باید کامل تزریق کرد یا نصفه؟
- نفس کشیدن
علت خرخر یا نفس بلند حالت اه نوزاد چیست
- بیرون روی مانند اسهال ابکی
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت آقای دکتر پسر من الان 11 ماهشه از 5 ماهگی هر چی میخوره دفع میکنه من روز 7 بار پوشک عوض میکنم وزنشم الان 7.800 کیلو قدش 70 آیا مشکلی هست که وزنگیری نمیکنه وچه راه حلی پیشنهاد میکنید که بیرون رویش کم بشه
- میزان مصرف شیر
میزان مصرف شیر خشک و شیر پاستوریزه در هر روز برای کودک یکسال به بالا چقدره؟ ممنون
- کولیک
- رنگ پریدگی
سلام وقتتون بخیر من نوزادی دارم پنج ماه وده روزه تاالان هیچ مشکلی نداشته ولی چند روز پیش بردمش بیرون صورتشورو به خیابون گرقتم یکی پشتش تو بغل خودم روبه خیابون بغلش کردم یهویی رنگش پرید لباس سفید شد و بیحال شد صورتشو شستم خوب شد امروز دوباره همونجوری بغلش کردم باز اونجوری شد ینی مشکلش از نوع بغل کردنه یا مشکلی داره تورو خدا بی نهایت نگرانم جوابمو بدین ممنونم
- کم وزنی
دخترم ده ماهشه همش 6500کیلوشه وزن تولدش 2900 شیرخشک پپتی میخوره نمیدونم چرا وزن 4ماهگی ازمایش کامل داد هیچ مشکلی نداشت االبته بیماری پوستی داره دخترم ای بی ساده یا Eb simplex دکتر پوست گفت شیر ضد الرژی بدم سوالم اینه میشه شیر ساده داد به بچه یا نه الان بیماریش خیلی خفیف شده و روبه محو شدن هست فقط هم ناحیه کف دست و کفپا درگیر بود
- شیردهی
سلام وقت بخیر، آقای دکتر مصرف فروفورت گاین در شیردهی روزی یک عدد ضرر ندارد؟ نوزادم دو ماه و نیمشه
- عفونت داخل دهان یا کیست
باسلام وخسته نباشید دختری دارم دوماه و هجده روزشه نزدیکهای یک ماه هست که داخل دهنش کیست در اورده و نمیتونه شیر بخوره اذیت میشه و شروع ب گریه کردن میکنه.پیشه متخصص بردیم میگه گوش سمت چپش عفونت داره. این هیچ تاثیر در شیر خوردنش نداره.پیش گوش و حلق و بینی هم بردیم گفته اگر خوب نشد باید عملش کنیم.شبا تا نیمه شب بیداره و روزها هم بیشتر وقتها گریه میکنه.ی راه حل مناسب بدید ممنون میشم
- زورزدن
سلامآقایدکترمننوزادمچهلروزشهیکروزهکمدفوعنکردهخیلیبخودشمیپیچهوگریهمیکنهایامشکلخاصیداره؟

