Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اصلا غذای کمکی نمیخورد
ببخشید آقای دکتر هر کاری میکنم کودکم اصلا لب به غذای کمکی نمیزند شیرم خیلی کم میخوره میشه شیرخشک شماره 1 که چربتره بخوره آزمایش همه چیشو انجام دادم خداروشکر مشکلی نداره
- ادرارکردن در خواب
سلام پسرم 6 ساله هست و چن روزی هست که سرماخوردگی و سرفه داره و بهش شربت ستادین میدم و چن روزی هست در خواب ادرار میکنه میتونه از شربت ستادین باشه؟
- ویتامین دی
باسلام برای کودک ۸ ساله بخاطر پیشگیری از کرونا ماهانه اگر بخواهم قرص ویتامین دی بدهم با چه دوز و چه مقدار لازم دارد؟با تشکر
- یبوست
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یک ساله را تموم کرده و چند وقتی است که مدفوع مثل تکه سنگ است از لحاظ شکم درد مشکل نداره ولی روزی یک بار مدفوع میکنه ومدفدعش پشکلی است متشکرم جوابم را بدهید
- شربت آموراکس۱۲۵به کودک ۶ساله چقدر بدم؟
- مدفوع سیاه رنگ
سلام پسرم ۴ ساله هست مدتی هست که مدفوعش سیاه رنگ وسفت هست دلیلش چی میتونه باشه آهن هم نمیدم
- شیر خشک
سلام آقای دکتر پسر من هشت ماهش و سه ماهه بهش شیر خشک نام میدم ولی نه تپل شد نه زیاد وزنی اضافه کرد میشه شیر خشکشو عوض کنم و بهش بیومیل بدم
- ابریزش
سلام دخترم ۳ سالشه عطسه و ابریزش داره نمیدونم بخاطره حساسیته و تغییر ابوهواس یا سرما خوردگی چی بدم ک ابریرشو عطسه هاش اگه از جفتش هست خوب بشه
- لوزه
سلام آقای دکتر پسرم چهارسالشه.شبا اصلن نمیتونه نفس بکشه اذیته.بردم دکتر گفت بایدعمل کنه..میترسم عمل کنه چون خوندم راجبش که اگه عمل لوزه بشه توبزرگی آسم میگیره..آیا راه دیگه نداره بدون عمل ؟واینکه چه غذایی بدم بهش چه چیزی ندم که مضرنباشه
- قی کردن چشم
پسرم ۴ سال داره و چند روزیه چشماش مرتب قی میکنه و ترشحات زرد رنگی از گوشه چشمش خارج میشه مرتب با گل چایی شستشو دادم ولی خوب نشده متورم و قرمز شده و چشماش کوچیک چه پماد یا قطره ای استفاده کنم
- سرماخوردگی یاکرونا
سلام خسته نباشید من پسرم 5ساله روزقبل انگور وتخمه خورد شبش سرفه کرد مجدد صبح خوب بود بازیکم شب سرفه بعدشم تک تک سرفه میکنه یعنی کروناست
- درباره شامپو
- سلام من دختری بیست ماهه دارم شامپوبچه جانسون به موهاش میزدم حدودپنج ماه بودالان میگن این شامپوسرطان زاست،الان یعنی دخترمن سرطان گرفته
- تغذیه کودک یک سال
سلام دکتر خداقوت ببخشید میشه به کودک یک سال شیر پاستوریزه یا شیرمحلی داد؟ ممنونم
- سلام
- داروی سفکسیم
سلام مقدار داروی سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۲۰ ماهه و ۱۲ کیلو چقدر میباشد
- لاغری پسر ۵ ساله
سلام
من پسرم پنچ سالش خیلی لاغره. همیشه رنگ صورتش پریده برای دستشویی رفتن خیلی مشکل داره و خودشو میگیره به طوری که اگر صبح دستشویی بخواد بره انو تا بعد از ظهر می گیرد
- اسهال و دل پیچه شدید
پسرم۱۳ماهش دوماه اسهال داره یه هفته توبیمارستان بستری شد ولی خوب نشد گفتن باید دوباره بیاد بستری به علت داشتن عفونت خون ازبچگی عفونت خون همش میگیره خسته شدم دم به دیقه بستریش میکنن باید چیکارکنم
- پماد بتامتازون
سلام و عرض ادب خدمت آقای دکتر دخترم یبوست داشتند دکتر بهشون پماد بتامتازون دادند برای چرب کردن مقعد .خواستم راهنماییم کنید که .عوارضی ندارد و میتونم استفاده کنم.باسپاس
- تب
پسرم یک سالو هشت ماهشه بی اشتها شده غذا نمیخوره اگه ب زور بدم بالا میاره تب کرده ی لکه های قرمز رنکی روی پا وپیشانی زده واقعیش قرمز شده م دستشوییش بوی تندی داره میخام بدونم از چیه
- سلام دخترم ۹سال دارد بردم دکتر بهش شربت آیترومایسین دارد من دیشب ساعت هفتونیم بهش دادم اشتباهی امروز صبح هم بهش دادم درحالی که باید روزی یک بار میدادم
سلام دخترم ۹سال داردگلوش درد میکرد دختر بهش شربت آرتیرومایسن داد من دیشب ساعت ۷نیم دادم اشتباهی امروز هم ساعت ۷نیم صبح بهش دادم درحالی که دکتر گفته بود روزی ۵ سیسی

