Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ابله مرغان
باسلام ،اقای دکتر من یه دختر یازده ماهه ویه پسر یازده ساله دارم مادرم دچار زونا شده حالا میخواهم بدانم ایا امکان سرایت به بچه ها هست؟ضمنا پسرم درزمستان گذشته آبله مرغان گرفته است؟ممنون از لطف شما
- سلام من الان تقریبا ۱ ماهه درگیر عفونت چشماهای خودم وپسرام هستم یکی از پسرام ۲ سال ویکی ۶ سال داره عفونت چشماشون خوب میشه باز دوباره بعد چند روز شروع میشه باید چیکار کنم رفتم قطره باکتی ماید از داروخونه گرفتم با پماد آریترمایسین دارم همینا رو میزنم چیکار کنم استفاده کنم یا باز ببرم دکتر
- دل درد و مدغوع بلغمی 4ساله
سلام آقا ی دکتر دخترم از تا بستان که ویروس دل پیچه و حالت تهوع آمد گرفت بعد از اون موقع هی هراز گاهی دل پیچه داشت بردیم آزمایش گفت توی معدش عفونت هست شربت مترونیدازول داد خورد کمی خوب بود باز هراز گاهی دل درد داره الان مدفوع سفت وبلغمی هست 3ونیم سالش هست چیکار کنم آقای دکتر بد غذا هم هست خوب غذا نمیخوره
- علام عفونت ادراری واژنش بو میده چه دارویی بدم
برای عفونت ادراری دخترم یکسال و نه ماهش چه دارویی بدم واژنش بو میده عفونت ادراری احتمال زیاد داره
- اسهال
سلام افاي دكتر پسرم بخاطر عفونت ريه ٨روزبستري بود وتوي بيمارستان از سومين روز تعداد دفعاتش بيشتر از حالت عاديش شد و تا ٦بارم رفت الان٤روزه ترخيص شده و توي خونه سه تا چهار بار دفع داره در روز واسهاله چاكار كنم خوب بشه ؟براش كيدي لاكت و او ار اس گرفتم خوبه!؟
- سلام یبوست نوزاد سه ماهه
سلام اقای دکتر من پسرم چهار ساله ختنشم کردم حالا یه چندماهیه ک خیلی التو میخاره جوری ک قرمز میشه لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم خیلی هم دکتر ازمایش بردش میگند هیچیش نیست
- ادرار
سلامپسرم۶ماهشهاز موقعیکهواکسن۴ماهگیشرو زدیم ادرارشکمشدههردوساعتونیمسهساعتیجیشمیکنهآبمبهشمیدمالانولیهمچنانکمجیشمیکنهمیشهبگینعلتشچیهخیلینگرانمشرایط دکتررفتنندارم🥲
- آب
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من 8 ماهشه آب رو اگه با قند یا نبات شیرین نکنم نمیخوره؟ لطفا راهنمایی کنید چه جوری اب بهش بدم ممنون
- مصرف افاکسیم۱۰۰
سلام دکتر عمومی برای نوزاد۹ماهه افاکسیم و هیدروکسی زین تجویز کرده کودک تب داشت وپایین نمی اومد آیا استفاده کنم یا نه ممنون
- نوزادیکماهم خیلی گریه میکنه مخصوصاشبهااینقدرگریه میکنه ازحال میره
- بیلیروبین نرمال درکودکان
بیلی روبین پسر۵سالم ۰.۰۶است ایابالایه یاخیر
- دخترم شمع خورد چیکار کنم
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر پسرم دو ماهشه خیلی سرفه میکنه و خشکه بینیش گرفته و شیر کم میخوره چند روزه بردمش دکتر دارو فقط شربت سرفه داده و قطره بینی بهتر نشده خیلی اذیت میشه چه کنم
- سلام. دخترم یکسالشه سه ماه رفلاکسش تموم شده. ولی چندروز پیش متخصص بردم وگفتم شب تا صبح خیلی بیدار میشه براش یه هفته سیتریزین هر 12ساعت 2/5سیسی وبعد یه هفته شبها فقط 2/5سسی سی تجویز کردن این دوشب دوسه ساعت زمان میبره برخلاف همیشه تا بخوابه. آیا طبیعیه
- سرماخردگی
سلام خدمت دکتر کرم بین اقای دکتر پسرم یکسالشه ۹روزه سرما خرده دو روز سفکسیم خورد بعد دکتر گفت ازیترو تجویز کرد که پنج روزه همراه پلارزین میخوره سرفش قطع شده ولی خس خس سینه اش مونده دکترهم گفت پنج روز داروهارو بده الان واسه خس خس چیکار کنم میتونم اسپری سالبوماتول بزنم واسش تو خونه دارم واینکه واکسن یکسالگیش یک هفته گذشته مشکلی نداره تا خوب شدنش تزریق نشه
- شربت چرک خشک کن
سلام اقای دکتر. مصرف چرکخشککنتثسط نوزاد چهل روزه باعث اسهالش میشه؟
- نوزاد چقدرفارمنتین ای اس ۶۴۳
سلام آقای دکتر دخترم سه ماهشه باوزن۵ کیلو سرما خورده دکتر براش فارمنتین ای اس ۶۴۳ نوشته ایا برای این سن خوبه؟
- سرفه نوزاد
سلام وقت بخیر.داداشم تقریبا نزدیک ب سه ماهشه خیلی سرفه های بدی میکنه و احساس میکنم خلط دار هست و وقتی استفراغ میکنه همش خلطی هست این موضوع خیلی نگران منو خانواده ام میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید…
- شیر
سلام اقای دکتر خسته نباشید .یاسین موذن ۲۰ ماهشه شیر مادر میخورد الان دیگه شیر ندارم بهش بدم .وزنش نه کیلو هفتصد چند شبه تو خوابه بهش شیر بطری دادم به نطرتون چه شیری بدم یکم جون بگیره مقوی باشه
- سلام نوزادم چهار ماه و هجده روز دارد ک وزنش کمهشربت نئوزینک بهش بدم؟؟ میزان مصرفش چقد باشه در روز؟؟ دکتر براش مولتی ویتامین دادن ولی اصلا وزن نگرفته. ممنون میشم راهنماییم کنین

