Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیخوابی
سلام دکتر وقت بخیر من یه پسر۸ماهه دارم که آلرژی به پروتئین گاوی وباسرچ توی گوکل وعلائم متوجه رفلاکس پنهانش شدم دکتر من۸ماهه رنگ خواب شب ندیدم حتی شربت خواب بیبی اسلیپ وبیبی سدهم با تجویز پزشک دادم ولی اصلا شبها خواب عمیق نداره عین مار همش توی خواب به خودش میپیچه نهایت خوابش یک ساعته بیشتر پستونک میخوره اما درنهایت باید بذارم روی پاهام وتکون بدم خواب ظهر ویا صبحش هم همینه واقعا کم آوردم دست تنهانمیدونم چکار کنم لطفا کمکم کنید بنظرتون بخاطره چیه؟دکتر داروی خاصی میتونم بهش بدم؟
- شیرخشک
سلام خسته نباشیداقای دکترمن نوزاد زود رس دارم که هفت ماهه بدنیا اومد والان ۵۶روزشه خودمم شیر ندارم ودارم شیرخشک بهش میدم اپتامیل پی دی اف ولی وزننمیگره بااین نوع خاستم ببینم غیرازاین چه نوع شیرخشکی خوبه
- قطره چشم
بإسلام.دخترم ١١ماهشه چشمش عفونت داشت بيمارستان فارابي بهش قطره داده دوتا كه هر شش ساعت يك قطره بريزم..موقعي كه دخترم خوابه ميتونم تو خواب بريزم؟؟اخه دخترم تشنج داره ميترسم بترسه تو خواب
- واکسن یکسالگی
سلام اقای دکتروقت بخیر برای پسرم واکسن یکسالگی رو زدن ولی هن دست زدن هم پا درسته؟
- یبوست نوزاد
سلام اقای دکتر نوزاد ۵۶ روزه دارم که هم رفلکس داره و نفخ زیاد و روزی یبار شکمش کار میکنه الان سومین روز هست که شکمش کار نکرده ممنون میشم راهنمایی کنید از روغن زیتون هم استفاده کردم
- لرزيدن نوزاد
سلام دختر۸ماهه دارم گاهی اوقات تمام بدنش میلرزد مثل اینکه سردش شده باشه درصورتی که اصلامنزل سردنیست،هنگام لرزیدن،خودشو سفت میگیره دندوناشو به هم فشارمیده،وزنش ده کیلو،قد۷۲،دورسر۴۳
- شیر خشک
آقای دکتر میشه کمکم کنید بچه سه ماهه شه ولی شیرم کنه چه شیر خشکی بهش بدم
- سرما خوردگی نوزاد ۵ ماهه
سلام خسته نباشید . پسرم ۵ ماهشه دکتر براش قطره بینی ناپریزول تجویز کرده. مشکلی نداره استفاده کنم ؟
- سرفه
سلام پسرم ۱۶ماهشه ۴۰روز پیش سرما خورد بعد سینش به خزخز کردن افتاد البته پارسال هم اینجوری شد متخصص بردم چرک خشک کن و سالبوتامول داد خیلی هم سرفه میکرد با یه شربت سرفه خارجی خوب شد اما نه کاملا الانم که ۴۰روزه میگذره دوباره سرصبح خیلی سرفه میکنه در حدی که بالا میاره انگار که سینش خلط داره توروخدا راهنمایی کنید تو شهرمون دکتر خوب نیست اینقدر دکتر بردم خسته شدم توروخدا کمک کنید
- نگهداری دارو
سلام . آقای دکتر میخواستم بپرسم داروهای کولکید و آدوکید و قطره بینی بچه را در یخچال نگهداری کنیم یا بیرون از یخچال؟
- اشتباه دادن دارو به نوزاد
به نوزاد سه ماهم اشتباه لاکسی ژل دادم حالا چیکار کنم؟؟؟
- امپول کورتون
سلام من یه نوزاد۲۵روزه دارم ویک سال قبل بینیمو عمل کردم والان خیلی ورم داره ایا میتونم دردوران شیردهی امپول کورتن بزنم؟
- رفلاکس
سلام دکترخسته نباشیدپسرم خس خس سینه داره وگهگاهی شیربالامیاره4ماه و25روزشه 7500گرم وزنشه میشه داروبهم معرفی کنید ممنون
- شربت چرک خشکن
سلام وقت بخیر پسرم دوماه و۲۰ روزشه بخاطر عفونت گلووکیپیه گوش داشت دکتر بهش کوآموکسی کلاو۴۵۷ هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی داده وزنشم ۷ کیلوس حالا از لحظه ای که دادم اسهال داره وسوخته باید چکار کنم ممنونم
- یوبست
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسر من مریض شما هست الان یکماهشه الان سه روز هست مدفوعش خیلی کمه به صورت دانه ای هست و خیلی هم زور میزنه و گریه میکنه .من باید چیکار کنم اقای دکتر.ممنونم
- نوزاد سه ماهه برای سرفه چه شربتی میتونه بخوره
برای سرما خوردگی وسرفه نوزاد سه ماهه باید چکار کنم
- رفلاکس
سلام آقای دکتر پسرم سه ماه و نیمه، دکتر تشخیص رفلاکس پنهان دادن و مدت دو ماه داروی اس امپرازول تجویز کردن با شربت دمتریدون، ولی هنوز پسرم شیر میریزه دکتر گفته بودن باید دوماه استفاده بشه دارو
- پلک زدن
سلام خسته نباشید نوزاد ۷ ماه و خورده ای من اخیرا هر از چند گاهی محکم پلک میزنه یکی دوباره پشت هم. از دیشب شروع شده ولی نمیدونیم چرا. علتش چیه؟ کی خوب میشه؟
- لرزیدن پای کودک
سلام دکترخسته نباشین من ی پسره ۳روزه دارم هنگام گریه کردن دوتا پاش میلرزه دلیلیش چیه
- پاسخ به؟
سلام خسته نباشید نوزاد یه هفته دارم وزن تولدش دوکیلو پونصد بود دکتر اطفال شیر خشک پیشنهاد دادن .بهش شیر تروویتال میدم ولی شکمش روزی سه چهاربار کار میکنه .میخاستم بدونم ایا باید شیر رو عوض کنم؟؟در ضمن داروخونه بهم شیر لاکتومیل هم پیشنهاد داد

