Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن گیری خوب
سلام پسرم ۸ماهو ۱۰ روزشه. برای وزن گیری بهتر چیا باید بدم بخوره؟؟ فرنی اوایل خورد ولی دوس نداره دیگ.سرلاک هم دوس نداره.سیب زمینی دادم نخورد
- سرماخوردگی نوزاد ۶ماهه
سلام من پسرم شش ماهشه از دیروز هست عطسه و سرفه و ابریزش بینی داره ولی تب نداره چی بهش بدم خوب بشه .
- قرمزی پهلو
سلام دختر هفت ماه ونیمه دارم امروز صبح که اومدم پوشکشو عوض کنم پهلو سمته چپش درست در قسمتی که چسب پوشک هست قرمز شده هنوزم خوب نشده از چی میتونه باشه و چیکار کنم نگرانم کرده
- گردو
باسلام وخسته نباشید من پسرم یک سال وپنج ماه داره گردو بهش میدم ولی وقتی میخوره لب دندونهاش رنگشون کبود میشه خواستم بدونم دلیلش چیه ممنون میشم زنده باشین
- شلی نوزادان آسیب های مغزی
کودک یک ساله دارم نمیشینه چیزی دست نمیگیره دندون درآورده ولی شکسته نگرانم مشکلش چیه
- شربت
سلام آقاي دکتر شربت ايميونس براي کودک 13 ماهه چند سيسي بدم؟؟که مقدار آهن و ويتامين د کم نباشه
- لکهای سفید
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسرم نزدیک ۴ماهشه از دوماهگی لکهای سفید روی کمرش زد الان این لکها بزرگ شده و زیاد تر روی کمر وباسن روی لپش هم زده دوطرف میخواستم بدونم اینا چیه وایا خطرناکه باید به چه دکتری مراجعه کنم خیلی نگرانم
- کیست
سلام وخسته نباشید خدمت شما ،آقای دکتر پسری یازده ساله دارم که داخل دهانش قسمت داخل لب پایین به طرف لثه یه چیزی شبیه کیسته،اولش سفید بود وچرکی ولی حالا شبیه کیسته ضمنا نزدیک همون کیست دندان دایمیش درحال رشده باتوجه به شیوع کرونا واینکه نوزاد هم دارم میشه لطفا بفرمایید باید برای کیستش چکار کنم ؟خدابهتون عمر باعزت بده
- درباره قی دادنه چشم نوزاد
سلام بچم یه ماهو ده روزشه چشاش قی میده هرچند ساعت باید از قطره باکتی ماید استفاده کنم؟
- میزان مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰
سلام دکتر لطفا میزان دوز مصرف داروی سفیکسیم برای دخترمکه دو ساله اش دکتر نوشته اما میزان دوز اش تعیین نشده وزن دخترم ۱۲ کیلو ممنون میشم راهنمایی کنید
- استفاده هم زمان آزیترومایسین وسفیکیم
سلام پسر من ۸ سال و ۴۰ کیلو هست اسهال شدید گرفت دکتر بهش آزیترومایسین و سفیکسیم داد .میشه هر دو آنتی بیوتیک و باهم مصرف کرد؟
- باسلام پسرم ۷ ماهه است ازوقتی شروع کردم بهش فرنی بدم بدنش جوش های ریز زده متخصص رفتم شربت انتی هیستامین داده ولی تاثیر نداره مشکلش شدیدتر شده خارش هم داره
حساسیت به لبنیات داره پایان ۶ماهگیازمایش داد دکتر گفتن خوب شده ومن میتونم لبنیات بخورم چون فقط شیرخودم میخورد.بعدش بدنش جوش زد دکتر گفتن دیگه لبنیات نخورم واقعا خیلی نگرانم نمیدونم چیکار کنم مشکلش شدیدتر شده
- پوست
سلام من نوزاد 35 روزه دارم صورتش باگردنش به طور فجیحانه قرمز ی داره با جوش ریخته چیکارکنم چی بزنم داره هی زیاد میشه لبنیاتم نمیخورم
- سلام آقا دختر نوزاد یک ماهی ده روزی دارم ک آبریزش بینی دارا سرفه هم میزنه بردم دکتر بهش اسپره بینی داد و شربت آزیترومایسین ۱۰۰ ولی هنوز آبریزش داره و سرفه میزنه چکار کنم و چه شربتی براش بگیرم؟
- ویتامین D
سلام جناب آقای دکتر برای پسر یازده ساله ام روزانه چه دوزی ویتامین دی بدم؟
- جيغ زدن
بإسلام نوزادي شش ماهه دارم كه به مدت دو هفتست براي بازي كردن با خودش با فشار از نه گلو داد ميزنه به حدي كه اوق ميزنه وً سرفه ميكنه ولي عادت كرده بازي كنه هركاري كردم سرگرم بشه انجام نده گريه ميكنه براي حنجرش مشكلي پيش نمياد؟
- شربت
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم سه سال و چهار ماه دارد. شربت ویتامین را ایمینیوس میخورد. همچنان به عنوان ویتامین همین را بخورد و یا شربت دیگری معرفی میفرمایید
- سلام پسرم ۲سالو نیمشه زیرپاهاش زرده نشانه چیست اصلا آرمایش نداده
- واکسن یک سالگی
سلام،خسته نباشید،پسرم به پروتیین گاوی و یک سری مواد غذایی دیگه حساسیت داره،ایا زدن واکسن یکسالگی براش مشکلی ایجاد میکنه؟؟
- میزان شربت سفیکسیم ۱۰۰برای وزن ۱۱کیل
میزان مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای کودک ۱۱کیلووزن دارد

