Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت
سلام پسر۲۲ماهه من تب شدیدی داشته بردمش بستری کردم که گفتن عفونتش۱۳۰هست وبعد۱هفته شد۱۹ومامرخص شدیم.اومدیم خونه پسرم استفراغ داشت۱روزوفقط اب میخورد.روزبعدش دیدم مدفوع کشدار شده شبش هم دیدم اسهال میره وشکمش صدامیده.چیکارکنم😭
- مقدارمصرف اموکسی سیلین ۱۲۵
سلام وقتتون بخیر .درمورد میزان مصرف شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ برای کودک ۶ ماهه
- پسرم دچار اگزما سبورئیت شده آیا درمان دارد
اگزما سبوریت پسرم همراه با خارش پوسته پوسته شدن در چند ماهگی مشکلش برطرف میشه اصلا درمان دارد.؟
- چشمان دختر 5ساله ام مواد زرد رنگ ترشح می کند قطره باکتی ماید 10براش خوب هست؟
دخترم 5سالشه چند روزه تب دارد روز تب ندارد شب که میشه تبش شروع میشه دکتر عمومی کفت گوشش قرمز شده. چشماش .جرم زرد رنگ ترشح می کنه 20کیلو هست و 5سالشه دکتر گفته هر 12ساعت 1قطره تورا به خدا حالا چکار کنم
- تیروییدکودک
سلام اقای دکتر تیرویدد ایا کمبود ویتامین دی باعث کم کاری تیرویید کودک میشود و با درمان ویتامین دی ایا کم کاری تیرویید در مان میشود؟؟
- فرنی موز
سلام آقای دکتر برای بچه ۶ماهه میتونم جای شکر موز بریزم توی حریره بادوم؟
- آلرژی و کهیر
سلام آقای دکتر دخترم شش سالشه آلرژی داره گاهی کهیر میزنه و در حال مصرف شربت هیدروکسی زین هست هفته ای ۵ سی سی اما چند روزه که به شددددت کهیر میزنه انگار علائمش برگشته و دوز شربت ش رو باید بیشتر کنم خاستم بپرسم تا چه مقدار میتونم بهش بدم و چند میل و روزی چند بار ؟ شش سالشه و ۲۰ کیلو هست
- عفونت
سلام دخترم یکسالشه چندروزه از روی لباس آلتشو میگیره ممکنه عفونت داشته باشه؟میتونم بهش شربت لوپراکس ۱۰۰ بدم؟
- اسهال
سلام دخترم یکسالونیمه داره استفراغ داشت دیروز بردم دکتر دمیترون ودی سیکلومین داد استفراغ خوب شده اما دل پیچه واسهال داره تب هم کرد چه دارویی تجویز میکنید
- سرفه خلط دار
سرفه نوزاد ۲۰ روزه
- قرص زینک
باسلام دخترم ۱۱ سال و هفت ماهشه و پریود هم میشه ایا میتونم قرص زینک خارجی یور ویتال پلاس ۱۰ میلی گرم بهش بدم
- انگل
- سرفه خلط دار
سلام . آیا شربت کتوتیفن و سالبوتامول(با توجه به منع مصرف دارو برای کودکان زیر سه سال بر اساس بروشور داخل جعبه دارو ) برای سرفه کودک شش و نیم ماهه مناسب است ؟
- خس خس سینه
سلام دختر من ۲ سال و ۵ ماهه هستش چند وقتی هست که بعضی وقت ها سینه اش قرچ قرچ صدا میاد در ضمن پسر من هم ۶ ماهه هستش همین مشکل رو داشت با سرفه که دکتر گفت رفلکس داره و دارو داد خوب شده از وقتی که دود سیگار بهشون خورده این جوری شده علائم سرماخوردگی هم ندارن و به خاطر کرونا هم هیچ جایی نمی رم که بگم با کسی هم در ارتباط بودن
- دردزیرناف بی اشتهایی تب ولرز
دخترم دو الا سه روز بی اشتها شده خیلی کم غذا میخوره الانم تب ولرز کرده چیکار کنم تا صبح هوایی سرده
- زورزدن نوزاد وناله کردن
خیلی زور میزنه وناله میکنه بعداززور زدن نوزادمن ۱۵روزه است لطفا بهم بفرمایید
- دندان در در نیاوردن دختر 1 ساله
سلام خسته نباشید
دخترم 10 مهر یکساله میشه ولی هنوز دندون در نیاورده. دلیلش چی ؟
- گرفتن کودک از پوشک
سلام . کودکی دارم دو سال و یازده ماهه. سه روز است که او را از پوشک گرفته ام . در طی این سه روز.. به شدت از رفتن به سرویس بهداشتی امتناع می کند و از آن وحشت دارد و مدام می گوید نمی توانم . آیا برای گرفتن او ازپوشک عجله کرده ام ؟ و اگر نه راه چاره چیست ؟ باتشکر از شما
- گلودرد
یلام دکار پسر ۴.۵ ساله دارم کمی گلودرد داره و کمی تب کرده پلارژین بدم یا سیموسپان ؟
- تب
سلام و خسته نباشید دخترم 5سال و نیمشه.سرما خورده و سرفه میکنه.البته سرفه خشک نیست.تب داشت که دارو دادم و پاشویه کردم تبش قطع شد.دوباره از صبح دمای بدنش بالا میره و تب داره.من بهش شربت سرماخوردگی و ایبوپروفن میدم.چون استامینوفن رو نمیخوره و بالا میاره.خواستم راهنماییم کنین که آیا بهش آنتی بیوتیک بدم؟ چی بدم و چه مقدار؟ واقعا ممنون بابت کمکتون آقای دکتر.

