Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یوبوست نوزاد دوماهه
سلام آقای دکتر فرزند من الان دو ماهه است که از ابتدا یوبوست داشت وموقع مدفوع خیلی به خودش فشار می آورد وپیچ وتاب میخورد خواستم بدونم چه کار باید کرد راحل این مشکل چیه ممنون میشم اگه پاسخ دهید
- کم وزنی نوزاد ۴ ماهه
باسلام.نوزاد ۴ ماهه ام بسیار کم وزن است..آزمایش ادرار و کشت ادرارش سالم بوده و ریفلاکس ندارد.وزن تولدش ۳۲۰۰ و وزن کنونی ۴۶۰۰ میباشد..و بعد از عوض کردن سه تا شیرخشک اکنون سوپرامیل را بهتر از بقیه میخورد ولی باز هم با گذشت ۱ ماه از مصرف شیرخشک جدیدش وزن نگرفته.قطره کیدس پلاس نیز میخورد.باتشکر
- کش و قوس های نوزاد
دخترم الان 15روزه هستش تو خواب و بیداری همیشه کش و قوسهای فراوانی داره تمومی هم نداره و بعضی مواقع تو همین حین گریه هم میکنه فقط اگه خوابش عمیق باشه اونم فقط،5دقیقه کش . قوس نمیده خودشو ، لطفا عاجزانه و التماسا ازتون درخواست دارم جناب دکتر لطفا کمکم کنید ،
- رشد سر کودک
من پسرم میکروسفال هست آیا برای رشد سرش درمانی وجود داره؟ الان یک ماه و نیم هست و سونو سر اختلالی نشان نداده،با تشکر
- واکسن کرونا برای مادرانی که نوزاد مبتلا به فاویسم دارند
سلام من کودک 14 ماهه شیرخوار دارم که مبتلا به فاویسم است اگر واکسن کرونا بزنم مشکلی برای فرزندم پیش نمی آید؟؟
- سرفه نوزاد ۵ ماهه چگونه درمان میشه
سلام دخترم ۵ماهه است سرفه میکنه گاهی خس خس داره گاهی خشک ... بینیش داره کیپ میشه انگار صداش تغیر کرده چیکار کنم ؟
- سرفه نوزاد زیر یک ماه
نوزاد بیست روزه ای دارم سرفه های شدید وپی درپی میکنه دکتر براش سفالکسین تجویز کرده ولی آرام نمیشه لطفا کمک کنید
- ناله و بی قراری
سلام اقای دکتر دخترم شیش ماه و یک هفته اس همش ناله میکنه مدام آروغ داره به سختی آروغ میزنه همشم دل درد هست به خاطر چیه.گاهی شیر خشک با قطره چکون میدم بهش شیشه شیر نمیگیره
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۴ ماهشه سرماخورده فقط کمی ابریزش بینی و عطسه داره داروی خاصی میشه داد یا فقط همون قطره سدیم کلراید برزیم براش؟
- کم آبی
سلام من تو ارشیو سوالات پیدانکردم سوالمو ببخشید اقای دکتر من یه نوزاد 6ماهه دارم که هرسه یاچهارروز یه بار مدفوع میکنه بشدت وسخت بچه انقد زور میزنه که بالا میاره خیلی مدفوش سفته مصرفش شیر خشکه نان هست این از سه ماه به بعد که شیر خودم رو دیگه چون قطع شد ندادم مشکل دفع پیدا کرد اون موقع ها هم داشت ولی نه انقد پیش متخصص بردمش هم بخاطر کولیکی که داشت هم دفع سخت دکتر شیرش رو عوض کرد (سیمیبلاک کامفورت) اون شیر باز یکم بهتر میکردش ولی بعدادیگه اون شیر رو داروخانه ها نیاوردن دکترش گفت شیر خودشو مصرف کنه. حالا میخواستم بدونم میتونم از این سرم خوراکی ها که طعم سیب داره بهش بدم تا آب بدنش زیادتر بشه
- زمان شروع غذای کمکی
سلام آقای دکتر وقت بخیر بچه من 5.5ماهشه شیر خشک پپتی جونیور خیلی کم میخوره به پروتئین شیر گاو حساسیت نشون داده خواستم بپرسم غذای کمکی رو کی میشه شروع کرد بچم لاغر شده ممنون از شما
- سرماخوردگی نوزاد ۵۰ روزه
با سلام نوزادم ۵۰ روزشه سرماخورده خلط پشت حلق داره د بی قراری و سرفه. دکتر بهش آزیترومایسین داد و قطره بینی امکان دادن شربت سرماخوردگی ب نوزاد ۵۰ روزه هست؟ سوال دیگرم ک ج نوع بخوری براش مناسب تره
- جوش زدن بدن نوزاد دانه ریز قرمز
- مشکل تناسلی نوزاد
- علت زور زدن باد معده نوزاد یک ماهه
سلام علت زور زدن کش قوس کشیدن نوزاد یک ماهه چیست
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر .از دیروز برای پسرم سرلاک برنج گفتید شروع کنم روزی ۲ ۳ قاشق .از ماه بعد هم گفتید سوپ بدم بهش.خواستم ببینم حریره بادوم رو کی شروع کنم براش؟توی خونه درست کنم یا اینم آماده رو تهیه کنم ؟
- شیر خشک بلاگ ای ار
پسرم یک ماهه هست رفلاکس معده داره دکتر بهش شیر خشک ببلاگ ای ار پیشنهاد کرد ..با خوردن این شیر خشک دیگه شیر بالا نمیاره اما در روز ۶ بار شکمش کار میکنه این نشانه اسهال هست؟باید شیر خشکش رو عوض کنم؟
- کشیدن بدن و بیخوابی نوزاد دختر ۳۴ روزه
سلام
دخترم سی و چهار روزه است و همش در حال کشیدن بدنش هست و اصلا خواب نداره خواب طولانیش همش یک ربع بیشتر نمیشه و باد شکم هم زیاد داره علتش چیه؟
- قرمزی پوست
سلام دخترم ۵۰ روزش هست پوست صورتش قرمز و زبر شده چی براش استفاده کنم بهتر شه ؟
- زبان
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترم سه ماهه است زبونش یه کوچولو قرمز از چی میتونه باشه

