Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر
سلام ببخشید مجدد مزاحم شدم دیروز در مورد شیر خوردن نوزادم سوال کردم فرمودید اگر وزن گیری مناسبی دارد مشکلی ندارد آقا دکتر وزن زمان تولد ۲۶۰۰ و وزن فعلی ۴۱۰۰ واقعا در مورد شیر خوردنش مستاصلم خواهشا کمکم کنید ممنون از پاسخگویی شما
- سرنوزاد
سلام آقای دکترخواهش میکنم دوتاسوال منوجواب بدید فوت کردن زیاد به سرنوزاد خط داره؟یقه لباس نوزادی تنگ بود درش آوردم خیلی گریه کرد به سرش فشارنیومده
- بی اشتهایی
پسر ده ماهه ای دارم که اشتهایی به غذا نداره شربت فروگلوبین بهش میدم.اما فقط شیرخودمو میخوره میشه شربت اشتها معرفی کنید که ضرری نداشته باشه؟آیا شربت ویتاریکس واسش مضره؟
- شیر
سلام اقای دکتر دختر من یک ماهشه شیر خشک ابتامیل میخوره از دیروز هر وعده شیری که میخوره بیرون میریزه امکان داره از شیر باشه یا خیر؟ و اینکه قطره ی دایمیتکن هم مصرف میکنه میتونه از قطره هم باشه این بیرون ریزی شیر؟
- کم پشتی موی کودک
سلام آقای دکتر دختر ما یک سالو ۴ ماهشه تار موهاش ضعیف وکم پشته میگن کوتاه کنی درست میشه آیا تاثیری داره؟ چکار کنیم
- پودر امپروزل برای رفلاکس
سلام آقای دکتر دخترم دو ماهشه 4کیلو 500گرم و دکتر بهش شربت پلارژین و قطره بینی و پودر امپروزل داده آقای دکتر پودر رو که داخل شیر میریزم دونه هاش سر شیشه گیر میکنه جایگزین دیگه ای داره تهیه کنم؟و اینکه شیر خشک آنتی رفلاکس خریدم براش شیرو دکتر نگفت خودم گرفتم و اینکه پول دکتر ندارم ببرم توروخدا بگید از داروخانه بخرم
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام دکتر خسته نباشید پسرم ده ماه شده میتونم بهش بستنی بدم
- بوی بد واژن
سلام کودنک 6 ماه دارم که مدتی است از واژنش بوی خیلی بد می اید لطفا بگید چکارکنم
- ضربه به سر نوزاد و تورم
سلام اقای دکتر خسته نباشید من داداشم از دستم افتاد حدود یک منر خورد زمین یک سال و سه ماهشه بردیمش دکتر گفتن چیزیش نیست بعد یک هفته یک ورم روی یکی از قسمتای سرش فک کنم قسمت لوب اهیانه باشه ورم کرده بعد وقتی دست به سر میزنی چون ورم کرده احساس میکنی انگار یکم جمجمش داخل رفته بعد فرداش بادش یکم کم ترشد و انگار جمجمش تو رفتگی نداره یا کم که فک کنم با اینکه بادش بخوابه درست میشه به نظرتون مشکلی نداره اخه میترسم این ضربه باعث تیدروسفالی شده باشه ممنون از پاسخ گوییتون
- آلرژی
سلام.خسته نباشید.. پسرم هشت ماهش تموم شده.خیلی وقته همیشه خودش رو میخارونه..صورتش گوشاش پاهاش شکمش و.. .بردمش دکتر گفتن باید رژیم غذاییم رورعایت کنم مثلا تخم مرغ نخورم.حالا میخواستم بدونم به پسرم زرده تخم مرغ بدم اشکال داره؟؟واینکه چه غذاهای رو باید ازرژیم خودم حذف کنم
- یبوست
سلام وقت بخیر دختر من پنج ماهشه و یبوست داره الان چهارروزه، گیگوز ۱ بهش میدم و تا الان دوبار در روز سوپرمینت باریج میدادم و تا وقتی میخورد مشکل مدفوع و شکمش خیلی خوب با قطره برطرف میشد ولی الان چهار روزه دچار یبوست شده چیکار کنم که مشکلش حل بشه
- جوانه گندم برای نوزاد
سلام
آیا استفاده از جوانه گندم برای کودک بیست پنج روزه اشکال ندارد؟
- آزمایش مدفوع
سلام آزمایش مدفوع پسرم Stool ph 6 Color & consistency Brown-soft W.B.C 1-2 R.B.C 0-1 باقی گزینه ها همه not seen و Negative نرماله؟ البته پدی لاکت خورده بوده. تو نتیجه آزمایش تاثیر داره؟
- ویزیت
سلام آقای دکتر چند مین باره این سوال رو می زارم ولی شما جواب نمیدیم.امروز مطب بازه
- بیحالی پسر بچه سه ماهه
پسر سه ماهه ام از بدو تولد بیحاله و پاهایش میلرزه و گریه هم نمیکنه
- سلام آقای دکتر من نوزادم دوماه هستش و شکمشکار نمیکنه چه داردی بهش بدم
- .
سلام آقای دکتر ببخشید شربت کید هلیکس برای کودکان 7 ماهه ضرر نداره؟
- سرفه هنگام شیر خوردن
وقت بخیر دخترم ده ماهه هستش دو روزه شیر خشک میخوره سرفه میکنه چیکار گنم
- شکستگی
سلام دختری۳ماهه دارم بغلش میکنم کتفش صدا میده دررفتگی استخوانه دردی چیزی نداره ممنون
- نیش پشه
سلام. خسته نباشید. نوزاد شش ماهه را پشه گزیده. برای التیام خارش و قرمزی گزیدگی آن چه پمادی خوب است؟

