Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال و استفراغ
سلام آقای دکتر پسرم هفت ماهشه واسهال واستفراغ داره از وقتی دنیا اومده زیاد مدفوع میکنه تا دوماه شیر خودمو خورد ولی چون رفلاکس داشت دیگه سینمو نگرفت و شیر خشک نان میدم چند بار به خاطر اسهال واستفراغ بردم دکتر قطره پدی لاکت وزینک دادن ولی فرقی نکرده به نظرم پسرم به پروتئین گاوی حساسیت داره و وزن گیری هم خوب نیس در حالی که با وزن بالا متولد شد میتونم شیر خشک اپتامیل پوتی جونیور برایش بگیرم در ضمن دوماه تلاش میکنم بهش غذا بدم نمیخوره هرکاری کردم نخورد کلا کم اشتهاست برای وزن گیری هم راهنمایی کنید وزن تولد 3900وزن هفت ماهشه 8300
- فلفل خوردن کودک
اگر کودک زیر یک سال از روی زمین فلفل سبز تند بخورد مشکل و عوارضی برای کودک به وجود می اید؟
- بی خوابی نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم دوماه ده روزشه خیلی کم خوابه روزاکه اصلا نمیخوابه اگرم بخوابه فقط پنج یاده دقیقه شبا هم ساعت دومیخوابه پنج وشیش صبح بیداره میخواستم بدونم میتونم بهش دیفین هیدرامین ساده بدم برای تنظیم خوابش ضررنداره واینکه چقدر باید بدم میشه هم ظهربدم هم شب.ممنون
- سرماخوردگی کودک
سلام وقت بخیر،پسرم سه ماهشه تازه سرماخوردگیش خوب شده بود الان بنظرم دوباره داره سرمامیخوزه بینیش صدا میده و داره کیپ میشه عطسه میکنه هردفعه هم سرما خورده به ریه اش میزنه میگن بستری بشه خسته شدم میخام الان تازوده سرفه نمیکنه درمانش کنم قطره پلارژین دارم با پاراکلید بنظرشما جی بهش بدم دارو؟؟
- اسهالی نوزاد یک ماهه از بعد تولد تا الان
اسهالی نوزاد یک ماهه ام از بعد از تولد تا الان که یک ماهشه
- ریفلاکس الرژی نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم ۴ ماهو۱۳ روزه هست وزن تولد ۳۴۰۰ چهارماهگی ۷ کیلو بود.تا دوماه شیر مادر خوردبخاطرریفلاکس دیگه شیر مادر نخورد وشیر خشکی شد با سونو معلوم شد ریفلاکس داره ک ببلاک ای ار بهش دادن بااین شیر خیلی بالانمیاورد گاهی خیلی کم. و دارویی هم مصرف نکرده برا ریفلاکس. ولی به شدت نفخ داشت نااروم بود خواب نداشت .تااینکه چند شب پیش یهو اسهال شد اونم رگه های خونی .بردیم بیمارستان ازمایش عفونت دادیم ک خداروشکر نداشت گفتن حتما آلرژی ب شیرخشک داره.شیرشو عوض کردن اپتامیل پپتی دادن اونو ک میخوره بالامیاره و بعد هر شیر خوردن دفع میکنه بردیم فوق تخصص گوارش ک گفتن همین شیراپتامیل پپتی رو ادامه بدین کپسول امپرازول هم دادن ولی هیچ بهتر نشده بالامیاره.دفع هم داره بصورت بلغمی و دونه دونه دار.تروخدا راهنمایی کنین چکارکنم بچه خیلی بیقرار اصلا خواب نداره .بنطرتون چه شیر خشکی بدم هم برا ریفلاکس الرژی خوب باشه
- جوش زدن
سلام اقای دکتر وقت بخیر دخترم ۸ماه سمت باسنش ک مدفوع میکنه جوش زده زینک اکسایدهم زدم اما خوب نشد نمیدونم دونه یاجوش چی بزنم خوب بشه؟ممنون ازشما
- برای پایین آوردن تب نوزاد یازده ماهه چه باید کرد
پسرم یازده ماهه هست تب داره دکتر هم دارو شربت داده ولی تبش پایین نمیاد چکار کنم ممنون از شما
- پلاکت نوزاد
پلاکت خون نوزاد دخترم دوازده ماهه.۵۱۷مشکلی نداره
- مصرف شربت ستادین برای نوزادیکسال
مصرف شربت ستادین برای نوزاد یکسال هرچند ساعت وججوری بدم
- اختلال خواب نوزاد ده ماهه
سلام اقای دکتر پسر ده ماهه ای دارم که از بدو تولد شبها خوب نمی خوابید و الان هم همونطوره با اینکه از سیر بودنش مطمئن هستم ولی هر نیم ساعت یکبار بیدار میشه و فقط هم باید شیر بخوره تا دوباره بخوابه،اگه بهش شیر ندم خواب از سرش میپره و بلند میشه و تا چند ساعت بیداره لطف میفرمایین راهنمایی کنین ممنون
- مشت کردن دست
سلام اقای دکتر نوزادم ۳ ماهشه دستاشو مشت میکنه همش گاهی حتی تو خواب .و انگار یه چیزی میاد تو دهنش قورت میده.و وقتی بیداره همش زبونش میده بیرون.گاهی خیلی بی قرار میشه.خوابش چند شب می خوابه چند شب بیداره گاه ۲۴ ساعت بیداره..میزارمش زمین کمرش رو کج میکنه بلند میکنه کمرش رو حتی موقع پوشک عوض کردن.تو رو خدا درست جوابم بدید سردر گمم نکنید امکان دسترسی به پزشک ندارم
- ریفلاکس
سلام پسرم ۵۳روزه است وریفلاکس معده دارد شربت رانیتیدین خریدم بدون نسخه رویش نوشته ۲۰۰میلی گرم در اینترنت خواندم برای نوزادان ۱۵میلی لیتر است به اندازه یک قاشق چایخوری به اودادم ،خیلی خواب آلود شده ویبوست هم گرفته چه کنم نگرانم آیا شربت اشتباهی که بهش دادم خطرساز شده براش؟ شش ساعته که خوابیده وفقط برای شیربیدارمیشه،برای ریفلاکس معده اش چه کنم
- حساسیت
سلام دکتراست نباشیددخترم ۲۴روزشه شیرخوار وشیرخشک نان بهش میدم صورتش جوش قرمزریززده وخیلی خشکه بردمش مرکزبهداشت گفتن به شیرخشک حساسیت داره بنظرتون چیکارکنم وچه شیرخشک بهش بدم ممنون بابت راهنماییتون خداخیرتون بده
- سلام دخترم سه ونیم کیلو وزن داره دارو آزیتروماسین چند سی سی بدم آیا این دارو خوبه براش
- اسهال نوزاد
بچه من 1 ماهشه الان 1 هفته اسهال شده هم شیر میخوره سری پی پی میکنه بینیشم بند میشه شیره خودمو بهش میدم ولی از وقتی مریض شده خیلی بد شیر میخوره
- شیرنخوردن نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد دختر ۳ ماهه دارم با وزن ۵۸۰۰ که از ابتدا شیرخشک نان ۱ میخورد الان ۱۰ روز میشهکه از شیر خوردن امتناع میکنه و تو خواب به زور ۹۰ سی سی میخوره کلا فاصله شیر خوردنش به ۵-۶ ساعت رسیده شیشه شیرش رو عوض کردم شیرش رو در درجات مختلف گرم و سرد بهش دادم حتی قند هم بعضی مواقع یه کوچولو انداختم تو شیرش فایده ای نداره میشه راهنمایی کنید مشکلی براش پیش نمیااد
- ضربه به سر
سلام. پسر ده ماهه دارم. سمت چپ پیشونیش خورد به دسته ی مبل که از جنس فلز بود. یکم انگار ورم داره و یک مقدار کمی کبود شده. خطرناکه؟
- نخوردن زرده تخم مرغ
سلام کودک ۸ماهه ای دارم ک زرده تخم مرغ و سوپ گوشت نمیخورد حتی زرده تخم مرغ را با شیر خودم مخلوط میکنم
- با سلام خدمت دکتر نوزاد ۳ماهه دارم ازدیشب آبریزش بینی داره الانم سرفه میکنه چندتا دماغش هم کیپ شده چه دارویی بهش بدم
باسلام خدمت دکتر نوزا

