Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گردن درد وگوش درد کودک 6ساله همراه با تب
سلام پسرم 6ساله هست چند روز تب شدید داره به همراه گوش درد وگردن درد علت چی میتونه باشه گاهی هم گلو درد داره نبش پایین میاد دوباره میره بالا اما گردن درد داره هنوز
- سلام من پسری۲۲ ماهه دارم دایم در حال جنب جوش هست ولی موقع خواب بیقراری و ناله میکند و هر چند بار بیدار میشود تو بغل راه میبرم تا اروم بشه بخوابه ولی موقع خواب پای چپش رو مدام زمین میکوبد تو خواب ناله میکند ممنون میشم راهنمایی بکنید
- سفکسیم۱۰۰ برای یکسال ۸کیلو چقدره؟ودیفن هیدرامین ضدسرفه روش نوشته ایا بدم یا نه و چقدر؟؟
- سرماخوردگی کودک
سلام کودک شش ماهه دارم وزنش هشت کیلو میخواستم بدونم چند سی سی شربت آزیترومایسین بهش بدم.ممنون
- واکسن 18 ماهگی
سلام خسته نباشی من پسرم روز سه شنبه باید واکسن 18ماهکی میزد ولی یکشنبه شب تب بعد از خوردن شیر استفراغ کرد یکی دو ساعت تب 37 درجه داشت برم دکتر معاینه کرد گفت شاید داره گلوش چرک میکنه آموکسی داد و گفت تب بر استفاده کنه ولی همون روز دو نوبت تب بر دادم و آموکسی رو هر 12 ساعت تبش قطع شد تا الآنم نه تب کرده نه سرفه نه آبریزش بینی نه هیچ علامتی میخواستم بدونم میشه فردا ببرمبرای تزریق واکسن
- تب
با سلام و عرض ادب... میخواستم بدونم برای نوزادان شش ماه به بالا با دماسنج های دیجیتالی برای گرفتن تب، دماسنج چه عددی را که نشان بدهد نشونه تب است؟!؟ و چه محدوده آیی تب محسوب نمیشه؟ دختر هشت ماهه آیی دارم که دو روزه با دماسنج دیجیتالی دمای بدنش ۳۷٫۶ است با استامینوفن پایین میاد و چند ساعت بعد دوباره تا حدود ۳۷٫۵بالا میره. گوشش را مرتب دست میکشه و بینی و دهان را میخارانه. ممکنه بخاطر دندون درآوردن باشه؟!؟
- تب
پسرم ۲۶ماهه تب داره ۳۸/۵ و یک بار استفراغ کرده شربت سفکسیم شروع کنم؟
- آزمایش خون
سلام نوزاد۴۰روزای دارم که توازمایش خونش هموگلبین ۷،۷بوده گفتن گلبول سفیدخونش پایینه نوتروپنی داره میخواستم بپرسم خطرناکه یانه الان نوزادم دوماهشه حال عمومیش خیلی خوبه چیکارباید بکنم
- تکرر ادرار
سلام پسرم هفت سالشه.چند ماهی هست بصورت دوره ای تکرر ادرار داره آزمایش عفونت و سونوگرافی مشکل نداشت ولی اسید اوریک ادرارش دو برابر حد طبیعی بود.تکرر ادرارش در طول روزه و شبا تو خواب مشکلی نداره وجدیدا موقعه ادرار کردن زور میزنه.میشه بفرمایید مشکل چیه؟
- کم وزنی
سلام آقای دکتر کرم بین عزیز.قبلا هم مزاحمتون شدم . امیدوارم حال دلتون همیشه خوب باشه .همیشه دعاگوی شماهستم . آقای دکتر پسرم الان ۲۱ ماهشه و وزنش ۱۱ کیلو و قدش ۸۴ هستش. خیلی لاغر به نظر میرسه . از زمانیکه گفتید قطره مولتی ویتامین آدزیر بهش بدم فک کنم یک سالی گذشته . وحدودیکماه هم هست که از شیر گرفتمش . ولی هنوز وزن خوبی نداره البته بنظرخودم . بنظر شما باید چیکار کنم آقای دکتر . آیا لازمه که بهش بازم مولتی ویتامین بدم یا این مولتی ویتامین و عوض کنم ؟ این رو هم بگم خیلی پسر شیطونیه . ممنون میشم بازم محبت کنید جواب بدید. سپاسگزارم 🙏🙏🙏💐
- شیر
باسلام آیاازشیر گوسفندوپنیر میتونم استفاده کنم چون نوزادم آلرژی داره
- ریسورس جونیور
آیا از ۳ قوطی بیشتر نباید برای کودک یکساله استفاده کرد ضرر داره ؟
- زردی پا
کف پام زرده باید چکار کنم؟
- تغییرشیرخشک
سلام اقای دکتر لچه 9ماهه دادم یک هفته است اسهال داده دکتر شربت نیوزینک و شربت اسهال داده و گفت عفوت نیست. حال عمومی بچه هم خوبه . شیر ببلاک 2 میخوره میخوام بدونم احتمالش هست یهو بعد 9 ناه نسبت به شیر آلرژی نشون داده باشه؟چه شیری براش بگیرم آقای دکتر که امتحان کنم؟
- استفراغ
سلام اقای دکتر بچم استفراغ زد واینکه همش ترش میکنه چیکارکنم
- علت و درمان تب های مکرر و سرماخوردگی کودک
با سلام و احترام پسرم شش سالشه چند ماهه تب شدید و علائم سرماخوردگی داره و سرفه های همراه با خلط داره دکتر زیاد میبرم داروهایی مثل نئوتادین لوراتادین آمپول دگزا شربت آموکسی سیلین و آموکسی کلاو.... براش تجویز کردن خوب شد اما دوباره بعد یکی دو هفته شروع میشه خواستم از شما راهنمایی بگیرم و نظرتون بدونم پیشاپیش ممنون از توجه و پاسخگویی شما ❤️
- اسهال بلغمی نوزاد چهارماهه
باعرض سلام وخسته نباشید نوزاد چهارماهه دارم که شیرخشک مصرف میکنه از یک ماه پیش اسهال شده. که مدفوعش بلغمی وچرکی است دکتر شیرش روکه نان بود عوض کرد وشیر نان ال ۱۱۰ تجویز کرد شربت مترونیدازول هم دارم بهش مید شربت رو بع از دو هفته مصرف قطع کردم دوباره اسهال شد به صورت بلغمی دوباره مصرف شربت رو شروع کردم به نظر شما آیا اسهالش از شیرش است لطفا راهنمایی کنید ممنون
- آیا شربت آموکسلین واسه وزن بچه مشکل داره چون وزن بچم کم
- سرمانخوردن کودک
سلام دکتر خسته نباشید دختر من دو سالشه تا الان یک بارم سرمانخورده .اطرافیان میگن اصلا خوب نیس که تا الان سرمانخورده بدنش هیچ ویروسی از جمله سرماخوردگی رو نمیشناسه .واگه یک روز دچار بشه یا خدای نکرده کرونا بگیره خیلی سختش میشه من نگران سدم آیا صحت داره نظر شما چیه؟؟ممنون
- سلام وقت تون بخیر پسرم یک سالشه سینه اش عفونت کرده
میزان مصرف دارو برای کودکان یک سال چقدر باید استفاده کرد وزنش 10کیلو

