Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد
سلام پسرم 3 ماهشه واکسن دو ماهگی که زدیم خیلی تبش بالا رفت تا 48 ساعت هر 4 ساعت قطره استامینوفن میدادم ولی تبش پایین نمیومد 38 و8 بود مجبور شدم پاشویش کنم که برسه به 38 و3، الان خیلی نگرانم واکسن 4 ماهگی هم همونجوری باشه چیکار کنم؟ طبیعی؟
- زخم
سلام آقای دکتر الان یه هفته ای هست بدن پسرم درست قسمت جلو و عقب کش پوشکش قرمز شده و یه حالت اگزما داره از امروزم انگار خارش داره چیکار میتونم بکنم؟
- سلام ببخشید دختر من هشت سال هست وانگل داره میخواستم ببینم شدبت پیروی ساید رو چه موقعه وچه ساعتی باید بهش بدم باید ناشتا باشه یه نه مشکلی نیست
- عفونت چشم کودک
سلام چشم پسر 4ماهه بنده عفونت کرده ،قطره باکتی ماید10واسش خوبه
- دارویاموکسیکلاو
مقدارمصرفاینشربتبرایکودکان۷سالهچقدر استگلوشچرکدارهوسرماخورده
- غذای کمکی
باسلام ایامیتوان ب نوزاد ۴ماه ونیم ک وزنش کم میباشد روزانه لعاب برنج داد؟ وزن ۴۹۰۰
- قطره سیپروفلوکساسین چشمی
سلام خسته نباشید.اقای دکتر پسرم یکسالش هست و چشمش عفونت کرده آیا استفاده از قطره سیپروفلوکساسین چشمی برای کودک یکساله مجازه؟
- مشکلات کولیکی
سلام. آقای دکتر نوزاد من در طول روز کش و قوس زیاد میاد البته شکمش کار میکنه ها . میخواستم بپرسم چیکار باید بکنم . البته شربت دل درد کولکید هم مصرف میکنه
- رشد
سلام خدا قوت، پسر یازده ماهه دارم که موقع تولد۳۲۰۰ داشت الان ۱۰ کیلو داره و دور سرش ۳۲ بود الان ۴۷ هست و قدش ۷۶ هست ، مشکلی نداره آقای دکتر ، امیدوارم همیشه سلامت باشین که وقت میذارین جواب میدین.
- مقدار مصرف سفکسیم
پسرم 8ساله با وزن 26چقدر باید از شربت استفاده کند
- عفونت چشم کودک ۷ ساله
آیا برای کودک ۷ساله که۱۸۰5 کیلو هست می توانم ازقطره باکتی ماید استفاده کنم البته عفونت چشمش کمتر شده
- سلام وقتتون بخیر نوزاد بیست روزه ای دارم که از دیشب بی قراره چند دقیقه پس از اینکه میخوابونیمش با گریه بیدار میشه
- ریه
خسخس و سرفه های مرطوب و عرق سرد در قسمت سر و گردن تب ندارد و بی حال نیست باید چکار کنم؟؟؟؟؟؟
- بعد از یک سالگی
سلام جناب آقای دکتر وقت شما به خیر و خوشی. پسرم تحت نظر شماست و دوازدهم این ماه یک سالگیش کامل میشود. طبق تجویز شما تنها قطره ای که میخوره قطره ی آدزوفر میباشد. آقای دکتر دوازدهم این ماه که پسرم دوازده ماهگیش کامل میشود آیا باید همچنان این قطره را بخورد و یا اینکه قطره ی دیگری را تجویز میفرمایید. به علت حضورتان در مسافرت سوالم را اینجا پرسیدم. یک دنیا ممنونم از پاسخگوییتون به امید برگشت شما بسلامت و ویزیت مجدد پسرم
- واکسن
باسلام آقای دکتر دخترم واکسن۶ماهگی داره سرفه می کنه می تونه واکسن بزنه مشکلی نداره
- از پوشک گرفتن
سلام خانم دکتر خسته نباشید .دختر من ۲۲ ماهشه یک هفته ای میشه که اقدام کردم برای از پوشک گرفتن البته نه کامل روزی دوبار پوشک رو باز میکنم هر یک ربع میبرم دستشویی ولی متاسفانه تو این یک هفته اصلا همکاری نکرده با اینکه میشناسه خودش نشون میده کجا باید بره وتکرار هم میکنه تو دستشویی با اینکه میدونم که دستشویی داره ولی انجام نمیده میارمش بیرون شلوار میپوشونم یا پوشکمیکنم جیش میکنه وخودم مشکل گردن دارم هرجا هم جیش میکنه میشورم همراه با درد ازتون راهنمایی میخوام روی صندلی هم امتحان کردم جواب نداده تو این یکی دوهفته نتیجه نگرفتم چیکار باید کنم میشه راهنمایی کتید ممنون
- مدفوع خلطی
سلام وقتتون بخیر چند روزه. تو مدغوع دخترم خلط. ی مخاط کثیف
- نفخ و دفع زیاد کودک
سلام وقت بخیر پسرم 19 ماه هست 1 ماه هست از شیر گرفتیم از وقتی که به غذا خوردن افتاده روزی 3 تا 7 بار دفع داره و نفخ زیادی داره عیبی نداره یا دارویی یا چیزی رو باید مراعات کنیم ممنون از شما
- نفخ
سلام نوزادان تاکی نفخ دارند دکتر
- ویزیت
سلام آقای دکتر چند مین باره این سوال رو می زارم ولی شما جواب نمیدیم.امروز مطب بازه

