Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز مصرف فارمنتین ۶۴۳
سلام. دوز مصرف فارمنتین ۶۴۳ برای پسر ۱۰ ساله با ۳۰ کیلو وزن چقدره؟
- مسمومیت
سلام وقتتون بخیر. پسرم14ماهشه پمادکالامین برای نیش پشه گرفته بودم براش اونو فشارداده رو لباسشو زمین بود یکمم دورلبش اگه خورده باشه عوارضش چیه؟چیکار کنم؟فقط شیر دادم بهش
- تداخل شربت چرک خشک کن
سلام خسته نباشید، ایا میشه دو روز بعد از تموم شدن شربت فارمتین، شربت زیتروماکس ب پسر بچه هشت ساله داد، ممونم میشم پاسخ دهید
- حساسیت به شیرخشک
سلام آقای دکتر خداقوت برای تست حساسیت شیرخشک چند روز باید صبر کنیم؟ بچه من۱ماهگی حساسیت به پروتئین گاوی داشت تا۷ ماهگی رژیم سخت همه چی داشتم آجیل و غیره هم ۶ماهگی بر اساس آزمایش دکتر گفته عدد التهاب روده۶۰ هستش میتونم شیرخشک ای آر رو امتحان کنم. شما هم فرمودین میشه امتحان کرد صبح بهش دادم ی بار ی پیمونه چقدر باید صبر کنم ؟خداروشکر فعلا طوریش نیست.روم سیاه ک طولانی شد
- مکمل در دوران بیماری
سلام اقای دکتر ابت در دوره بیماری کودک باید مکمل ها رو قط کرد ،ک ؟ مشکلی ایجاد می کنه دادنش ؟
- تب وکم خونی
با سلام و احترام خدمت شما دکتر گرامی آروین وارسته فر هستم از بعد ظهر روز پنجشنبه آروین تب داره و دیشب هم تبش بالا رفت ،که با شیاف کنترل شد البته هنوز هم بدنش گرمه ،و اینه فرمودین علائم زیاد شد بگم که سرفه دار ه سرفه خلط دار هم داره ،چه صلاح میدونین بیارم واسه معاینه پیشتون ؟ نیاز به چرک خشک کن داره ؟ رنگش هم همچنان خوب نشده
- یه چیزی اندازه ی عدس زیرپوست ساق پای بچه امه
سلام ببخشیددخترم۲سال ونیمشه روی ساق پاش به سمت جلو وقتی باانگشت دست میکشی یه چیزی به اندازه ی عدس زیر پوستش اینور وانور میره همینجوری باچشم پیدا نیست من خودم هم خیلی اتفاقی فهمیدم الان دوهفته اس وجود داره نرفته بخاطر کرونا میترسم ببرمش دکتر تو رو خدا جواب بدین اگه خدایی نکرده خطریه ببرمش دکترش یعنی چیه؟؟
- استخوان درد
باسلام .پسرم چندروزیه سرماخورده وتب داره ..بردمش دکترگفتن ویروسه وازمایش خون هم گرفتن گفتن مشکلی نیستش .ولی دوروزه که میگه پام دردمیکنه وموقع راه رفتن اذیت داره
- عفونن ادراری کودکان
سلام خسته نباشید دخترم ۶ سال داره عفونت ادرار داشته بعد از دوهفته آزمایش ادرار داده گلبولهای سفید ۶-۸وگلبولهای قرمز۱-۲هست باکتری هم نشون داده لطف کنید بگید ازمایشش از نطر شما چطوره خوبه یابد
- سلام نوزاد ۹ماهه دارم خمیربازی خورده
پسرم ۹ماهشه از دیشب احساس میکنم خمیربازی خورده امروز صبح یکم بدانقی کردبعد یهوخیلیی شدید بالا آوردالان بیحاله خوابید خیلی نگرانم میشه لطفا کمکم کنید چیکارکنم البته مهمون داشتیم نمیدونم بچه ها بهش خمیربازی داده یاانگور
- جمع شدن آب دهان در خواب
سلام. پسر ٣ سال و ده ماهه مدتيه هنگام خواب آب در دهانش جمع ميشه جوري كه شروع ميكنه پشت سر هم قورت دادن . قبلا زياد رفلاكس داشت اينم فكر كردم از رفلاكسه يه دوره امپرازول دادم بهش ولي مشكلش حل نشد
- نان سوخاری
سلام اقای دکتر بچم 18 ماهشه و صبحها برای صبحانه فقط نان سوخاری با عسل یا ارده میخوره وغیرازنان سوخاری چیزی نمیخوره صبحها اشکال داره؟
- خرخر بینی،
آقای دکتر سلام ببخشید که دوباره میپرسم شیرخشک ای آر رو دادم حالا خلط پشت حلق داره.این یعنی حساسیت یا سرماخورده؟
- تخم بلدرچین
برای کودک بالای یکسال روزی یک تخم بلدرچین میشه بدیم
- سرفه
سلام اقای دکتر پسر من شش سالشه یک ساله پسرم مدام درحال سرفه کردنه هر دکتر هم بگین بردمش ولی اصن تشخیص نمیدن پسرم چه دردی داره .
- اسهال و استفراغ
سلام پسرم ۲روزه اسهال استفراغ گرفته که اسهالش خیلی زیاده واصلا اشتها به غذاخوردن نداره ۲روزه هیچی نمیخوره حتی آب.دکتر هم بردم ولز فایده نداره چیکار کنم راهنماییم کنید نگرانم.همش یه گوشه افتاده خوابه.
- گلودرد
آخه بهش ميدم زودي خوب ميشه الانم تعطيلات هم هستش نميتونم دكتر ببرم گلوش خلط داره شديد
- مسمومیت دارویی
سلام من امشب اشتباهی دوبار شربت سفکسیم به دخترم سه سالشه دادم بعداز یه ساعت دوباره شربت دادم چکارکنم
- قطره
سلام آقای دکتر پسرم 17 ماهشه قطره مولتی ویتامین و آهن از هرکدام یه سی سی میدم درسته؟
- ابريزش و خلط گلوش كودك
سلام كودك يك سال و سه ماهه ام آبريزش و خلط گلو داره علايم ديگه اي از سرماخوردگي فعلا نداره با سيتريزين و قطره بيني و بخور آب سرد جواب نميده چه داروي ديگه اي ميتونم بهش بدم؟ اصلا نميتونه شبا بخوابه

