Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه. دارو
سلام. دختر من 5 سالش هست چند روز پیش آوردم پیش شما گفتین انفولانزا گرفته. الان دیگه تب نداره. آنتی بیوتیک آزیترومایسین دادین. یه کوچولو اسهال شده. موصوع مهم از دیشب 12 شب سرفه خیلی میکنه و نمیتونه بخوابه تا صبح بیدار بود اسپری بینی هم زدم ولی باز دماغش کیپ هست. محبور شدم سیتریزین بدم 3 سیسی . میخوام بدونم برا این سرفه های پشت سر هم همین سیتریزین رو بدم؟ چون اصلا نمیتونست بخوابه. ممنون
- رفلاکس معده و بی اشتهایی
سلام کودک یک ساله ای دارم که به جز شیر چیزی دیگری نمی خورد بی اشتها هست وزن زمان تولد 2.4 کیلگرم و وزن یک سالگی 6.5 کیلوگرم هست . گاهی اوقات شب ناگهان با گریه بیدار می شود و گلوش را می مالد . باکلوفن شربت راینیتدین و امپرازول مصرف کرده حدود دو ماه و خوب نشده . اخیرا پیش دکتر طب سنتی بردمش شربت همو کلین ( مصفای خون) براش نوشت گفت روزی سه مرتبه و هر دفعه 3 سی سی بهش بدم. این شربت با این مقدار مصرف برای کودک یکساله ضرر ندارد ؟ واتس اب من 09135531065 با تشکر
- مصرف دارو قبل آزمایش های
سلام دخترم فردا آزمایش داره خاستم بدونم مصرف این دارو ها اشکالی نداره آزمایش crp Esr 1hr Plat و چند تا دیگه که اسمشون رو یادم نیست ولی دکتر برای تبش آزمایش نوشته و داروهاش ایبوپروفن سفیکسیم ۱۰۰ گایا فنزین دیفن هیدرامین کامپاند پدیزان آیا مصرف این داروها قبل آزمایش برای تب سه روزه ش ایرادی نداده؟ وآیا باید ناشتا باشه ؟؟؟؟
- سلام خسته نباشید شرمنده من ۲تا بچه دارم یکیش۷سال و یکیش۲۰ماه هر دو انفلونزا گرفتن من اشتباهی شربت ستادین سی ۵سی سی ب بچه ۲۰ماهم دادم الان نگران چیکار کنم مشکلی داره؟
- آنفولانزا
سلام. وقتتون بخیر. پسر من 5 سالشه ،الان 5 روزه تب و سرفه و علائم سرماخوردگی داره و تبش فقط با شیاف دیکلوفناک و شربت پروفن کنترل میشه. آیا نیازی نیس چون تبش بیشتر از 3 روز طول کشیده براش آنتی بیوتیک شروع کنم؟ و اگر لازمه لطف میکنید بگید چه آنتی بیوتیکی و با چه مقداری؟ ممنونمسار
- سلام اقای دکتر
- درمان اسهال شدید چقد سفکسیم بدم
وزن یازده ونیم اسهال شدید استفراغ کمتر چقدر سفکسیم
- تب و گلو درد و سرفه های شدید
من دخترم ۳ سال و نیمه هست تب و گلو درد شدید داره و سرفه های خیلی بدی میکنه شربت سفکسیم هم نمیخوره میگه تلخه برای عفونت گلوش چیکار میتونم بکنم؟
- یبوست
سلام اقای دکتر من مسافرت اومدم دخترم ۲سالو ۴ماهشه یبوست گرفته واسه درمانش چی باید بدم
- آب آوردن بیضه کودک
سلام پسر من فردا عمل بیضه داره دیروز آزمایش ها رو انجام داده بهدش افتاد رو آبریزش بینی بهش داروی سرما خوردگی و ستیریزن دادم و یه قاشق آزیترو مایسین میخواستم بدونم برا فردا که میخواد عمل کنه ضرری داره یا نه برا بیهوشی ممنون میشم زودتر جوابمو بدبدش
- رشد نکردن قد کودک
یک پسر یکسال و نه ماه دارم الان چند ماهه قدش هشتاد هست رشد نکرده بخداشت گفت باید به متخصص اطفاا مراجعه کنم بابد هر سه ماه قد کودک تغییر کنه.بچه من به ۸اطر دور سرش که از تو بارداری بزرگبود و اب سرش جمع نشده متخصص نغز و اعصاب گفت ویتامین اد رو قطع کنمفقط الان قطره اهن تنها میخوره علت رشد نکردن قدش چیه چکار کنم.عکس کارت بهداشتشم میتونم بفرستم ممنون میشم
- اسهال
سلام آقای دگتر بچه 9 ماهه دارم الان یک هفته است شکمش روزی چند بار شل میره . دکتر بردم گفتن مشکل عفونت نداره و یا داره دندون درمیاره یا اینکه به موادغذایی الرژی داره . ماست و کمی پنیر فقط بعنوان لبنیات میدم و مرغ و برنج و سیب زمینی . شربت نئوزینک و رومنوفلور داد و دوروزه میدم ولی امروز دوباره دوبار از صبح تا ظهر شکمش رفت. شیر هم ببلاک 2 میخوره . ایا میشه به شیر حساسین نشون بده بعد 9 ماه ؟ چه جوری باید متوجه بشم از چیه؟
- زردی زیر پای کودکان وستها
سلام آقای دکتر پسرم ۳سالش کف پاش و دستاس بعضی وقتا زردی میزنه علتش چیه
- سلام دکتر دختر من چهار ماهه باوزن دو کیلو شصد به دنیا وزآمده الان پنج کیلو هست وزنش خوبه
- دخترم 2سال و4ماهشه آزیترومایسین 200دکترنوشته البته باورم تقریبی 12کیلوچه مقداروداروبایدبهش بدم
- تشنج
خسته نباشی آقای دکتر یک بار دیگر هم به شما پیام دادم دخترم تو بک سالگی یه بار تشنج کرد به خاطر تب اون موقع دکتر بهش دیازپام 2 داد هر 12ساعت نصف دیازپام الان بازم بردم یه دکتر دیگه گفت باید بهش یک قرص و نیم دیازپام بدی آیا این مقدار زیاد نیست دخترم 12 کیلو است
- پاسخ بهچای با قرص آهن
سلام پسر 8 سال من کنترل مدفوع نداره و شب ادارای مدفوع ابتدا داخل لباس زیر میرزه بعد متوجه میشه چه آزمایشی باید انجام بدم
- کاغذ خوردن کودکان
با سلام پسری ۷ساله دارم که تمایل به خوردن گوشه های کتاب درسی خودش در مدرسه رو داره طوری شده که. دیگه به تغذیه هاش دست نمیزنه من باید به چه دکتری مراجعه کنم لطفااا راهنماییم کنید
- قرت کردن خسته خرما
طفل سه سالم ۲۰ دقیقه پیش یک دانه خسته خرما قرت کرد باید چی کنیم خودش نرمال است شکر
- امپرازول
ببخشید آقای دکتر میشه راهنمایی کنید کپسول امپرازول را چگونه تدریجی قطع کنم؟یک دنیا سپاس

