Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف امکسی کلاونوزادهفت ماهه باوزن شش نیم کیلو
- سرما خوردگی
نوزادم 25روزش هست صدای خس خس داره بعضی وقتا تب میگی ش و الان یه هفته هست با هر بار شیر خوردن اسهال میکند
- با سلام دختر من 7 ماه به دنيا امده و ظاهرأ دو نيم كره مغزش هم اندازه نيست خواستم ببينم مشكل داره
- کش وقوس و زور زدن و بیقراری
سلام دخترم چهارماهشه قبلا شب ها خیلی خوب میخوابید ولی امروز سه شبه که تو خواب مدام کش و قوس میاد و صورتش رو محکم چنگ میزنه و بیدار میشه.روزها شیر خشک آپتامیل پرونوترا میدم شب ها هم شیر خودمو مشکل چیه؟با تشکر
- واکسن
سلام دکتر پسر من ۱۱ ماه و ۳ روزشه و شیر خودمو میخوره و شیر خودمو نسبت به غذا بیشتر می خوره فردا واکسن کرونا میخوام بزنم مشکلی برای پسرم پیش نمیاد اگه میشه راهنماییم کنید ممنون
- سلام پسر من تازه شش ماه رفته سرفه خلط دار داره میخواستم بدونم سفکسیم خوبه بهش بدم
- مشکل تنفسی
پسر من 4ساله است موقع راه رفتن خیلی کم گاهی نفس نفس میزند در بقیه مواقع اینطور نیست نیاز به مراجعه است؟
- کولیک و فاویسم نوزاد
سلام.دختر من ۱ ماهشه و کولیک و فاویسم داره،میشه راهنمایی کنید چه شیر خشکی بهش بدم ؟
- لکه قهوه ای کم رنگ
سلام وقتتون بخیر.من پسر هشت ماهه ای دارم که حدود دوماهی میشه روی پوستش و اکثرا روی گردنش لکه های با رنگ روشن و بدون برجستگی زده.تعدادشون زیاده و داره بیشتر میشه.سوالم اینه میشه از روی عکس تشخیص داد چیه؟چون به خاطر اوضاع کرونا میترسم جایی ببرمش دکتر و توی شهر خودمونم دکتر متخصص نیست
- شیر خشک
با سلام وخسته نباشید من برا بچم شیر خشک نان میدادم الآنم باورود به یک سالگی نان ۲میدم اما دچار اسهال شده با توجه به اینکه شیر مادر هم میخوره چه شیر خشکی میتونم جایگزین کنم
- قطره کودکان
سلام کودکی 17 ماهه دارم که تا حال به آن قطره مولتی ویتامین ایرانی دارم ولی چون کاهش قد دارد و وزن بالا می توان به آن قطره مولتی ویتامین خارجی داد؟ میشود که قطره آهن نیز در کنارش به او بدهم چون این مولتی ویتامین آهن نیز دارد؟
- موز و کنجد
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم از پایان چندماهگی میشه موز و کنجد به کودک داد؟ با تشکر
- خوردن کاغذ
سلام آقای دکتر دخترم نه ماهشه چند تا برچسب کوچک خورده خطرناکه؟ونیاز به عکس یا سونو هست
- آبریزش بینی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر . آقای دکتر پسرم بیشتر اوقات سرما میخوره و خیلی زمان میبره که خوب بشه . الان یه مدته که سرما نداره ولی آبریزش بینی که خیلی ببخشید رنگش به سبزی میزنه داره . و خیلی هم زیاده . یبار دکتر بردم گفت که حساسیت به غذا یا چیزی داره ولی باز متوجه نشدم که به چه چیزی حساسیت داره .ولی یکبار سرما خورده بود ودکتر بردم گفت که بچتون لوزه داره . آقای دکتر اگه میشه منو راهنمایی کنید که پیش چه دکتری ببرم که مشکل پسرم حل بشه . پسرم وارد ۵ سال شده . قدش ۹۲ و وزنش ۱۵ هستش اگر میشه در مورد قد و وزنش هم یه نظری بدید که آیا مناسب سنش هست یانه. آقای دکتر من ساکن کرج هستم . ممنونم از تمام زحماتتون. خدا بهتون سلامتی بده
- قنداق نوزاد
قنداق کردن نوزاد چه عوارضی داره تا چه حد خطرناکه؟
- سرما خوردگی
سلام من پسرم ۷ سالشه دو شبه تب دارد ب پزشک مراجعه کردم شربت سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرده امروز بعد دو روز سرفه های خشک و خروسکی داره باید چیکار کنم
- بیماری
- اسهال بعد از مصرف انتی بیوتیک
دخترهشت ساله ام بعد از خوردن فارمنتین دچار اسهال و استفراغ شدید شد که داروش رو به سفکسیم تغییر دادن، الان با خوردن سفکسیم هم اسهال شدید داره، چیکارکنم؟!
- اسهال در نوزاد سه ماه و نیم
وقت بخیر من نوزاد دختر سه ماه و نیم دارم.الان ده روز فقط اسهال داره بدون تب و استفراغ.چندبار دکتر بردم و تماس گرفتم قطره پدی لاکت تحویز کردن ولی اصلا فایده نداره.ضمنا دخترم از شیر مادر و شیرخشک همزمان استفاده میکنه.لطفا راهنمایی بفرمایید
- شربت زینک
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم یک سال و یک ماهشه و برای کم اشتهاییش شما فرمودید که شربت زینک سولفات بدم الان در کنار این شربت ایا نیازه که قطره اهن و مولتی ویتامین هم بدم بهش

