Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لرزش دست وپا
باسلام و خسته نباشید خدمت شما من پسری 4ساله دارم که در وقت خواب چه شب چه بعد ظهر حالت یک تیک در حد 5ثانیه در دست و پاهاش حس میشه میخواستم بدونم خطرناک علتش چیه
- شیرمادر
عرض سلام وخسته نباشید دختر من تازه وارد یک سالگی شده تا حالا شیر مادر میخورد البته به خاطر اینکه شیرم کم بوداز ۷ماهگی یک وعده شیرخشک می خوردالان دقیقا از تولدش دیگه شیر مادر نمی خوره و من دیگه بهش شیر خشک روزی دو بار میدم راهی هست که دوباره به خوردن شیر مادر ادامه بدهداگر نه از کی می تونه شیر گاو بخوره وشیر خشک رو تا کی بخوره درضمن شیر خشک بب لاک میخوره ممنون از شما
- خلط سینه
سلام اقای دکتر پسرم ۳سالشه ۱۰روزه مریض شد ابریزش و خلط، سینش هنوز خوب نشده، دکتر بهش ازیترومایسین داد با سفیکسیم اسهال گرفت دیگ ندادم بهش، بجاش اموکسی کلاو ۳۱۲دادم، هنوز سینش خلطیه خیلی زیاد چی بدم بهش ایا همون اموکسی کلاو میتونم ادامه بدم ضرر نداره، ده روزه چرک خشم کن میخوره بازم بدم؟
- یبوست شدید
سلام دکتر دختر من ۱۰ ماهشه و یهرهفته دچار یبوست شدید شده هر روز مدفوع داره ولی خیلی کم و سفت و حالت پشگله شیرخشک نان میخوره بنظرتون چیکارکنم؟
- سرماخوردگی
سلام وخسته نباشید آقای دکترپسرم ۵سال ونیمشه ووزنش۳۰هستش سرفه های شدیدوتب داشت بردم دکترآمپول زد،شربت کتوتیفن وسفکسیم دادمنتها چون دستور رومنشیش نوشت فقط ساعت رو زده ومقدارروننوشته می خواستم بدونم چقدربایدبهش بدم؟
- برای نوزاد ۴ماهه جه مقدار شربت ازیترو مایسین ۲۰۰ باید بدهیم
- قورت دادن هسته هلو
پسر سه سالم هسته هلو قورت داده راحت غذا میخوره نفسش کشیدنش خوبه خودش مشکلی نداره اما دو روز مدفوع کرده خارج نشده حداقل سالم ندیدمش..هلو کوچیکا بود هسته هم کوچیک
- استامینیفون قبل واکسن
سلام آیا مصرف استا مینیفون قبل از تزریق واکسن اثر دهی واکسن را کم می کند ؟
- بیماری های کودکان
سلام دختر من 14 ماهه است و چند وقتی متوجه لکه خون بر روی لباسش شدم که از سینه سمت راستش و من خیلی نگرانم انگار که خراشیده شده . ولی لباسش که عوض میکنم دوباره لکه خون روی لباسش دیده میشه . ممنون میشم اگه راهنمایم کنید. متشکر م
- سلام وقت بخیر
- سلام پسرم یکساله هست و شیر خشک آپتامیل پپتی میخوره اما نمیتونم پیدا کنم این شیر رو تو هیچ داروخانه ای نیست جایگزین این شیر چی باشه بهتره ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
- سرماخوردگی
سلام پسرم یکسالشه ابریزش داره بایکم سرفه گاهی اوقات شیربالامیاره چه دارویی بدم
- سرفه شبانه
باسلام بچم دوسهروز پیش سرماخورده بود الان خوب شده روزا اصلا سرفه نمیکنه یا ب ندرت سرفه میکنه اما ب محض خابیدن سرفه هاش شروع میشه چیکارکنم سرفه هاش خلطیه
- سوزش گلو
با سلام دخترم ۹سالشه حدود یه هفته ده روزه سوزش گلو داره هیچ علائم دیگه ای نداره دو هفته است تو خونه هستیم و با کسی ارتباط نداریم تو خونه همه سالمن البته کلا مدلش این طوری هست که صبح ها سوزش داشته باشه خصوصا وقتی هوا سرده اما یه کم طولانی شده دهنش بو میده ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرفه شدید
سلام دکتر دخترم ۲سال و ۸ماهشه علائم سرماخوردگی تب و کمی سرف داشت تب دیگه نداره ولی خیلی شدید سرفه میکنه طولانی در حدیکه دل و روده اش میخواد بالا بیاد دکتر بردم دیروز اسپری نوشتن دوتا یکیش سرفلور بود پیدا نشدن کاتوسین پلاس میزنم هر ۱۲ساعت یه پاف اونم به زور نمیذاره همینکه میزنم سریع بلند میشه دکتر گفت ۱۰ثانیه بمونه دمیار ایا اینجوری تاثیرداره؟؟ یه دگزا هم نصفشو تزریق کردن براش و کتوتیفن هر ۱۲ساعت ۲ونیم سیسی سرفه هاش شدید هست خیلی نگرانم نظرتون میخواستم بدونم چه کنم
- نخوابیدن در شب
باسلام فرزند ۲سال و ۵ ماه ای دارم که شبها بیدار میماند اگر هم ساعت مثلا ۱۱ یا ۱۲ شب بخوابد ۲ یا ۳ ساعت بعد بیدار میشود ولی روزها خواب راحتی دارد البته در خواب زیاد قلت می خورد آیا دادن مقداری کمی ملاتونین برایش ضرری ندارد
- سرفه های خلطی
سلام .اقای دکتر.پسرم دوهفته اس سرماخورده الان هیچ علایمی نداره ولی هر از گاهی که سرفه میکنه البته زیاد سرفه نمیکنه ولی همین که میکنه سینه اش صدا میده .5 روز اول سرماخوریش بهش ازیترو دادام الانم دارو احتیاج داره نگرانم خدایی نکرده اسم نشه؟
- Tsh
باعرض سلام و وقت بخیر
اگر کودک شش ماه و نیمه تی اس اچ ۱۰/۳۳ داشته باشه نیاز به مصرف دارو داره؟ فرموده بودید تی ۴ هم اندازه گیری شود تی ۴ هم ۷/۱۶ بوده است (در ضمن غربالگری تیروئید روز پنجم تولد پاشنه پا تی اس اچ ۵ و تکرار در روز دهم ۳ و یک دهم داشته) - وزن کودک
سلام،پسر ۱۸ ماه دارم با وزن ۱۱وقد ۸۵ سانت،یک ساله که بود وزنش ده و نیم کیلو بود،تو این چند ماه وزن نگرفته،قیافش هم لاغر ،خوراکشم خوبه بد نیست،به نظرتون نیاز ببرم پیش متخصص
- یبوست
سلام پسرم ۱۸ ماهشه یبوست داره آفا بابونه خوبه فاویسمم داره

