Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرص سرماخوردگی
سلام.آقای دکتر سرماخوردم میخوام به بچه شیر بدم یاتو محیط خونه ماسک بزنم؟واینکه قرص استامینوفن ساده و آموکسی سیلین و سرماخوردگی برای شیردادن مشکل نداره؟
- شیر خشک
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم میتونم یعد از یک سالگی به پسرم شیر خشک بدم و دیگ شیر خودمو ندم چون شیرم کمه هم خیلی لاغر شدم
- بی قراری شبانه نوزاد
دختر من شبا از ساعت ۱۰ شب تا صب فقط گریه میکنه و جیغ میکشه و فقط ۴۰ روزشه هیج جای بدنش درد نداره و فقط گریه میکنه و بی قراره چیکار کنم خوب بشه و خوابش تنظیم شه
- دستمال مرطوب
سلام. ایا کلا و همیشه میشه از دستمال مرطوب برای تمیز کردن نوزاد بعد از ادرارومدفوع به جای شستن استفاده کرد ؟ و هفته ای یه بار هم حمومش کرد؟
- زاديتن
بإسلام.دخترم هفت ماهشه دكترمتخصص كودكان براش زادين خارجي و گرانول سينكاست تجويز كرده..وقتي زاديتن رو بهش دادم صبح كه بيدار شد ديدم چشماش ورم كرده و گردن و صورتش پراز دونه هاي قرمزه.دو بار هم استفراغ كرد كه دختر من اصلا استفراغ نميكنه..داروهاشو قطع كردم سرحالتره دكتر زنگ زدم گفت ربطي به داروها نداره اخه دخترمن جز شير هيچي نميخوره شيرخشك اي آر ميخوره براي رفلاكسش بنظر شما ميتونست عوارض داروها باشه؟
- زردی نوزاد
با سلام خدمت اقای دکتر بعد از تولد پسرم روز پنجم زردیش تا 31 بالا رفت تا رسوندیمش بیمارستان سریع خونش رو تعویض کردن، تو بیمارستان دکتر گفت زردی نوزاد اگه از 25 بالاتر بره احتمال عقب افتادگی و آسیب مغزی هست که به مرور خودشو نشون میده و ممکن هم هست هیچ اتفاقی نیفته، الان پسرم هفتاد و یک روزشه و خدارو شکر هیچ علایمی نداشته و حرکاتش کاملا طبیعیه پیشه دکتر هم بردیم گفت بچه کاملا طبیعیه، ولی ما همچنان نگرانیم، خیلی نگرانیم، شب و روز برامون نمونده، آزمایشی راهی وجود نداره که نشون بده به مغز بچه آسیبی نرسیده؟ چند ماهگی کاملا مشخص میشه اگه راهی وجود داره خواهشا بگید داریم دیونه میشیم
- مالیدن به زمین
آقای دکتر دخترم یک سال و دوماه هست یک ماهه قسمت پوشکش همش فشار میده زمین همش باهاش بازی میکنم تا ده دق یا ۵ دقیقه تنها میشه خودشو دمر میندازه شروع میکنه خسته شدم بخدا یک ماهه همش باهاش بازی می کنم حواسش پرت میکنم اما بی فایده اس هی داره بیشتر میشه کارش .چکار کنم؟بخدا گاهی ۳ دقیقه بیکار میشه شروع میکنه.
- اسهال
- آفت دهان نوزاد 5ماهه
نوزاد 5 ماه و نیمه من چندروز بود شیر نمیخورد فک کردم بخاطر دندان دراوردنش هس.حالا دیدم ته گلوش آفت زده و زخمه.بهش نیستاتین میدم با اموکسی سیلین...خوبه؟
- خس خس سینه نوزاد ۴ماهه
سلام نوزاد ۴ماهه دارم حالا یه ماهه خس خس سینه داره دست و پاش هم گرم میشه
- مشکلات کولیکی
سلام. آقای دکتر نوزاد من در طول روز کش و قوس زیاد میاد البته شکمش کار میکنه ها . میخواستم بپرسم چیکار باید بکنم . البته شربت دل درد کولکید هم مصرف میکنه
- دادن قرص پروپرانول به نوزاد
پسر هشت ماهه من یه همانژیم کوچیک کنار ابروش داره حالا دکتر بهش قرص پروپرانول ۱۰داده ایا این قرص براش عوارض داره چکار کنم بهش بدم یا نه ایا ببرمش دکترهای تهران بهتر نیست
- اسهال نوزاد
سلام نوزاد من حدودا ۳ روزه که اسهال شده دیروز تو اسهال خون دیدم چند روز پیش بهش تخم بلدرچین و سمنو داده بودم با فاصله دو روز از هم امکان داره الرژی داشته باشه تب یا سرفه هم نداره ممنون میشم جواب بدین
- تیرگی انتهای انگشتان دست نوزاد
چند مدته انتهای انگشتان دستش سیاه شده علتش چیه!؟
- کم کاری تیرویید نوزاد
سلام .نوزاد ده روزه دارم گفتن تیروییدش لب مرزه باید چکار کنم
- شیرخشک pdf
پسرم۳۶ هفته با وزن ۲۳۵۰ متولد شد یه بار برای کمبود برای کمبود کلسیم رفت ان ای سیو یه بار برای کمبود آهن رفت و ۴۵ سی سی خون گرفت میشه شیر خشک pdf بهش بدم؟؟ الان دو ماهشه قطره آهن از کی بدم و چند قطره؟
- حساسیت به پروتین گاوی
سلام خسته نباشید..ببخشید اقای دکتر بچه اول من حساسیت به پروتین گاوی داشت..بچه دومم الان شیر خودم وشیر گیگوز استفاده میکنه و۵ماه وده روزش هست..خودم هنوز رژیم لبنیات گاوی هستم ولی دیگه خسته شدم..به نطرتون ممکنه که بچه دومم هم حساسیت داشته باشه..اگه حساسیت داشت تا حالا که شیر خشکش گیگوز بود مشخص نمیشد..میخام دیگه همه چیز بخورم واقعا خسته شدم ..به نظرتون چیکار کنم..واینکخ خدا اجرتون بده که به سوالات جواب میدین
- کهیر پوستی
سلام مادری شیرده هستم که دوروز قبل در اثر خوردن گرمی و استرس بابت اسباب کشی دچار کهیر شدید شده ام چه کنم که هم زودتر بهبود یابم هم نوزادم درگیر نشود.
- رفتن مو درچشم نوزاد
نوزاد من شش ماهش هست همیشه داخل چشمش مو هست . موهای خودش میرن داحل چشمش . میخواستم بدونم خطرماک نیست به چشمش آسیب نمی زنه؟ میشه راهنمایی کنید چگونه مو رو از چشمش در بیارم؟
- شیردهی
سلام وقت بخیر، آقای دکتر مصرف فروفورت گاین در شیردهی روزی یک عدد ضرر ندارد؟ نوزادم دو ماه و نیمشه

