Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خوردن نوزاد و نفخ
سلام نوزاد من ده روزه است و نفخ داشت دکتر بردم شربت تجویز کرد برای نفخ الان کودک بیشتر از یک ساعت نمیخوابه و هر یک ساعت شیر میخواد
- توان
سلام ودرود آقای دکتر کودک هشت ماه ویک روزه من 36 هفته دنبااومدالا سینه خیز میره وبه حالت ورزش شکم میمونه دد وننه ادامیکنه بااسباب بازی بازی میکنه اما در نشستن ضعیفه وفقط جند ثانیه بدون کمک میشینه واین مسله من نگران کرده آیااینکه بدون حمابت خیلی زود پشت میره نگران کننده است
- واکسن ۶ ماهگی
سلام
آیا اگر واکسن ۶ ماهگی نوزاد پسر ۴ روز دیر شود مشکل دارد؟
با تشکر
- بی اشتهایی نوزاد ۸ ماهه
سلام جناب دکتر کودک دارم سه روز تب داشت روز چهارم تبش خوب شد بعد جوشهای قرمز کمرنگ روی تمام بدنش درامد و از موقعی که تب داشت تا الان بی اشتها شده لطفا راهنماییم کنید ممنون
- لرزیدن لب بچه
سلام و خسته نباشید. آقتی دکتر نوزاد یه ماهه دارم بعضی وقتها در طول روز لبش رو میلرزونه هوا هم سرد نیست میخوام بدونم طبیعیه یا خیر؟
- اسهال نوزاد
سلام
نوزاد پنج ماه و نیمه ای دارم که الآن ۶ روزه اسهال است. ابتدا دفعات دفع هر یک ساعت و نیم تا سه ساعت بود در سه روز اول. بعد به هر پنج یا شش ساعت رسید اما مقدار خیلی کمی خون هم در مدفوعش بود. هر چند بار دفعش خون دیده میشه و هنوز خوب نشده. چون ممکن بود حساسیت به پروتئین گاوی باشه هم خودم نخوردم و چون سرلاک برنج و شیر رو بهش میدادم( به خاطر اینکه رفلاکسی هست زودتر شروع کردم از اتمام پنج ماهگی) اونم حذف کردم اما هنوز خوب نشده. لثه پایینش متورم هست اما هنوز دندان در نیاورده. بی حال نیست بازی میکنه و میخنده اما من نگرانم. لطفا کمک کنید.
- خس خس وگرفتگی بینی نوزاد بدون
سلام پسر من یک ماه ونیمش هست سه چهارهفته ای هست که بینیش گرفته وشببا خس خس میکنه انگار نمیتونه درست نفس بکشه اما تب وابریزش هم نداره چیکار کنم ؟قطره و شربتی که گفتین رو میشه بدون رفتن به دکتر خودم بهش بدم؟
- اگزمای نوزاد
سلام برای اگزمای صورت نوزاد ۴ ماهه چه پمادی مناسب هست؟ کرم ثمین تاثیری روش نداره پماد فلووسینولون زدم خوب بود اما کورتون داره نمیدونم چکار کنم
- لرزيدن نوزاد
سلام دختر من شش ماهش امروز يك بار در خواب باي چند ثانيه پاش لرزيد شب هم وقتي ازخواب بيدار شد كل بدنش يكم لرزيد خيلي نگرانم ميشه راهنمايي كنيد
- سوختگیپا
م سن دخترم سه ماه نیم به مدت ۶ روز هست که وسط پاش وجوش ریز زده و زیاد قرمز شده اول مولفیکس استفاده میکردم یک ماه هست که مای بیبی استفاده میکنم حدس زدم که شاید از دیاپر باشه باز مولفیکس استفاده میکنم کرم هایی که استفاده کردم و هیچ تاثیری نداشته:زینک اکساید -سودوکرم-کانولا بفرمایید چکار کنم و چه کرمی استفاده کنم؟
- نخوردن شیر
سلام پسرم الان دو ماهش است از سه هفتگی با گریه و یا اصلا شیر نمیخوره دکتر هم بردم براش دارو رفلاکس دادن ولی هیچ تغییر نیومده بالا هم نمیاره گشنش است وقتی براش میخوام شیر بدم نمیخوره نه شیر خودم رو نه شیرخشک تورو خدا کمک کنین من دارم افسرده میشم .
- سرفه نوزاد ۴۸روزه
وقت بخیر آقای دکتر دختر من ۴۸روزشه از دیروز سرفه میکنه امروز احساس کردم صداش گرفته و سرفه اش خلطی چه دارویی تجویز میکنید؟
- سرما خوردگی
سلام پسرم هفت ماهشه خس خس سینه داره و سرفه میکنه یه خورده آبریزش بینی داره تب نداره بهش شربت ستادین دی بدم؟ امکان داره بخاطر حساسیت به مواد غذایی باشه؟
- مشکل گوارشی
سلام نوزاد من تا چهل روزگی مدفوع می کرد اما از چهل روزگی به بعد حدود بیست روز هست دسشویی نکرده فقط با شیاف دسشویی میکنه
- یبوست نوزاد 2ماه
پسرم دوماهش هست هفته ای یک بار دفع داره اونم با تنقیه کردنش باید چیکار کنم شیر خشککمکی هم بهش میدم
- پماد بی حسی
سلام وقت بخیر از پماد بی حسی زایلاپی در شیردهی میشه استفاده کرد؟
- نگرفتن سینه مادر
با سلام وقتی دخترم 8 ماهه بود بیماری تب مالت گرفتم و دکترم گفت تا دارو مصرف میکنی نوزاد را شیر نده پس از دو ماه الان بهبود یافتم ولی جهت شیر دادن دختر 11 ماهه من دیگر سینه من را به هیچ وجه حتی در خواب نیز نمی گیرد چه راهکاری پیشنهاد میکنید حتی سر سینه را شیرین کرده ام......
- واکسن آنبولانزا
سلام. درسته که نوزادی که به تخم مرغ آلرژی داره نباید واکسن آنفولانزا بزنه؟
- تب و دل درد
سلام برشما شرمنده بچه سرش دداغ است و بی قراری می کند و ظهر و شب همینطور گریه میکند؟ نظر شما چیه باید چیکار کرد؟
- نوزاد
ایا نوزاد هفت ماه ناخنای دستش تیرگی داشته باشه مشکلی داره یا ن

