Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چ مقدار سفکسیم ب کودک ۲ساله بدم
چ مقدار دارو سفکسیم ب بچه ۲ساله نیمبدم
- سلام پسرم چهار سالشه و سردرد،دلدرد دهره آزیترو و استمینوفن دادم ولی بی قراره و کم اشتها لطفا راهنمایی کنید.
- سروصدا روده
سلام دکتر جان ضمن سپاس از صبروحوصله و بذل عنایت جنابعالی نوزاد ۵۳روزه دختر داریم که برای درمان سرما خوردگی شربت آموکسی کلاووشربت پلارژین تجویز شده که باعث دفع زیاد مدفوع میشه .احساس میشه شکمش سرو صدا میکنه وپودر کیمو بلاک ۵ مصرف میکنه
- یبوست نوزاد شش ماهه
پسرم شش ماهش تمام شده از موقعی که غذای کمکی شروع کردم یبوست شده دکتر بردم دارو داده پودر که در آب باید حل بشه بهش بدم ولی باز هم،هر روز کار نمی کنه خیلی نگران هستم
- لاغر بودن پسر هفت ساله
سلام دکتر
پسر هفت ساله دارم که خیلی لاغره. زیر چشماش گود شده و رنگشم زرده و بد غذاست. تازگی داره دندونای اصلیشم در میاد که خیلی گریه میکنه و میگه درد دارم.
به نظرتون برای اینکه اشتهاش بهتر بشه چه کار کنم؟ شربت اشتها خوبی بهم معرفی میکنین براش تهیه کنم؟
- دندان
سلام خسته نباشید آیا مصرف مترونیدازول واموکسی سیلین در دوران شیردهی برای نوزاد مضر است
- سیتریزین
سلام اقای دکتر بچه 20 ماهه که 10.500 وزن داره شربت سیتریزین رو چه جوری بدم ؟ روزی 3 سی سی کافیه؟
- گل مژه
سلام آقای دکتر پسر دوساله دارم سال گذشته همین موقع گل مژه زد دکتر یادم نیست چه پمادی داده بودن وگفته بودن غدد پشت پلک بچه بسته است کمی و بخاطر همین طبیعیه گل مژه میزنه چشم پزشک هم برده بودم. ممنون میشم بگین چه دارو یا پماد یاقطره ای چه جوری استفاده کنم؟
- سلام پسرم پنج سالشه ی روزه گلودرده میخوام شربت آزیترومایسین بش بدم ولی نمیدونم روز اول چ مقدار بش بدم وازروز دوم چ مقدار مقداربش بدم و
- سلام دخترم ۶ ساله هست و ۲۲ کیلو گرم وزن داره میزان مصرف سفیکسیم براش چقدر هست؟
- استپ وزنی
با سلام خدمت بزرگواری چون شما که در شرایط ضعیف اقتصادی هوای مردم را دارید و به سوالات ما مادران همیشه مضطرب و نگران پاسخگو هستین.جناب دکتر فرزند ۱۶ماهه من استپ شدید وزنی دارن از یکسالگی تا الان وزنش رو ۱۰کیلو مونده.چکاپ کامل دادم برا دوستم که پزشک عمومیه ارسال کردم گفتن هیچ مشکلی نداره.آیا شما میتوانید به بنده مکمل یا تقویتی معرفی کنید که از استپ در بیاد.با سپاس فراوان
- سرفه
- سرماخوردگی
سلام دخترم۳ ماهشه دکتر براش زیترومکس و شربت سرفه تجویز کرده . ولی الان روز دوم داروهاشه ک میدم معدش ورم میکنه جیغ میزنه. تقریبا یک ساعتی ب این حالت هست بعد خوب میشه. اینا طبیعیه یا حساسیت دارویی داره؟
- پسرم محمد
سلام پسرم ۸ ماه و۲۰ روزشه اوایل خیلی خوب میخورد صبحانه نهار شام الان فقط شیر میخوره خیلی غذا کم میخوره میتونم بگم اصلا دهنش وباز نمیکنه اگه هم باز کرد همشوو میزیزه بیرون به نظرشما باید نگران باشم یا نه کم کم خوب میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
- خون مردگی آلت
سلام امروز تو حمام یه اتفاقی،افتاد آلت پسر دو سالم خون مرده شده نگران شدم ایا احتیاجه دارویی مصرف کنه یا خودش خوب میشه
- آبریزش
سلام بچه پنج سال و نیمه دارم در صورت ابریزش بیتی شربت سیتریزین بهتره یا نئوتادین؟
- سلام آقای دکتر بچه م 9ماهشه وزنش کم،آزمایش ازش کردم سالم بود.چه شیرخشکی خوبه بهش بدم یکم چاق بشه؟نان 2بهش دادم تاثیری نداشت.
- آیا آموکسی سیلین برای خس خس سینه کودکان خوب است
- یبوست نوزاد
باسلام خدمت آقای دکترپسرم هفت ماهش شده ویک ماه هست که شیرخشک بیومیل ۲بهش میدم یبوست شدیدگرفته چه شیرخشکی روجایگزین کنم خوبه؟قبلابیومیل۱ میدادم بهتربود
- پرش
سلام آقای دکتر دخترم یازده ماهشه وقتی میخابه یهو میپره هایش عمیق میشه خوب میشه علتی داره

