Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد
سلام خسته نباشید،دختر پنج ماهه ام هرچی میبینه دوست داره بندازه توی دهنش.چیکار کنم که اینکار رو نکنه؟
- کولیک
کولیک درنوزادان ازچ زمانی شروع میشه وچه زمانی ب پایان میرسه.
- کودک 22 ماهه دارم که قطره آهن وم. لتی ویتامین نمیخوره کلا هیچ داروی رو نمیخوره شب ها هم خیلی تند تند بیدار میشه چکار کنم
- ضربه
با سلام دکتر وقتتون بخیر من نوزادم وقتی یکی دوماهش بود موقع آروغ گرفتن دوسه بار پیشانیش خورد به استخوان ترقوه ام فقط یه کم گریه کرد مشکل دیگه ای نداشت فقط چهار پنج ماهگیش چنگ میزد پشت سرش و وسط سرش (نزدیک ملاجش )که دکتر گفت چنگ زدن مال رفلاکسه و البته رفلاکس شدید داشت از بدو تولد خیلی استفراغ میکرد، الان یک سالشه خدا رو شکر هیچ مشکلی نداره فقط ملاج قدامی هنوز سفت نشده نرمه یه کم استرس دارم به نظر شما ربطی به اون ضربه ها نداره؟
- سلام نوزاد من دو ماه چه کار کنم برای مدفوع مشکل دره گریه میکنه تا مدفوع کنه
- سرما خوردگی کودک
سلام خسته نباشین دخترم ۴ سالست سرفه و آبریزش بینی داره دکتر بردم واسش دکسترومتورفان پی وایبوپروفن پودر چرک خشک کن نئوتادین نوشت بعد از مصرف داروها دست و پاهاش ونوک بینیش خیلی سرد میشه چون دیگ تب نداره دیگه ایبو پروفن نمیدم بهش از مصرف دارو هستش یا سرماخوردگی
- عوارض دارو
پسرم ۵ سال و۸ ماه باوزن ۲۴کیلوگرم دو مرتبه قرص سفیکسیم ۲۰۰در دوروز خورده که بعداز آن مقدار ادرار زیادتر وسرفه شدیدتر و حالت تهوع کمی آیا این موارد از عوارض دارو است.همزمان گایافنزین هر۸ ساعت ۳سی سی و شربت پدیزان یک ق مرباخوری هر ۸ساعت و شربت توسیان اطفال سه بار در روز مصرف میکند و با وجود همه ی این داروها بعداز ۲۴ساعت شروع درمان سرفه ها شدیدتر شده و حالت لرز دارد خواهش میکنم راهنمایی کنید آیا قرص سفیکسیم را باید با شربت آن جایگزین کنم و مقدار دارو ها کمترشود؟
- بلعیدن کارتن
اقای دکتر پسرم یه تیکه کارتن خیس شده تودستش بود دستموبردم تو دهنش یه کوچولو بیرونش آوردم اماواقعانمیدونم چقدرخورده باشه.چیکارکنم؟
- سلام من یه بچه هفت ساله دارم و الان چند شبه که در خواب خمیازه میکشه لطفا علتش رو بفرمایید
- ایاخوردن اهن بیشترسرین سولفات عوارضی دارد
سلام ببخشیدمن به دخترم مولتی ویتامین دادم تابرم آب بیارم قطره آهن روبرداشته ریخته بودزمین نمیدونم خورده بوددهنش بوی اهن میدادویه جوری احساس خفگی داشت برش گردوندم خوب شد میشه کمکم کنی چی کارکنم
- خوروسک چیست
- جوش روی صورت دختر 16 ماهه
پوست صورت دخترم ۱۶ ماهشه صورتش دو روزی جوش زده. برای بهبود صورتش چیکار کنم؟ راهنمایی کنین.
- عطسه کودکان
خانم دکتر دخترم چهار سال عطسه مزنه چیکار کنم
- برای کار نکردن شکم نوزاد ۵۰ روزه
- وزن
سلام خسته نباشید ببخشید کودک یکساله باید در ماه چقدر وزن اضافه کنه ممنون.
- مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰ برای ۵ سال با وزن ۱۸ کیلو
- یبوست
سلام پسرم الان تقریبا ۱۱ ماهشه از دوسه ماهگی تا الان یبوست داره شیر مادر میخوره اصلا میلی هم ب شیر خشک نداره ولی مدام یبوست داره چند سری اول با شیاف مجبور میشد مدفوع کنه با کلی درد الان هم اصلا خودش بیرون روی نداره مگه با دارو گیاهی ک از عطاری براش گرفتم اگه کاریش نداشته باشم تا ۱۰ روز هم مدفوع نمیکنه ولی خوب دلش درد میگیره چندبار هم بردم دکتر کلی دارو شریت و اینا دادن ولی هیچ تغییری نداره درحال حاظر خودم چند روز یه بار بهش دارو گیاهی میدم که مدفوع کنه ،،ممنون میشم اگه کمکم کنید
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشید دختر من ۵ روزه تب داره یبوستم داره و گلوش تازه خلطی شده خیلی بی حال است چند روز پیش بردم دکتر سفکسیم ۱۰۰ براش نوشته وزنسم ۱۲/۳۰۰ است چقدر باید بهش بدم چند ساعته
- ادرار صورتی رنگ
سلام وقت بخیر نوزادمون سه روزه بدنیا اومده ادارش یه کمی رنگ صورتی همراهش هست ایا مشکل خواصی هست یا نه ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- واکسن انفولانزا
سلام آقای دکتر بچم چهارسالشه واکسن انفولانزا ایرانی بزنم یا هلندی؟ واینکه کدوم نوع رو بزنم چهارظرفیتی یا سه طرفیتی

