سلام
آقای دکتر شما گفتید که مشکل معده و ویتامین دی حل شود، تست تیرویید سه ماه بعد. خواهش میکنم میشه بگید که چقدر احتمال داره پسر من به کم کاری تیرویید مبتلا باشه؟
ممنون
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف استامینوفن برای کودک مبتلا به فاویسم
سلام. آیا مصرف استامينوفن برای کودک ۱۲ ساله مبتلا به فاویسم عوارضی ایجاد میکند؟
- میزان مصرف آزیترومایسین برای کودک ۴ساله
سلام خداقوت،آقای دکتر دخترم ۴ونیم سالشه با وزن ۱۴/۵ گلودرد و کمی تب داره آزیترومایسین ۲۰۰ را چه مقدار مصرف کنه؟ممنونم از لطف شما
- یبوست کودک
دخترم یک ماه است دچار یبوستaشده دکتر بر دم ملین استفاده میکنه ولی بازم یک رپز در میون شکمش کار میکنت
- تشنج
دخترم ۲سالشه دوبارتسنچ کرده یه بار۲۰رکزپیس یه بارهم ۱هفته ای میشه بستری بودگفتن عفونت شدیدداره امکانش هس دوباره تشنچ کنه یان دیگه رفع شده
- بی اشتهایی
سلام پسرم ۱۵ ماهشه مدتیه بی اشتها شده واصلا غذا نمیخوره میخاستم راهنماییم کنید که چه شربت اشتها اوری واسش بخرم?واینکه خودم در منزل شربت نئوزینک را دارم بنظرتون تاثیری داره بهش بدم یا نه?
- گلودرد
باسلام،پسر ۸ ساله من با وزن۵۵ کیلو چند روزی است که وقتی سرش را پایین می اندازد سرگیجه دارد و بوی بد دهان دارد و گلویش تازه درد میکند چه آنتی بیوتیک استفاده کنم؟
- غذا
سلام واحترام..پسرم 17ماهشه.روزدرمیان بهش تخم مرغ آب پز میدم گاهی هم عسل اضاف میکنم.دادن تخم مرغ کامل روزدرمیان ضررنداره؟میگن براکبدخوب نیست..
- سرفه
سلام دختر ۸ ساله من سرفه خشک میکنه خیلی کم ، دو روزهست، هیچ علامت دیگه ای نداره این سرفه ها زمانی است که میخواهد سرش را روی بالشش بگذارد وقتی دوتا بالش میگذاره دیگه سرفه قطع میشه به نظر شما میتونه علامت کرونا باشه ؟
- اسهال استفراغ و تب
سلام آقای دکتر امروز دخترم پیش شما ویزیت شد(ملودی علیزاده)وقتی آوردمش فقط استفراغ داشت ولی الان همراره با اسهال و تب هستش.یه آب تو گلوش نمی مونه حتی شیر هم میخوره بیاره بالا شما چه دستوری میدید
- دندان درد
سلام . دخترم ۷ ساله ،۳۶ کیلو وزن دارد دندانش آبسه کرده به علت کرونا نمیتوانم دندانپزشک ببرم چه دارویی با چه مقدار بدهم تاخوب بشه؟
- مصرف همزمان شیاف وقطره استامینوفن در کودکان
- سرمااااااا
سلام دکترخداقوت...ببخشید دختر ۲سال و ۸ماهم از صبح تب میکنه سرفه و کمی گرفتگی بینی داره...انگار گلوش درد میکنه خر خر داره ..استامینفن و پلارژین و آزیترو میدم خوبه؟آزیترو خونه داشتم یاباید اموکسی بدم؟ آزیترو امروز ۳سیسی دادم که از فردا ۱ونیم سیسی بدم
- مدفوع نداشتن کودک طی چهارروز
با سلام اقای دکتر فرزند دوساله ای دارم که چهارروزه مدفوع نکرده شربت انجیر و دارگهای گیاهی هم بهش دادم اما افاقه نکرد چکار کنم
- فاموتیدین
سلام آقای دکتر مصرف همزمان فاموتیدین و اس امپرازول برای کودک ۶ماهه مشکلی نداره؟ میشه فاموتیدین رو ندم آخه حالش خیلی بهتره .
- خون امدن گوش
سلام پسرم ۳ سال و ۵ ماه داره یه چند روز گلو درد داست بهش فارمنتین ۶۰۰ دادم دیشب قبل خواب یه بستنی خورد خوابید صبح بلندشد دیدم از گوشش خون اومده ،نگرانم دلیلش چی میتونه باشه ؟؟
- سلام پسرم سرفه شدیددارد چکار کنم ممنون دکتر
- سلام نوجوان 14 ساله مبتلابه فاویسم میتونه قرص اندامین بخوره
- سینوزیت
سلام پسر ده ساله ای دارم که با کوچکترین سرما بینیش میگیره وعفونی میشه،عکس انداختم گفتن سینوزیت داره طرف چپ بیشتر وبد نفس میکشه موقعه خواب طوری که از صدای خروپف بد نفس کشیدنش کسی نمیتونه بخوابه یک دوره ۴۰ تایی اموکسی کولا خورد ولی دوهفته نشد دوباره مریض شد چی کنم من خسته شده پسرم از ابن وضعیت
- احتقان بینی و آلرژی
دختر سه ونیم ساله چند روزی علایم احتقان بینی و حالت آلرژی فصل بهار داره، چه دارویی باید بدم؟ممنونم ازتون
- مشکل کودک ۱۵ ماهه
سلام اقای دکتر، پسر من یکو نیم سالشه سرشو به زور از زمین بلند میکنه مشکلش چی میتونه باشه

