Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خلط در مدفوع کودک 2ساله
- کاهش اشتها
سلام دخترم شش ماهشه مدتیه به شیرخشک کم اشتها شده خیلی کم شیرمیخوره هردوساعت 60 میل میخوره نمیدونم چرا
- شیره انگور
ببا سلام و عرض ادب
میخواستم بدونم شیره انگور برای کودک یکساله مفید است؟
و اینکه میگویند باعث تاخیر در تکلم میشه پایه علمی داره؟؟ - درمورد سرماخوردگی نوزادان
سلام آقای دکتر خسته نباشینببخشین دخترم شش ماهشه الان هم سرفه وهم عطسه میکنه رفتم داروخانه بهش شربت سیتریزین دادن گفتن دوازده ساعت دوسی سی بهش بدم آیاخطری ندارد چکارکنم آقای دکتر ممنون میشم جواب بدین
- تب
- شربت آموکسی سیلین 125برای کودک 1ونیم سال چند سیسی باید بدم
- کیست آبکی
من بچم در بدو تولد پشت کتفش یه توده بزرگ هست دکترا گفتن کیست ابکی هست به نظر شما علت چیه
- حساسیت به پروتئین گاوی در نوزاد سه ماهه
سلام.از یک ماهگی با آزمایش مدفوع فهمیدیم حساسیت به پروتئین گاوی داره الان سه ماهه است و ۶ کیلو و نیم وزنش. رژیم غذایی رعایت میکنم شیر خشک آپتامیل اچ آ میدم.پپتی جونیور دادم دل درد شدید گرفت .پپتی دادم نمیخوره حتی با مخلوط کردن شکر.الان سوالم اینه اگه همین آپتامیل اچ آ رو بدم مشکلی براش پیش میاد؟ .و قطره مولتی ویتامین گفتن ندم فقط آ د این مطلب درسته مولتی حذف بشه؟ و قطره آ د بدون طعم گفتن باید بدم به این نوع حساس استفراغ میکنه میشه طعم دار بدم؟
- رانيتيدين
سلام مصرف رانيتيدين براي مادر شيرده مجازه؟ ( كودكم ١٥ ماهه است)
- خلط پشت حلق نوزاد
سلام ...دخترم ۲ ماه و ۲۰ روز داره الان حدود یک ماهه خلط پشت حلق داره که بعضی وقتا شدید میشه تب و سرفه هم نداره عطسه کم میزنه آبریزش بینی هم کم داره شبا نمیتونه شیر بخوره بینیش کیپ میشه رفلاکس داره یا سرما خورده؟ممنون
- گرفتگی سینه
شربت ازیرومایسین 100جایگزین اموکسی سیلین به نوزاد یک ماهه با وزن 4600 چقد باید بدم ممنون
- کم وزنی نوزاد
پسرم 22,ماهشهر از چهار ده ماهگی استب وزنی داشت چی بهش بدم که وزنش بهتر بشه
- مصرف استامینوفن برای واکسن
با سلام دختر من 18 ماههشه با وزن 10 کیلو. بعد از تزریق واکسن 18 ماهگی . برای جلوگیری از تب قطره یا شربت استامینوفن را با چه میزان و چند ساعت یکبار باید بهش بدم. ممنون میشم پاسخ بدید
- نوزادی که دوماهش هست ولی هنوز ومی زرده چه باید کرد
- واکسن
امروز واکسن چهار ماهگی دخترم زدم استفراغ مکنه چکار کنم خیلی ترسیدم
- مدفوع چرب کودک 3ساله
با سلام .دختره 3ساله ی من تب داش با شربت استامینوفن و شیاف تبش رو قط کردم.متوجه شدم ک مدفوعش چرب هست.ولی ن زیاد.شل یا اسهالی هم نیس.رنگش هم روشن نشده .مدفوعش معمولی هس..و ترشح چرب داره.علتش چی میتونه باشه? میخوام توی خونه درمونش کنم.
- واکسن آنفلانزا
سلام ایا واکسن آنفلانزا برای کودک 18ماهه تزریق بشه بهتره یا نه و اصلا ضرر نداره براش ،واگر دو بار باید تزریق بشه نصف دیگه واکسن چطور نگهداری بشه تا زمان تزریق ممنونم
- نوزاد 6ماهه
سلام نوزاد 6 ماهشه وقتی بهش شیر میدم چند ثانیه سرش رو یا تنش رو میلرزونه البته وقتی خواب میره.خیلی نگرانم دلیلش چیه؟
- سفر
سلام.یک نوزاد یک ماهه دارم.برای تیرماه یه مسافرت تقریبا ۳۰ روزه باید بریم تا اون موقع سن کودک ۴ ماه میشه.میتونیم کودک رو نزد مادربزرگش بذاریم و بریم.برای شیرمادر چه اتفاقی پیش میاد؟تغذیه نوزاد باید به چه صورت باشه؟
- اسیب شنوایی
سلام نوازادم ۳۰ روز دارد میشه عروسی ببرمش.. براش مشکل شنوایی پیش نمیاد بخاطر صدای بلند اهنگ میگم ..خدایی نکرده به شنوایش اسیب بزنه

