Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فاویسم و قطره پدی لایت
سلام
نوازدی فاویسمی دارم میخواستم بپرسم دارو یا قطره پدی لایت ضرر دارد یا نه
- ایاقطره پدی لایک مشکل ایجاد میکنه برا فاویسمی
- فاویسم
سلام نوزاددختر۲ماهه دارم ازمایش غربالگری گفتن فاویسم داره فرداواکسن دارد ایامیتون استامینوفن دادبهش؟خطری ندارد؟
- شربت میم اورنج و فاویسم
شربت میم اورنج برای کسی که فاویسم دارد ضرر دارد یا نه؟
- فاویسم
سلام از دخترم بدو تولد ازمایش گرفتن گفتن فاویسم داره پدرش هم داره ولی گروه خونی دخترم ب من رفته الان هجده ماهشه امکانش هست که دیگه فاویسم نداشته باشه چون میگن ب ازمایش بدو تولد نمیشه اعتمادکرد
- فاویسم
سلام تب بر برای نوزاد دوماهه که فاویسم داره .بعد از واکسن دوماهکی
- لاک و فاویسم
سلام لاک برای کودک فاویسمی یک ساله مضر هستش؟
- فاویسم
سلام وقت بخیر.دختر من 7روزش هست که بهداشت پس از غربالگری تماس گرفت که مبتلا به فاویسم هست ما خیلی نگران این موضوع هستیم.لطفا راهنمایی کنید که آیا این بیماری رو زندگی تاثیر داره..و اینکه درمان پذیر هست؟ یا همیشه تا آخر عمر باید مراقب بود؟
- فاویسم و رنگ مو
سلام
من پسر ۸ ماهه دارم که فاویسم دارد، آیا می تونم مو رنگ کنم؟
با تشکر
- شربت سرماخوردگی و فاویسم
شربت سرماخوردگی کودکان برای بچه یکساله ک فاویسم داره ضرر داره؟
- فاویسم پسر یک سال و نه ماهه
سلام خسته نباشید
پسرم یک سال و نه ماهشه و فاویسم داره. دو روزه تب میکنه آزمایش cbc گرفتیم خوبه فقط سرماخورده میشه آزیترومایسین بهش بدم چه اندازه؟ ده کیلو است
- فاویسم و قرص پشه
سلام برای کودک فاویسمی قرص پشه مشکلاینجادمیکند؟
- فاویسم
سلام دکتر گوجه سبز و اسفند هم برای فاویسم ضرر داره؟
- فاویسم
دخترم مشکوک به فاویسم هست دادن قطره استامینوفن برای واکسن دو ماهگیش ضرر داره یا خیر ؟
- عدس فاویسم
دکتر نوزاد شش ماهم فاویسم داره خوردن عدس براش مشکل ساز نمیشه ماش چطور
- فاویسم
دکتر دخترم تو 3روزگی تو بیمارستان بخاطر زردی بستری بود گفتن فاویسم داره...احتمال داره الان ازمایشش رو تکرار کنم دیگه نداشنه باشه الان 4ماهشه
- شربت تقویتی مجاز در فاویسم
با سلام ، خداقوت، پسرم دو سال و دو ماه داره و یازده کیلو هست و فاویسمه، درجه اش هم گرفتیم زیاد بود، برای تقویت و استهاش چه شربتی مجازه؟ ممنونم از پاسختون
- قطره استامینوفن پاراکید برای کودکان فاویسم
سلامکودک ۹ماهه دختردارم که فاویسم هستش..ایامیتونم بهش شربت کوریزان یاسرماخوردگی اطفال بدم؟؟انتی بیوتیک ها خطرندارن براش؟؟
- قرص ضدافسردگی
سلام.اقای دکتربنده حدود۲ماهونیمه زایمان کردم واسترس واضطراب هم دارم دکترمغزواعصاب قرص کلرودیازپوکساید وامی پرامین تجویزکردن ولی میترسم توی شیرجریان پیداکنه وبرای نوزاد مضرباشه.نظرشماچیه ممنون میشم راهنمایی کنید.درضمن بهداشت گفتن فاویسمه نوزادم
- آموکسیسیلین
پسر م فاویسم داره بهش شیر میدم دندونم چرک کرده میتونم آموکسیسیلین بخور م

